Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:05 

Donateur

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Alleen de afgelopen 2 jaar. Dit jaar zullen Lownoise en Theo afsluiten, daar kan je vergif op nemen.

Dat dus. Ik ben erbij! Lijkt me echt super. Als ik zo hoor hoe dat vorig jaar bij de Grey was..

Wordt vast leuk :)
Hitjesgehalte zal erg hoog zijn, maar dat boeit niet. Ze kunnen echt super draaien (vooral dankzij Charly Lownoise), heel gevarieerd ook. En ze kunnen de sfeer perfect opzwepen. Heb er al zin in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:06 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Alleen de afgelopen 2 jaar. Dit jaar zullen Lownoise en Theo afsluiten, daar kan je vergif op nemen.

Dat dus. Ik ben erbij! Lijkt me echt super. Als ik zo hoor hoe dat vorig jaar bij de Grey was..

inderdaad,, en die afsluiting bij back 2 skool op decibel :worship: echt laat die mannen alsluiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:13 

Hardtraxxer

wildstylez sluit af op defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:13 

Hardtraxx Elite

Verhalen van Defqon Grey met Charly en Theo zijn zeker waar. Was te vet!

(L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:30 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:33 

Hardtraxx Veteran

Ik zit trouwens te denken. Zat op de DVD van 2009 niet los nog Charly & Theo buiten veel mainstage om? Dat zegt achteraf ook wel wat haha! Ik zag ook aan de reacties op Partyflock enzo dat Charly & Theo echt los ging. Had het er gisteren met Timothy21 over in de auto, die zei dat de area gewoon te klein was voor het aantal mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:37 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Ik zit trouwens te denken. Zat op de DVD van 2009 niet los nog Charly & Theo buiten veel mainstage om? Dat zegt achteraf ook wel wat haha! Ik zag ook aan de reacties op Partyflock enzo dat Charly & Theo echt los ging. Had het er gisteren met Timothy21 over in de auto, die zei dat de area gewoon te klein was voor het aantal mensen.

Pff.. krijg weer heimwee als ik er aan terug denk. Tent was inderdaad te klein zelfs buiten stonden nog heel veel mensen mee te genieten. Absoluut hoogtepunt van Defqon 2009 voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:44 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Khadber schreef:

Pff.. krijg weer heimwee als ik er aan terug denk. Tent was inderdaad te klein zelfs buiten stonden nog heel veel mensen mee te genieten. Absoluut hoogtepunt van Defqon 2009 voor mij.

Kippenvel man als ik daar en denk dat was zooo fucking nice. Wat een magie in die tent. Zo'n sfeer kunnen alleen hun bereiken. Hitjes, happy hardcore gewoon zo'n feest dat je niet stil kan blijven staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 20:46 

Hardtraxx Veteran

Snap echt niet wat er nou zo vet is aan die 2. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 21:05 

Hardtraxxer

Het is gewoon een feestje bouwen, of snap je dat niet? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 21:09 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Het is gewoon een feestje bouwen, of snap je dat niet? ;)

Ik kan geen feestje bouwen met HHC.

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 21:10 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

het is gewoon de mafheid en onserieus heid van die mental en charly voegt er gewoon een staaltje mixtechniek aan toen waar je bang van wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 22:07 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Markos schreef:
Khadber schreef:

Kippenvel man als ik daar en denk dat was zooo fucking nice. Wat een magie in die tent. Zo'n sfeer kunnen alleen hun bereiken. Hitjes, happy hardcore gewoon zo'n feest dat je niet stil kan blijven staan.

Ik heb toen ook flink los staan gaan! Tering zeg! Het was warm, maar dat boeide niet! LOSS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 22:09 

Hardtraxx Veteran

Ik heb Mental en Charlie hier nog liggen van decibel 2006 dvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 23:08 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Dan zul je ze nog wel niet live (op zo'n groot feest) gezien hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 23:11 

Donateur

Kepro schreef:

Haha dat fragment ken ik, toen ging hun mixer stuk door waterschade :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 02:48 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
Dakpan schreef:

het is gewoon de mafheid en onserieus heid van die mental en charly voegt er gewoon een staaltje mixtechniek aan toen waar je bang van wordt ^^

nounou overdrijven is ook een kunst :P er wordt vaak niet eens ''gemixt'' bij de overgangen in de show. maarja ze maken er wel altijd een supergezellige boel van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 10:52 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Kepro schreef:

Haha dat fragment ken ik, toen ging hun mixer stuk door waterschade :lol:

@ 3:30 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 11:25 

Hardtraxx Addict

Citaat:
DJZatox

This week i'll put on my YouTube channel The Crew with How Much Can U take . www.youtube.com/djzatox don't forget to subscribe! Stay tuned!

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 12:35 

Hardtraxx Veteran

Waarom draaien Mental en Charlie nou niet op inQontrol :cry: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 12:36 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Als dat zo is ga ik nog de Decibel DVD halen.
Kan iemand dit bevestigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 12:47 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Dakpan schreef:

+
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 15:57 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Waarom draaien Mental en Charlie nou niet op inQontrol :cry: :P

Die zijn meer voor buiten feestjes met een mooi weertje erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 16:20 

Donateur

... Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix) released gaat worden?

Citaat uit mail:
Hey Frank,

Ja dat is uiteraard wel de bedoeling!
Er is alleen nog geen datum oid bekend. Hier kan ik je nog niets over vertellen.

Gr,

Arjen Timmerman
Alpha²

For Bookings:
[email protected]
T: +31 20 4877 317

Mijn vraag was:
Naam: Frank Otten
E-mail: [email protected]
Bericht : Hey Alpha Zusjes :P , nee grapje jullie zijn ongeveer de enigste uit de Hardstyle scene met ballen, want al jullie platen knallen keihard! Maar ik heb even een vraag, Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix), stond in jullie top 10 dus hij word gewoon gereleased toch? Met Vriendelijke Groeten, Frank Otten (Groot Alpha Twins Fan!)

oftwel wie lult er nou dom dat het niet zou worden released dan? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 16:21 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
oftwel wie lult er nou dom dat het niet zou worden released dan? :mad:

KSWoosh :corn:
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen