Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2124, 2125, 2126, 2127, 2128, 2129, 2130 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers schreef:
At the 4th of October I will join the QULT!

Complete line up and tickets: http://joinqult.com/nextqult/
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=dFYiS257cBk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:16 
 
Hardtraxx Elite

REM_nosleep schreef:
Van RR z'n Facebookpagina:

Citaat:
Ik krijg dagelijks van mensen te horen dat ze m'n muziek kut vinden, of dat ze wat ik doe in het algemeen niet vet vinden. Ik vind het geen enkel probleem dat mensen dat zeggen. Het feit dat mensen wel en niet houden van een bepaalde stijl muziek, maakt en houdt muziek interessant. Ik respecteer hun mening.

Daarnaast, ieder weekend sta ik op verschillende locaties. Discotheken, clubs, festivals, in binnen en buitenland. Overal waar ik kom gaat het ontzettend los, hebben mensen het naar hun zin. Die heeft een Radical shirt, de ander een Radical vlag en weer een ander een Radical tatoeage.

Dan zou ik wel stom zijn als ik die paar mensen die het niet vet vinden, laat opwegen tegen de massa die ieder weekend uit hun dak loopt te gaan.

Wat een ongelofelijk onprofessionele en vreemde reactie... Doe gewoon je ding Joey en geef geen fuck om mensen die zeiken. Nu verlaag hij zichzelf naar een niveau van 'haters'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:28 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
REM_nosleep schreef:
Van RR z'n Facebookpagina:

Citaat:
Ik krijg dagelijks van mensen te horen dat ze m'n muziek kut vinden, of dat ze wat ik doe in het algemeen niet vet vinden. Ik vind het geen enkel probleem dat mensen dat zeggen. Het feit dat mensen wel en niet houden van een bepaalde stijl muziek, maakt en houdt muziek interessant. Ik respecteer hun mening.

Daarnaast, ieder weekend sta ik op verschillende locaties. Discotheken, clubs, festivals, in binnen en buitenland. Overal waar ik kom gaat het ontzettend los, hebben mensen het naar hun zin. Die heeft een Radical shirt, de ander een Radical vlag en weer een ander een Radical tatoeage.

Dan zou ik wel stom zijn als ik die paar mensen die het niet vet vinden, laat opwegen tegen de massa die ieder weekend uit hun dak loopt te gaan.

Wat een ongelofelijk onprofessionele en vreemde reactie... Doe gewoon je ding Joey en geef geen fuck om mensen die zeiken. Nu verlaag hij zichzelf naar een niveau van 'haters'...


Beetje overdreven, zijn reactie valt reuze mee in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:33 
 

Distinctive schreef:
Radical Redemption stond na zijn eerste (behoorlijk slecht gemasterde) album al op Decibel.

Precies. Een album heeft zo zijn voordelen dus. Dat probeerde ik te zeggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:43 
 
Hardtraxxer

Voor de liefhebber, The Prophet en The Anarchist nu in de studio bij Slam FM.
En The Prophet draait nu live een dj-set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 22:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Q-Dance
Citaat:
We gaan er weer voor! Van 16 t/m 19 oktober zenden we voor de tweede keer de Harder Styles Top 1000 uit op Q-dance Radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Q-Dance
Citaat:
We gaan er weer voor! Van 16 t/m 19 oktober zenden we voor de tweede keer de Harder Styles Top 1000 uit op Q-dance Radio.

Benieuwd of Audiofreq nu wel meer van de tracks weet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 11:46 
 

Millard Fillmore schreef:
Beetje overdreven, zijn reactie valt reuze mee in mijn ogen.

Vind ik ook, gewoon een normale reactie.

Ik vind trouwens die mensen die zeggen dat ze zijn muziek kut vinden ook erg dom. Als ik iedereen waarvan ik de muziek niet mooi vind een bericht moet gaan sturen, ben ik lang bezig. Je hoeft het niet te luisteren, dus waarom moet je iemand gaan vertellen dat je zijn muziek kut vind? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran


Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

REM_nosleep schreef:
Vind het zelf een slechte reactie omdat hij hier in mijn ogen dus bevestigt zijn muziek slechts voor de massa aantrekkelijk te maken en dus eigenlijk niet veel geeft om bijvoorbeeld de mening van enkele liefhebbers die hem bekritiseren.

Dat gevoel heb ik nooit gehad bij RR. Er zit een duidelijke rode lijn in z'n producties en hij laat zich helemaal niet zo sturen door de grote massa. Dat het nu is opgepikt door de grote menigte is alleen maar mooi meegenomen, maar zich er echt door laten leiden doet hij toch niet?

Zoals die zelf aangaf kan die prima tegen kritiek. Probeer 't maar eens als je 'm tegen komt. Toen dat eerste album net uit was wel eens met hem over de kwaliteit gesproken, en hoe het live klonk. Luisterde gewoon naar het hele verhaal. Volgens mij heeft hij dat zelf uiteindelijk ook wel doorgehad aangezien hij nog maar 2 platen van dat album draait.

Over die reactie: in principe begrijpt iedereen het, behalve dan die 'mensen die tegen hem zeggen dat ze z'n muziek kut vinden', maar goed hij zal er wel mee zitten. Vind het juist wel mooi. Monddode DJ's hebben we zat toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 00:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
REM_nosleep schreef:
Vind het zelf een slechte reactie omdat hij hier in mijn ogen dus bevestigt zijn muziek slechts voor de massa aantrekkelijk te maken en dus eigenlijk niet veel geeft om bijvoorbeeld de mening van enkele liefhebbers die hem bekritiseren.

Dat gevoel heb ik nooit gehad bij RR. Er zit een duidelijke rode lijn in z'n producties en hij laat zich helemaal niet zo sturen door de grote massa. Dat het nu is opgepikt door de grote menigte is alleen maar mooi meegenomen, maar zich er echt door laten leiden doet hij toch niet?

Zoals die zelf aangaf kan die prima tegen kritiek. Probeer 't maar eens als je 'm tegen komt. Toen dat eerste album net uit was wel eens met hem over de kwaliteit gesproken, en hoe het live klonk. Luisterde gewoon naar het hele verhaal. Volgens mij heeft hij dat zelf uiteindelijk ook wel doorgehad aangezien hij nog maar 2 platen van dat album draait.

Over die reactie: in principe begrijpt iedereen het, behalve dan die 'mensen die tegen hem zeggen dat ze z'n muziek kut vinden', maar goed hij zal er wel mee zitten. Vind het juist wel mooi. Monddode DJ's hebben we zat toch?


Over hoe hij persoonlijk is kan ik niet meepraten dus dat deel zal je wel gelijk in kunnen hebben. Ben het alleen niet helemaal met je eens dat zijn hype een soort leuke bijkomstigheid is, hij speelt hier toch wel duidelijk op in door tracks als Brutal 4.0 en Army of the Radical te maken. Ik ben zeker geen hater, integendeel zelfs, maar vind sommige keuzes die hij maakt op productie en dj gebied wel jammer.

Zijn setjes bestaan vaak louter uit recente hitjes van hemzelf. Vond het juist vet dat hij op Defqon opeens Pull Your Strings tussendoor draaide. Vaak verkiest hij ook plaatjes als Prostitute en One By One boven Accumulated Filth en Condemned terwijl best veel fans dit wel vettere tracks vinden. Een plaat als Watch Yourself heeft hij ook heel snel laten vallen eigenlijk terwijl veel mensen, waaronder ik, hier wel benieuwd naar waren. Zo'n plaat speelt alleen minder in op wat de ekte RAW boys willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 10:49 
 
Hardtraxx Addict

Denk dat het succes van RR ook wel veel te maken heeft met het feit dat hij een eigen sound heeft. Er is niet veel wat in die straat ligt. Zou hij met de kwaliteit van producties mainstream hardstyle maken zou het denk ik anders zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 11:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het heeft denk ik vooral te maken met mensen die denken dat hij het allerhardste is (binnen de hardstyle).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het heeft denk ik vooral te maken met mensen die denken dat hij het allerhardste is (binnen de hardstyle).


Precies dit en als je eenmaal al redelijk bekend bent, kom je ook wat meer in de spotlights en word je nog bekender. Ik denk ook dat mensen ook gewoon RR interessant vinden omdat het een lange beer is in een soort van look-a-like Bane kostuum waar niks verkeerds aan is alleen 70% van zijn fans zijn tegenwoordig gewoon fan zonder iets van RR of zijn nummers af te weten en dat is dan weer jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Ik denk ook dat mensen ook gewoon RR interessant vinden omdat het een lange beer is in een soort van look-a-like Bane kostuum

Die heeft hij alleen aan bij zijn live performances, en dat is volgens mij niet het merendeel van zijn boekingen. Ik ben het met je eens dat sommigen er zo over denken, maar dat zijn er maar een aantal. Dus ik denk dat je hier een beetje overdrijft.

Zin schreef:
70% van zijn fans zijn tegenwoordig gewoon fan zonder iets van RR of zijn nummers af te weten en dat is dan weer jammer.

En ook hier denk ik dat je weer erg overdrijft. Eerder 30% ofzo. Het merendeel van zijn fans weet echt wel iets van hem, zijn nummers enzo af.

Ik ben geen fanboy van RR, maar af en toe heeft hij wel degelijk een dikke plaat in mijn ogen. Dus ik verdedig hem niet uit eigenbelang, dat dat duidelijk mag zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Zin schreef:
Ik denk ook dat mensen ook gewoon RR interessant vinden omdat het een lange beer is in een soort van look-a-like Bane kostuum

Die heeft hij alleen aan bij zijn live performances, en dat is volgens mij niet het merendeel van zijn boekingen. Ik ben het met je eens dat sommigen er zo over denken, maar dat zijn er maar een aantal. Dus ik denk dat je hier een beetje overdrijft.

Zin schreef:
70% van zijn fans zijn tegenwoordig gewoon fan zonder iets van RR of zijn nummers af te weten en dat is dan weer jammer.

En ook hier denk ik dat je weer erg overdrijft. Eerder 30% ofzo. Het merendeel van zijn fans weet echt wel iets van hem, zijn nummers enzo af.

Ik ben geen fanboy van RR, maar af en toe heeft hij wel degelijk een dikke plaat in mijn ogen. Dus ik verdedig hem niet uit eigenbelang, dat dat duidelijk mag zijn :P


Haha oke beetje overdreven inderdaad en ik bedoelde het ook niet om hem af te kraken, integendeel ik vind dat hij best wel lekkere producties heeft :thumbup: Ik doelde er meer op dat als je bij zo'n set van RR of MiM naar voren zou lopen en al dat volk ziet in een RR/MiM shirtje o.i.d. en dan kijkt hoeveel nummers ze kennen en of ze wel echte liefhebbers zijn enzo, valt dat vaak vies tegen. Ik zou juist denken dat als je echt een RR liefhebber zou zijn dat je dan net als RR zelf ook de kickrolls mee zou kunnen doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

@Zin
Je hoeft als liefhebber toch niet alle kickrolls meedoen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
@Zin
Je hoeft als liefhebber toch niet alle kickrolls meedoen?


Nee hoeft ook niet, ik heb ook niet gezegd dat dat moet, maar sommige mensen weten niet eens wanneer de climax er nou precies inklapt van zijn nummers bijvoorbeeld, maar dan wel in zo'n shirtje en weet ik het allemaal rondlopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, laat ik mezelf als voorbeeld geven. Ik ben een behoorlijke Digital Punk fan geworden laatste tijd. Maar zijn laatste paar tracks (met Outbreak en Hard Driver bijvoorbeeld) heb ik nog steeds maar 1x geluisterd ofzo.
Maakt me dat dan meteen een mindere fanboy?

Terwijl ik dan weer geen echte RR fan ben, maar de kickrolls van God's Child bijvoorbeeld kan dromen.

Daarbij vergeet je gewoon 1 belangrijk ding: van alle mensen die op een hardstyle festival lopen, luistert lang niet iedereen in zijn vrije tijd ook 24/7 naar hardstyle. Dat is maar een beperkte groep die dat doet.

Zin schreef:
sommige mensen weten niet eens wanneer de climax er nou precies inklapt van zijn nummers bijvoorbeeld, maar dan wel in zo'n shirtje en weet ik het allemaal rondlopen xd

Precies, sommige.

Tuurlijk, Radical en Minus Militia zijn nou eenmaal een hype geworden afgelopen tijd. Maar ik vind het in een negatief daglicht stellen van een artiest met zulke overdreven onderbouwingen minstens net zo jammerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

REM_nosleep schreef:
TiMOTHYb schreef:
Is er een FB rel geweest?


Vind het zelf een slechte reactie omdat hij hier in mijn ogen dus bevestigt zijn muziek slechts voor de massa aantrekkelijk te maken en dus eigenlijk niet veel geeft om bijvoorbeeld de mening van enkele liefhebbers die hem bekritiseren.


Dit slaat kant nog wal. Je bent toch geen liefhebber van zijn muziek als je zegt dat je vindt wat hij doet kut is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we maar terugswitchen naar waar dit topic voor bedoeld is? Lijkt mij een beter plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Low-E schreef:
Heey Jonas,

Super leuk om goede reacties te krijgen!
Ik voelde me met deze muziek ook echt weer helemaal in mijn element! Helaas is voor mijn gevoel de raw van tegenwoordig zowat hardcore maar dan iets langzamer... Dus daarin ben ik niet echt mee gegaan!
Maar ik focus me op dit moment helemaal weer op de hardstyle! ik heb 2 tracks af samen met Zero Sanity en ik ga de eerste week van oktober weer de studio in met de Alter Egosz na 4 a 5 jaar ;)


JAA, vooral dat laatste is echt ge-wel-dig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Low-E schreef:
Heey Jonas,

Super leuk om goede reacties te krijgen!
Ik voelde me met deze muziek ook echt weer helemaal in mijn element! Helaas is voor mijn gevoel de raw van tegenwoordig zowat hardcore maar dan iets langzamer... Dus daarin ben ik niet echt mee gegaan!
Maar ik focus me op dit moment helemaal weer op de hardstyle! ik heb 2 tracks af samen met Zero Sanity en ik ga de eerste week van oktober weer de studio in met de Alter Egosz na 4 a 5 jaar ;)


JAA, vooral dat laatste is echt ge-wel-dig! :worship:


Wauw en het zou helemaal fantastisch zijn als ze gewoon die stijl van die ze toen hadden gewoon aan blijven houden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Low-E schreef:
Ja toch leuk om te horen! Ik mis t ook wel weer en vooral na de set op Decibel, waarom niet gewoon lekker oude style proberen met kicks dat meer in deze tijd passen... Binnenkort zal je wel meer horen, nu nog hopen dat we weer vol goede ideeen zitten :D


Komt goed. :thumbup:
Vorige  1 ... 2124, 2125, 2126, 2127, 2128, 2129, 2130 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen