Sunboom schreef:
Tja ik weet dat ik één van de weinigen ben die Brennan Heart kan waarderen, maar ik vind 'm echt superieur. Hij heeft wat mij betreft een hele professionele, volwassen sound en een fijne balans tussen melodieus en hard. Als hij eens een keer een melodieuze track maakt, is die ook écht bijzonder en niet dertien in een dozijn. Goed, er zitten ook missertjes tussen (Just As Easy), maar dat is bij alle artiesten wel het geval.
Lol, heb je het wel over Brennan Heart of bedoel je niet iemand anders?
Alle nummers die Brennan Heart maakt zijn 13 in een dozijn. Vreselijk lange breaks, in elk nummer gebruikt hij dezelfde synth voor de melodie. (Musical impressions, decibel anthem, reverze anthem, memento, sacrifice rmx, feel u here, face the enemy. klinken allemaal nagenoeg hetzelfde. en dan heb ik het nog niet eens over zijn nieuwe shit, till u believe it, come as 1 remix (WAAROM??). Die sound komt me nu echt mijn strot uit. Daarnaast zijn zijn kicks ook laf. Het klinkt meer als een plopje dan als een echte dikke hardstyle kick.
Een van de weinige uitzonderingen op de regel is Reputation Game. Dat is echt een bazen nummer maar daar komen de kicks ook van Wildstylez af.
Begrijp me niet verkeerd, zijn nummers klinken zeker niet slecht maar het is te veel van hetzelfde en er zit geen enkele progressie in.