Minus Militia's album release is op Supremacy.
Bron: facebookpagina van Supremacy
En daar komen alle fanboys.wrote:Minus Militia's album release is op Supremacy.
YEAH BUDDY!!!!!wrote:En daar komen alle fanboys.wrote:Minus Militia's album release is op Supremacy.
Genoeg die met radio edits draaien dus veel maakt het niet uit.wrote:In het YT filmpje wordt er iets gezegd in de vorm van: "fans krijgen wat ze willen (nieuwe tracks) en tegelijkertijd behouden we onze exclusiviteit als act".
Dus het zou wel eens goed kunnen dat het enkel radio edits gaan worden. Anders draait binnenkort jan en alleman ze op ieder feest draaien. Dan is het snel einde hypetrain MM want dan is iedereen de tracks beu gehoord.
Ja, maar dat maakt je dan wel een slechte artiest. De wat bekendere artiesten gaan niet met radio edits draaien.wrote:Genoeg die met radio edits draaien dus veel maakt het niet uit.wrote:In het YT filmpje wordt er iets gezegd in de vorm van: "fans krijgen wat ze willen (nieuwe tracks) en tegelijkertijd behouden we onze exclusiviteit als act".
Dus het zou wel eens goed kunnen dat het enkel radio edits gaan worden. Anders draait binnenkort jan en alleman ze op ieder feest draaien. Dan is het snel einde hypetrain MM want dan is iedereen de tracks beu gehoord.
Die krijgen ze inderdaad gewoon toegestuurdwrote:Ja, maar dat maakt je dan wel een slechte artiest. De wat bekendere artiesten gaan niet met radio edits draaien.wrote:Genoeg die met radio edits draaien dus veel maakt het niet uit.wrote:In het YT filmpje wordt er iets gezegd in de vorm van: "fans krijgen wat ze willen (nieuwe tracks) en tegelijkertijd behouden we onze exclusiviteit als act".
Zijn ze ooit exclusief geweest? XD Alle tracks die ze als MM draaien, draaien Crypsis & RR ook in gewone sets.wrote:Tot zover dus de illusie van het exclusief houden
MiM kennende wordt dat December ofzo. :")wrote:Supremacy Anthem wordt 3e week van Augustus gereleased (Volgende week?)
3e week van Augustus is ongeveer December/Januari voor hun dus,wrote:Zijn ze ooit exclusief geweest? XD Alle tracks die ze als MM draaien, draaien Crypsis & RR ook in gewone sets.wrote:Tot zover dus de illusie van het exclusief houden
MiM kennende wordt dat December ofzo. :")wrote:Supremacy Anthem wordt 3e week van Augustus gereleased (Volgende week?)
Ja maar verder dan alleen de leden van Minus Militia zelf, draait geen enkele andere DJ ze, dus ik denk dat dat voor hun doen exclusief houden iswrote:Zijn ze ooit exclusief geweest? XD Alle tracks die ze als MM draaien, draaien Crypsis & RR ook in gewone sets.wrote:Tot zover dus de illusie van het exclusief houden
Liever niet. Want ik sta liever bij uurtje Radical of Crypsis waar die gedraaid worden, dan in een overvolle tent waar de helft stil staat en geen ruimte hebt om te bewegen.wrote:Ja maar verder dan alleen de leden van Minus Militia zelf, draait geen enkele andere DJ ze, dus ik denk dat dat voor hun doen exclusief houden iswrote:Zijn ze ooit exclusief geweest? XD Alle tracks die ze als MM draaien, draaien Crypsis & RR ook in gewone sets.wrote:Tot zover dus de illusie van het exclusief houden
Het mooiste zou zijn als ze alleen maar tijdens hun MiM Live Act de tracks zouden draaien, want dan moeten de mensen juist daarheen gaan voor de Minus Militia tracks.
Ze zijn zeker exclusief aangezien alleen hun ze draaien.wrote:Zijn ze ooit exclusief geweest? XD Alle tracks die ze als MM draaien, draaien Crypsis & RR ook in gewone sets.
Wat een nette term voor radio editswrote:full consumer tracks
Idd, dus ik vind dat Minus Militia het nog best goed aanpakt in tegenstelling tot Gunz For Hire ofzowrote:Kijk dit vind ik dan nog een redelijke oplossing. Ik begrijp best dat ze die act exclusief willen houden, maar je fans tot in den treure afschepen met 'HQ previews' op youtube is gewoon zielig. Nu zal het in ieder geval normaal luisterbaar zijn.
Haha full consumer tracks. Mooie term man.wrote:Wat een nette term voor radio editswrote:full consumer tracksmaar goed, eigen intro en outro eraan plakken moet best lukken voor degenen die echt zo wanhopig zijn
Maar die mixen dan ook vaak in op de break ..wrote:Ja, maar dat maakt je dan wel een slechte artiest. De wat bekendere artiesten gaan niet met radio edits draaien.