Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Onzin verwijderd.
Audiofreq
I'm in such a classic hard style mood right now.
Showtek - We Live for the Music.
Undeniable hardstyle. Not raw, not euphoric, not mainstream. Just pure, unadulterated hard style.

I miss this flavour so much, I think my next track will be influenced from this!
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Die Audiofreq zorgde ook al weer voor een klein beetje opschudding op twitter.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Beetje opschudding kan geen kwaad imo.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Adaro in de studio met Rob Gee :huh:

De vraag is: Waarom? Welke goede plaat heeft die nou uitgebracht de laatste jaren (op de Riot Squad platen na)?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
ErikZ wrote:Adaro in de studio met Rob Gee :huh:

De vraag is: Waarom?
Deed The Prophet voor zijn album ook. Rob Gee is ook vocalist :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Arboza
Our collaboration schedule has been updated, these are the collaborations we're working on!
- Arboza & Asylum vs. Zirkum - Devices Of The Sun
- Arboza & Asylum vs. The I's - TBA
- Arboza & Asylum vs. Caveman - In A Dream
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Image
b(r)ah. :sick:
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014

De vraag is: Waarom? Welke goede plaat heeft die nou uitgebracht de laatste jaren (op de Riot Squad platen na)?
Ik ben benieuwd of Adaro wel hier iets mee kan maken, want The Prophet bakte er toen niks van met dat nummertje met Rob Gee van hem imo :/
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Jack Of Sound wrote: New FREE release coming up very soon!!
Nou, even 3 maanden wachten.
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 minutes ago
View on YouTube
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Zin wrote:

Ik ben benieuwd of Adaro wel hier iets mee kan maken, want The Prophet bakte er toen niks van met dat nummertje met Rob Gee van hem imo :/
Rob Gee gaat de vocals inspreken voor zijn nieuwe track volgens mij. Staat in het interview met Hardnews.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Mitzinator wrote:
Jack Of Sound wrote: New FREE release coming up very soon!!
Nou, even 3 maanden wachten.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Als het niet langer is haha
A
Andromeda wrote:
AndyAsteroids wrote:
Andromeda wrote:Die hints van Warface zijn wel erg opzichtig. Album met de naam Art Of War.
Het zal trouwens wel vet zijn als de tracks gebaseerd zijn op de quotes. Qua idee/vocals/stijl.
Als Warface het nou eens goed doet, en hier een album met een verhaal van maakt kan dit echt vet worden inderdaad. Albums zijn leuk maar in zo'n beetje alle hardstyle albums die ik ken ontbreekt een echte rode draad, wat toch wel erg belangrijk is voor een album imo. Hij doet in ieder geval z'n research goed :P
Het laatste album waar ik een verkapt verhaal in zat was E=NC2.
Had niet zo snel aan deze gedacht, er zullen vast wel meer zijn maar zoveel ken ik er niet..
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Status studio day 2: Mission accomplished! #banger
Image
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
AndyAsteroids wrote:
Andromeda wrote:Het laatste album waar ik een verkapt verhaal in zat was E=NC2.
Had niet zo snel aan deze gedacht, er zullen vast wel meer zijn maar zoveel ken ik er niet..
In Audioception zat een verhaal, net zals het Project One abum. Verder zijn vrijwel alle album een verzameling van een jaar lang produceren.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
In mijn ogen is een album gewoon de muzikale visie van een producer van de afgelopen tijd produceren... van een "verhaal" hoef je niet echt te spreken toch?

als zoiets er met de haren bij getrokken wordt is het toch alleen maar geforceerd... gewoon 20 nummers maken die het merk (in dit geval) Warface het beste representeren, en je hebt een album.
S
Rickzel wrote:In mijn ogen is een album gewoon de muzikale visie van een producer van de afgelopen tijd produceren... van een "verhaal" hoef je niet echt te spreken toch?

als zoiets er met de haren bij getrokken wordt is het toch alleen maar geforceerd... gewoon 20 nummers maken die het merk (in dit geval) Warface het beste representeren, en je hebt een album.
Je kunt het als producer helemaal maken zoals je zelf wilt natuurlijk. Verhaal of geen verhaal.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 15 days ago
ik verwacht eerder dat als warface een album gaat doen het act(s) of war gaat heten, dan kloppen de quotes ook beter :P
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
In tegenstelling tot jullie post die vent wel wat nieuws.

Er kunnen altijd mensen van dit forum naar AUS trekken en dit feest meemaken. Net als dat EDC evenement.

Lees er dan gewoon overheen i.p.v. hier op in te gaan, voor je het weet zitten we alweer op een nieuwe pagina ..

OT.

Tiifa
Did you think that "Intentions" was the only release I had prepared? WRONG! Here's my next one coming up and as it states, are you ready for some early sounds?
SYSQ 006 Tiifa - Fanatics
01. Tiifa - Fanatics
02. Tiifa - Inhuman
03. Tiifa - Fanatics (FUA TraxX Remix)
04. Tiifa - Fanatics (Eyoung Ambient Remix)

Are you ready for some early sounds? previews are coming soon!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Caine ‏@CaineHardstyle 37 min
1 new release, 4 new solo tracks, 1 collab done, 2 half finished, 1 remix, few collabs to finish, busy guy and I love it!
M
Hardtraxx Veteran
Warface wrote:Due to various circumstances my announcement at Q-Base couldn't take place. Keep an eye on my Facebook tomorrow and stay tuned!
BTW! It was insane yesterday, one of my biggest gigs ever! thank you for the awesome support and energy during my set!
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Mitzinator wrote:
Warface wrote:Due to various circumstances my announcement at Q-Base couldn't take place. Keep an eye on my Facebook tomorrow and stay tuned!
BTW! It was insane yesterday, one of my biggest gigs ever! thank you for the awesome support and energy during my set!
Ben benieuwd naar de datum van het album :D
En kan niet wachten op de previews :drool: Ik denk dat dit mn favoriet word van alle albums die er nu aan het komen zijn, want ik hou gewoon van dat Warface stijltje :loving:
M
Hardtraxx Veteran
Ik ga lachen als het uiteindelijk geen album is. :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Mitzinator wrote:Ik ga lachen als het uiteindelijk geen album is. :lol:
Haha dat mag dan wel ja xd