Blablabla hoor dit "orginele" nummer blablabla kutmuziek. Gewoon popie-jopie haat gedrag.
Zie: Wist je dat ... Topic (page 1693)
Mogelijk is het onderling netjes afgehandeld, en dan op deze wijze.wrote:Weten jullie nog het bashen van Armin Van Buuren op Zatox & The R3belz?
De track staat nu wel op de 4cd van de laatste Intense editie..
https://www.armadamusicshop.com/detail/ ... en-Arma396
wrote:... Back to basics, ..., wat minder hard
Tof filmpje! Interessantwrote:View on YouTube
Als ze daarmee bedoelen hoe The Prophet het uitlegt, dus de reversed bass als 'ronde' muziek dan kan ik dat alleen maar toejuichenwrote:Zoals wel verder in de interviews gezegd word willen ze de sound wat meer rond maken ipv vierkant. Als je muziek maar hard genoeg zet rammelt alles wel trouwens...wrote:Mooi filmpje met die interviews.
Vraag: Hoe hardstyle er over 15 jaar gaat uitzien:wrote:... Back to basics, ..., wat minder hard![]()
Hoezo was het vroeger niet hard? Toen ik bij Dana haar set stond rammelde regelmatig alles door elkaar.
Is toch ook een verkrachting van het origineel. Niks popi jopi haat gedrag.wrote:Blablabla hoor dit "orginele" nummer blablabla kutmuziek. Gewoon popie-jopie haat gedrag.
Oh dus melodieën gebruiken in je eigen plaat, deze vervolgens netjes free releasen en zelfs credits toekennen in de titel heet tegenwoordig gelijk verkrachten? Kwestie van smaak en daarnaast slechte reactie van Armin imo.wrote:Is toch ook een verkrachting van het origineel. Niks popi jopi haat gedrag.wrote:Blablabla hoor dit "orginele" nummer blablabla kutmuziek. Gewoon popie-jopie haat gedrag.
Ik heb niet zo heel veel verstand van Armada maar volgens mij is Armin wel de eindredactie van dat hele 'Intense' gebeuren, dus het lijkt mij stug als hij niet uiteindelijk het groene licht heeft moeten geven voor het tour-album.. Of het nou een 'bij-CD' is met wat live opgenomen tracks of niet.wrote:Mogelijk heeft Armin niet te doen gehad met het maken van die tracklist hoor.
De persoon die het origineel gemaakt heeft vindt schijnbaar van niet.wrote:Is toch ook een verkrachting van het origineel. Niks popi jopi haat gedrag.wrote:Blablabla hoor dit "orginele" nummer blablabla kutmuziek. Gewoon popie-jopie haat gedrag.
Ja want het verkrachten ziet op de uitwerking van de plaat. Wat jij aangeeft heeft daar niets mee te maken. Overigens is een melodie gebruiken in een eigen plaat gewoon een remix.wrote:Oh dus melodieën gebruiken in je eigen plaat, deze vervolgens netjes free releasen en zelfs credits toekennen in de titel heet tegenwoordig gelijk verkrachten? Kwestie van smaak en daarnaast slechte reactie van Armin imo.wrote:Is toch ook een verkrachting van het origineel. Niks popi jopi haat gedrag.wrote:Blablabla hoor dit "orginele" nummer blablabla kutmuziek. Gewoon popie-jopie haat gedrag.
Ik zeg ook niet dat het niets is, maar echt niet alles bij armada gaat langs Armin iig. Zou ook niet kunnen. Armin is ook geen a&r daar.wrote:Ik heb niet zo heel veel verstand van Armada maar volgens mij is Armin wel de eindredactie van dat hele 'Intense' gebeuren, dus het lijkt mij stug als hij niet uiteindelijk het groene licht heeft moeten geven voor het tour-album.. Of het nou een 'bij-CD' is met wat live opgenomen tracks of niet.wrote:Mogelijk heeft Armin niet te doen gehad met het maken van die tracklist hoor.
Ik ga hier niet tegen in, maar deze plaat werd gewoon op Scantraxx gereleased hoor, zonder verwijzing naar het origineel in de titel. :pwrote:Oh dus melodieën gebruiken in je eigen plaat, deze vervolgens netjes free releasen en zelfs credits toekennen in de titel heet tegenwoordig gelijk verkrachten? Kwestie van smaak en daarnaast slechte reactie van Armin imo.wrote:Is toch ook een verkrachting van het origineel. Niks popi jopi haat gedrag.wrote:Blablabla hoor dit "orginele" nummer blablabla kutmuziek. Gewoon popie-jopie haat gedrag.
heb wel met die mensen te doen, hardstyle feestjes zijn zo schaars, krijg je zo'n lineup voorgeschoteldwrote:Kom, laten we daar met z'n allen heen gaan!
wrote:Wasteland? Dat is toch zo'n feest waar je met je tepelklemmen aan je leren string wordt gegespt?
En dat is nou precies waarom ze daar spreken over hard dance en niet over hardstyle.wrote:heb wel met die mensen te doen, hardstyle feestjes zijn zo schaars, krijg je zo'n lineup voorgeschoteldwrote:Kom, laten we daar met z'n allen heen gaan!![]()
heb ik het uiteraard niet over ran-d en tuneboy