Zo echt een absolute knaller inderdaad, dat is wel duidelijk na dat filmpje.wrote:https://www.facebook.com/video.php?v=842506965801644&set=vb.486901188028892&type=2&theater
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
wrote:CD3 dus edits of een continuous mix.
English:
All the visitors of the second edition of ‘Ra(u)w op je Dak’ will get a devastating premiere.
The master in musical warfare Warface presents its debut album ‘Art of War’!
‘Art of War’ contains two discs with full versions and a bonus disc 3 with all 22 Warface tracks mixed for your convince.
The album will be available at the merchandise stand and a signing session will be organised.
More information about the showcase, time of show and track list will follow.
-
QHardtraxx Veteran

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
op 0:26 duswrote:View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
Wat is het WJD?
Gok de tracklist van het album van Promo, moet eerlijk bekennen dat ik hem eerst aangepast heb zonder verder te kijkenwrote:Wat is het WJD?
Geen album, 'gewoon' een 8-track EPwrote:Gok de tracklist van het album van Promo, moet eerlijk bekennen dat ik hem eerst aangepast heb zonder verder te kijkenwrote:Wat is het WJD?
Kan aan mij liggen, maar ik vind het opvallend dat hij geëxporteerd wordt in mp3...wrote:
-
QHardtraxx Veteran
Post onder die foto.wrote:Joeri Sycko van der Star track isn't finished yet, no need for wav atm
Mind Hunterz
Komt dus weer op Explosive RecordsWe've got some EXPLOSIVE news for you soon...
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Op hardstyle.com kan je track in mp3 128kbps en 320 kbps, en dan ook in WAV kopen, maar je kan beter het project 3 keer renderen dan van WAV naar mp3 converten want dat is slecht(er) voor de kwaliteit.wrote:Kan aan mij liggen, maar ik vind het opvallend dat hij geëxporteerd wordt in mp3...wrote:
-
QHardtraxx Veteran
Dirty Workz @dirtyworkz
Cyber dus.Tomorrow, a new name will spring to life and join the Dirty Workz family!
Keep your eyes and ears on our social media!
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ben benieuwd!!wrote:Was al vrij obvious maar goed...wrote:All the pieces for a colossal launch are coming together. #Qlimax anthem by @Noisecontroller is coming soon!
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Nopewrote:Dirty Workz @dirtyworkzCyber dus.Tomorrow, a new name will spring to life and join the Dirty Workz family!
-
QHardtraxx Veteran
Sound Rush???
-
MHardtraxx Veteran
Zitten die niet al bij een label?wrote:Sound Rush???
Staan nog op de artists page @ Derailed Traxx, dus idk
Cyber - Spring To Lifewrote:Nopewrote:Dirty Workz @dirtyworkzCyber dus.Tomorrow, a new name will spring to life and join the Dirty Workz family!
Hij zei pas nog iets over een label
-
MHardtraxx Veteran
Nogmaals, geen Cyber. Gaat niet echt tussen hem & DWXwrote:Cyber - Spring To Lifewrote: Nope
Als je er toch zo zeker van bent..wat als het wel Cyber is?wrote:Nogmaals, geen Cyber. Gaat niet echt tussen hem & DWXwrote:Cyber - Spring To Lifewrote: Nope
Eet je dan je sok op en plaats je het filmpje op internet?
-
MHardtraxx Veteran
wrote:Funny reaction's in the comments hah! but those who know the story between me and DWX should know that it isn't me!
-
THardtraxxer
- 129 posts member since 2009
- last seen Jul 2019
Wat is het verhaal tussen cyber en dwx dan?
-
QHardtraxx Veteran
Wildstylez @wildstylez
A well deserved dinner with @Audiotricz
Almost finished a collab!!! Yeahhhhh #TurnUpTheMusic