Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2169, 2170, 2171, 2172, 2173, 2174, 2175 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Pitcher
Hey Guys! Next to this week’s Hardstyle Quantum episode, tonight the HDE LIVE – Fusion Showcase will be put online. It features 4 of the 13 tracks I have made so far, for the upcoming album, and also the colab with Jack of Sound.
These are demo versions but they give you a good idea of what I’ve been working on the last couple of months. Every day I work together with Michel to get these tracks better and better, so eventually we can give you a quality album with only top notch hardstyle slammers. We already scratched two tracks we thought where good, but just not good enough.
This is going to be about real hardstyle, no compromises. Enjoy and let me know what you think!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nevermind, voor het weer uit de hand gaat waggelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:53 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Dat idee had ik ook.
Mocht ik toch mensen hebben beledigd, mijn oprechte excuses !


Je hoef je excuses niet aan te bieden, dit is het Wist je dat ... topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 15:45 
 
Hardtraxx Crew

Warface schreef:
Megawatt Festival ( High Energy Events ) Announcement! The word is out! Currently working on the anthem for ‪#‎Megawatt‬ together with Mr. "Record Breaking" Chain Reaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://m.soundcloud.com/qdance/q-dance- ... ek-45-2014

The Magic Show van gister staat online met o.a. Dystopia en een paar nieuwe The Pitcher Album tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://hardnews.nl/?p=21490

Lijst met populairste hardstyle nummers gebaseerd op youtube views.

wat een lijst >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Gelukkig staat dit:
Citaat:
Please note that we state that these are the most ‘popular’ Hardstyle tracks, not necessarily the ‘best’ Hardstyle tracks.
er nog net wel bij. :P
Ik was zelf eigenlijk wel benieuwd welke tracks nu het meeste views hadden, weet ik dat ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt geen klote van die lijst. Lose My Mind is op 2 kanalen geupload. Op die van Wildstylez heeft hij 10 miljoen views, op die van Brennan Heart zijn het er 5. Het zelfde verhaal dus met alle andere uploads. Fuck The System is door 100en gebruikers op YT gezet, tel dat bij elkaar op en het heeft ook flink wat miljoen views.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
In the studio with B-Front!
This track is going to be special!

Afbeelding

----------------------
DBSTF
Citaat:
Great day in the studio with Sick Individuals
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Yes, you all guessed correctly: we are very happy to reveal that Jason Payne is now officially a part of our label and booking agency!
Read more about it on www.theracords.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfff Degos & Re-done/B-front collab.... :oh: (L)

edit: even een mindfart: Thrillogy stonden ze op de Frequencerz stage, nu dit... misschien gaan ze wel naar dat nieuwe label...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:36 
 
Hardtraxx Addict

Mag hopen van niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
We hebben ook al voorbij zien komen dat Geck-o en Deetox het label gaan verlaten etc..
Aan al die speculatie hebben we niet zo veel,.


ik zeg toch ook duidelijk dat het alleen maar een random gedachte is :) vind Deetox en Degos & Re-done echt typerend voor Theracords, dus laat ze lekker daar blijven. Maar als het straks wel zo blijkt te zijn dan heb ik natuurlijk een enorme berg hardtraxx punten gescoord en dan ben ik echt even het mannetje, en dat willen we allemaal natuurlijk wel eens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:00 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
We hebben ook al voorbij zien komen dat Geck-o en Deetox het label gaan verlaten etc..
Aan al die speculatie hebben we niet zo veel,.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ze dan gewoon alleen de 'officiële previews' gebruiken van de artiest(en) / het label. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja idd, als ze dat voor de gehele lijst doet is het alsnog wel redelijk vergelijkbaar toch. Als je zoekt op zon specifieke titel of artiestennaam krijg je die video's bijvoorbeeld als eerste.

En dat LYM 6000x gebruikt is; dus ook in mixes bijvoorbeeld? En wat is daar je bron voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Cruelty schreef:
We hebben ook al voorbij zien komen dat Geck-o en Deetox het label gaan verlaten etc..
Aan al die speculatie hebben we niet zo veel,.


:yes:

Die is al een tijdje weg hoor, ask youself was de laatste TC release voor hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 22:19 
 
Hardtraxx Crew

Audiotricz nog een remix hebben gemaakt, deze keer van Tonight Will Never Die. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Okay, en hoe werkt dat? Audio uit filmpjes wordt gewoon geanalyseerd en vergeleken met de originele plaatjes ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Okay, en hoe werkt dat? Audio uit filmpjes wordt gewoon geanalyseerd en vergeleken met de originele plaatjes ofzo?

zon soort algoritm ja, bijzonder effectief bij google>en dus youtube.
soundcloud ziet bij het uploaden al dat er een nummer met copyrights in je mix bevind en steekt er indien nodig dan een stokje voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 00:24 
 

ycon schreef:
TiMOTHYb schreef:
Okay, en hoe werkt dat? Audio uit filmpjes wordt gewoon geanalyseerd en vergeleken met de originele plaatjes ofzo?

zon soort algoritm ja, bijzonder effectief bij google>en dus youtube.
soundcloud ziet bij het uploaden al dat er een nummer met copyrights in je mix bevind en steekt er indien nodig dan een stokje voor


Ongeveer hetzelfde principe als bij Shazam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 10:17 
 
Artiest

On the 6th of December something really special is going to happen. After 11 years of absence Haze & Abyss will return for a once-in-a-lifetime performance at Hemqade - a Q-dance Reunion !

1991 -1992, HouseQlassics and Qlubtempo. These are the parties that put Q-dance on the map for good and we are proud and and incredibly excited to rock the Hemkade for one last time.
This will be our FINAL PERFORMANCE.
Hope to see you all there!
06-12-14 Hemkade Zaandam.
https://www.facebook.com/djarticnl/phot ... 50/?type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 10:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ongeveer hetzelfde principe als bij Shazam.

Ik heb mijzelf sinds die app er is al afgevraagd hoe dat werkt. Iemand daar een (niet al te technisch) verhaal over? Liefst met wat beeldmateriaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
edit: even een mindfart: Thrillogy stonden ze op de Frequencerz stage,

Misschien omdat ze een dorp verderop wonen? ;)
Vorige  1 ... 2169, 2170, 2171, 2172, 2173, 2174, 2175 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen