Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 02:56 

Hardtraxx Elite

E-rik schreef:
twitter brennan heart
Citaat:
workin' on 4 new Brennan Heart releases:-)

Zin in, één van de beste hardstyle producers van de laatste tijd. Zit te twijfelen om 'm de beste te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 09:41 

Donateur

weet niet of iemand het al wist,en of het al hier staat ergens maar vond dit gister.
lachu met die gasten :P

Degos & Re-Done TV!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 10:50 

Hardtraxx Elite

Sunboom schreef:
E-rik schreef:
twitter brennan heart
Citaat:

Zin in, één van de beste hardstyle producers van de laatste tijd. Zit te twijfelen om 'm de beste te noemen.

hiermee heb je je credits al verloren bij mij.
Maargoed mening is mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 10:54 

Aan het typen...

Sunboom schreef:
Oxbow schreef:
Dakpan schreef:
"Juh, ik had hem gedownload uit dit topic, maar voordat ik hem gelezen had waren al die posts gedelet."

Oww haha nja, is beter dat die verwijderd is iig.

Waarom is dat beter dan, iedereen mag het toch gewoon lezen? ;)

Lijkt mij ook, dit is censuur. Zou toch gewoon vrijheid moeten zijn om dat te laten zien en er over te discussiëren, of je het er nou mee eens bent of oneens?

Dit word bestand is gelekt en had nooit op een forum geplaatst mogen worden. En waarom niet? Scul heeft in het verleden al diverse bedreigingen gehad voor dit soort acties. Meer kan ik er niet over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 11:00 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
E-rik schreef:
twitter brennan heart
Citaat:

Nee. :') Nooit.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 11:05 

Hardtraxxer

wildstyleznl

Played at Lucky again tonight : ) And it was great like all the other times... Also played a test version of my new track! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 11:59 

Hardtraxx Veteran

Odyssee schreef:
wildstyleznl

Played at Lucky again tonight : ) And it was great like all the other times... Also played a test version of my new track! :)

Hopen dat dit naast Zatox het jaar word van Wildstylez! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 12:10 

Hardtraxx Elite

mag ie eerst wel eeens zn anthem bewerken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 12:17 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
mag ie eerst wel eeens zn anthem bewerken :P

100% gelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 16:40 

Hardtraxxer

Sunboom schreef:
E-rik schreef:
twitter brennan heart
Citaat:

Heb hem even gemailed:

hi Thom!

hoe is die?
klopt...idd met aantal nieuwe traxx bezig. Till U Believe It moet ik ook
nog opnieuw maken. Maar die komt zeker uit:-)

speak soon,

grtz

Fabian
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 17:23 

Hardtraxx Elite

Just4Music schreef:
Sunboom schreef:

Tja ik weet dat ik één van de weinigen ben die Brennan Heart kan waarderen, maar ik vind 'm echt superieur. Hij heeft wat mij betreft een hele professionele, volwassen sound en een fijne balans tussen melodieus en hard. Als hij eens een keer een melodieuze track maakt, is die ook écht bijzonder en niet dertien in een dozijn. Goed, er zitten ook missertjes tussen (Just As Easy), maar dat is bij alle artiesten wel het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 17:26 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Just4Music schreef:
Sunboom schreef:

Tja ik weet dat ik één van de weinigen ben die Brennan Heart kan waarderen, maar ik vind 'm echt superieur. Hij heeft wat mij betreft een hele professionele, volwassen sound en een fijne balans tussen melodieus en hard. Als hij eens een keer een melodieuze track maakt, is die ook écht bijzonder en niet dertien in een dozijn. Goed, er zitten ook missertjes tussen (Just As Easy), maar dat is bij alle artiesten wel het geval.

hard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 17:35 

Hardtraxx Elite

Face The Enemy, Rockstar DJ (oke, die heeft vervelende vocals), Muzik Bizz, intro Musical Impressions, I Love Haters, Can't Kill Us (die outro vooral :D!), Audiometric natuurlijk, Faith In Your DJ, intro City Of Intencity (heb je die heerlijke kicks wel eens geluisterd?), Blademasterz - Masterblade, Home (Unknown Analoq Remix)

Dit zijn allemaal tracks/delen van tracks die variëren tussen 'in ieder geval geen blije melodietjesplaat' en 'keihard raggen'. En zelfs in veel van zijn melodietjes platen zit een heerlijk harde kick in de climax (veelal geen pitchkick).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 17:53 

Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Face The Enemy, Rockstar DJ (oke, die heeft vervelende vocals), Muzik Bizz, intro Musical Impressions, I Love Haters, Can't Kill Us (die outro vooral :D!), Audiometric natuurlijk, Faith In Your DJ, intro City Of Intencity (heb je die heerlijke kicks wel eens geluisterd?), Blademasterz - Masterblade, Home (Unknown Analoq Remix)

Dit zijn allemaal tracks/delen van tracks die variëren tussen 'in ieder geval geen blije melodietjesplaat' en 'keihard raggen'. En zelfs in veel van zijn melodietjes platen zit een heerlijk harde kick in de climax (veelal geen pitchkick).

faith in your dj :loving: momento :O heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 18:01 

Donateur

Nou dan kan het aan mij liggen, maar als een iemand zijn sound (zeker door zijn album) volledig naar de klote heeft uitgemolken dan is het Brennan Heart wel. Maar goed, als je helemaal weg bent van zijn nummers wordt je op je wenkbrauwen bediend natuurlijk. Ik ben er na City Of Intensity een beetje helemaal klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 18:05 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nou dan kan het aan mij liggen, maar als een iemand zijn sound (zeker door zijn album) volledig naar de klote heeft uitgemolken dan is het Brennan Heart wel. Maar goed, als je helemaal weg bent van zijn nummers wordt je op je wenkbrauwen bediend natuurlijk. Ik ben er na City Of Intensity een beetje helemaal klaar mee.

Slecht is hij zeker niet! Face The Enemy vind ik (nog steeds) een lekker plaatje hoor! En hier en daar zit er heus wel wat lekkers tussen (Just As Easy, Audiometric, musical Impressions), maar geweldig is hij inderdaad niet meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 18:29 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 18:33 

Hardtraxx Elite

Ik vind het juist wel vet als een artiest een duidelijke eigen sound heeft. Dan klinkt het een beetje als een eenheid, als elke track totaal anders is vind ik het maar een bijelkaar geraapt zooitje en dat komt nep over (The Prophet... en die steelt gewoon het beste van 'zijn' Scaxx artiesten krijg ik het idee).

Verder vind ik de meeste grote namen wel een eigen stijl hebben. Dan zou je Noisecontrollers, Zatox, Wildstylez, The Pitcher, Coone et cetera ook uitmelkerij moeten noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 18:37 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Verder vind ik de meeste grote namen wel een eigen stijl hebben. Dan zou je Noisecontrollers, Zatox, Wildstylez, The Pitcher, Coone et cetera ook uitmelkerij moeten noemen.

Het verschil met deze mensen is dat ze variatie in hun eigen herkenbare sound hebben. Die combinatie maakt het juist zo sterk. Als je kijkt naar Brennan Heart is de kick 9 vd 10 keer hetzelfde in combinatie met de synth. Dat, gecombineerd met hoe deze meneer draait en rare statements af wou geven met een album maakt hem verre van mijn favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 20:45 

Hardtraxx Veteran

brennan heart staat bij mij nog steeds hoog in het lijstje van beste producers hoor, ook al melkt hij zijn sounds uit.
ik vind vooral het originele aan brennan heart dat hij veelal geen pitch kick gebruikt maar gewoon vaak zo'n uber bass kick(om het zo maar even te noemen)
en zijn album is toch echt wel gevarieerd hoor, wat dat betreft hebben we over variatie bij brennan heart niks te klagen er zit gewoon bij brennan heart bij elk nummer iets herkenbaars in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 23:22 

Hardtraxx Addict

Persoonlijk vindt ik brennan heart heel weinig meer sinds de releases van revival x en one blade. Dat waren echt toppers imo. Daarna is het, vind ik, erg bergafwaarts gegaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 11:19 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Toneshifterz Happy easter Everyone!!! todays track of the day Zany - The Great Zany Show (Dubstyle mix)... to epic man!

Pavelow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 11:49 

Aan het typen...

Brennan Heart :') Ga voor de grap eens op discogs kijken naar zijn nummers sinds de scheiding met thera. Kijk vooral even naar de mensen die de tracks geschreven hebben. Enige wat BH doet is telkens weer dezelfde kick/synth eronder zetten. Nou Bravo! Nog maar niet te spreken over zijn breaks, zijn album bevatte maar liefst 10 minuten aan breaks en dan heb ik de hiphop tracks niet eens meegeteld.

Sorry maar brennan heart is een van de meest overschatte artiesten die er rond loopt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 12:59 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:

Lol, heb je het wel over Brennan Heart of bedoel je niet iemand anders?

Alle nummers die Brennan Heart maakt zijn 13 in een dozijn. Vreselijk lange breaks, in elk nummer gebruikt hij dezelfde synth voor de melodie. (Musical impressions, decibel anthem, reverze anthem, memento, sacrifice rmx, feel u here, face the enemy. klinken allemaal nagenoeg hetzelfde. en dan heb ik het nog niet eens over zijn nieuwe shit, till u believe it, come as 1 remix (WAAROM??). Die sound komt me nu echt mijn strot uit. Daarnaast zijn zijn kicks ook laf. Het klinkt meer als een plopje dan als een echte dikke hardstyle kick.
Een van de weinige uitzonderingen op de regel is Reputation Game. Dat is echt een bazen nummer maar daar komen de kicks ook van Wildstylez af.

Begrijp me niet verkeerd, zijn nummers klinken zeker niet slecht maar het is te veel van hetzelfde en er zit geen enkele progressie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 13:03 

Hardtraxx Veteran

.. dat Abyss & Judge een nieuwe track hebben.
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen