Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2112, 2113, 2114, 2115, 2116, 2117, 2118 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 13:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Haha ja nog zo'n gast

Citaat:
Ik vind sowieso dat er de laatste tijd veel te veel gezeik is over de raw en de mainstream hardstyle. Producers als wildstylez worden door 'iedereen' uitgekotst omdat hun toevallige dergelijke kwaliteit prducties leveren die goed genoeg is voor de Nederlandse radio. Vervolgens denken de meeste rawstyle producers dat ze het maar even harder en minder euforisch/melodisch moeten gaan maken, maar hardstyle draait toch gewoon al van het begin af aan om de melodie?? De beste hardstyle platen zijn voor mij nog steeds 'attack again' en 'tonight' en dat is niet vanwege de geweldige kick die ze hebben. En als je kijkt naar de in mijn ogen beste rawstyle platen draait het in die platen ook om de melodie en dan doel ik op platen als 'rockstar', 'undiscovered' en 'the resistance'. Tegenwoordig wordt een knaller als bolivia gewoon als mainstream bestempeld omdat de kick te soft zou zijn, er te veel melodie in zit en te blij zou zijn?? Nou dan denk ik bij mezelf, waar gaat het heen....


Hardstyle draait vanaf het begin af aan toch al om de melodie???? :x

Toen het begon was hij amper geboren. xd Ik zag dat hij weer een opmerking over hardtraxx moest maken. Gelukkig zit er op Facebook een publiek dat er verstand van heeft. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 13:54 
 
Hardtraxxer

Jolle schreef:
Hardstyle draait vanaf het begin af aan toch al om de melodie???? :x

Waar draait het dan om? Persoonlijk ben ik hardstyle gaan waarderen om inderdaad de melodie en het ritme vd muziek, echt niet om de kicks en hoe ze pitchen en ander producer technisch geneuzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
D2kke_Bleek schreef:
Dv8 weer lekker bezig is op facebook

Heeft toch gewoon gelijk..

Ja joh? Zie hier even een reactie van DV8, bewerkt en wel natuurlijk.
Afbeelding

Over hersenloos geblaat gesproken :')
Waarschijnlijk hebben de meeste mensen die op z'n status hebben gereageerd niet eens iets met Hardtraxx te doen. En hersenloos geblaat is zeker niet de helft (wat ook een enorm vaag begrip is natuurlijk) van de raw hardstyle kut geproduceerd noemen? Eerst een vaag statement maken waarin je in principe ook indirect je 'collega's' de grond mee in boort, en dan vreemd opkijken als er commentaar op komt.
Hersenloos geblaat is zelfs hetgene waar ie zelf zijn geld mee verdient :D
haha deze man... Hypocrisie ten top. Maar ik zal ook wel weer hersenloos Hardtraxx geblaat aan het verkondigen zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 14:09 
 
Hardtraxx Addict

Svennn schreef:
Jolle schreef:
Hardstyle draait vanaf het begin af aan toch al om de melodie???? :x

Waar draait het dan om? Persoonlijk ben ik hardstyle gaan waarderen om inderdaad de melodie en het ritme vd muziek, echt niet om de kicks en hoe ze pitchen en ander producer technisch geneuzel.


In het begin had je ook niet die pitchkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 14:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Jolle schreef:
Hardstyle draait vanaf het begin af aan toch al om de melodie???? :x

Waar draait het dan om? Persoonlijk ben ik hardstyle gaan waarderen om inderdaad de melodie en het ritme vd muziek, echt niet om de kicks en hoe ze pitchen en ander producer technisch geneuzel.

En wanneer ben je het gaan waarderen? Hoewel er in bepaalde early tracks ook melodieën zitten, is dat wel een van de laatste redenen waarom ik hardstyle ben gaan luisteren. De hoofdreden was de drive en energie in combinatie met voor mij de juiste hardheid (grotendeels bepaald door de kicks/basslines) en BPM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 14:36 
 
Hardtraxx Crew

Digital Punk schreef:
1 day to go! Good news soldiers. Because of The Qontinent festival we are Unleashing episode 18 one day earlier than usual, so nobody misses out on the brand new episode! Win win situation right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukje van F8trix wat hij op DV8 zijn post heeft gecomment:

Citaat:
Laatst wilde 2 mensen met mij op de foto en een twittervriend zag die foto later voorbij komen met daarbij de tekst ‘met Radical Redemption’. Ik draaide die avond vóór Radical Redemption en draaide uiteraard mijn eigen en soortgelijke tracks. Geen Raw. Die mensen hadden geen idee… En dit is maar 1 van vele voorbeelden waaruit blijkt dat mensen gewoon geen idee hebben wat ze leuk vinden en waarom.


Jammer genoeg heeft hij ook nog eens gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Raw hardstyle is ook gewoon van bedroevend niveau tegenwoordig, hard is het ook niet meer, wel geforceerd.

Amen broeder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:21 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Svennn schreef:
Jolle schreef:
Hardstyle draait vanaf het begin af aan toch al om de melodie???? :x

Waar draait het dan om? Persoonlijk ben ik hardstyle gaan waarderen om inderdaad de melodie en het ritme vd muziek, echt niet om de kicks en hoe ze pitchen en ander producer technisch geneuzel.

En wanneer ben je het gaan waarderen? Hoewel er in bepaalde early tracks ook melodieën zitten, is dat wel een van de laatste redenen waarom ik hardstyle ben gaan luisteren. De hoofdreden was de drive en energie in combinatie met voor mij de juiste hardheid (grotendeels bepaald door de kicks/basslines) en BPM.

Zo rond 2006-2007 schat ik. Muziek uit die tijd, waar ik dus van hield, leek natuurlijk al totaal niet meer op de muziek waar jij van hield. Vandaar ook dat totaal andere aspecten uit de muziek mij hebben aangetrokken tot deze muziek, dan dat dat bij jou het geval zal zijn geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Gelukkig zit er op Facebook een publiek dat er verstand van heeft. -.-

Echt he. Man man man wat je daar allemaal tegen komt bij de reacties. :")

Citaat:
Ligt aan jou!!! Doe mij maar raw!! Gewoon keihard beuken zonder blije irritante Vocals en slappe kick


Citaat:
Ligt zeker aan jou ! Geen comercieel gejank ! Gewoon keiharde RAW♡


Citaat:
Radical redemption is de baaaaszzz van raw


Citaat:
Licht aan jou...maar iedere zn mening..ik bedoel als je niet van raw houd is het nog niet slecht geproduceerd. Plus sommige die nu raw produceren deden voorheen ook euphorisch...en toen stond je er wel met je blije bakkes mee te gillen..met fuck yeah...dus gewoon sssttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:33 
 
Hardtraxx Crew

"Licht aan jou"
:lol:

Qlown schreef:
Citaat:
Radical redemption is de baaaaszzz van raw

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DV8 heeft wel gewoon ergens een punt, maar gewoon de manier waarop hij het overbrengt is gewoon zo ontzettend arrogant en voor zover ik weet is Dv8 ook gewoon een arrogante kwal.

Als hij deze statement gewoon op een andere manier over had gebracht dat hij niet meteen kritiek en commentaar zou krijgen, zou er nu ook minder gedoe zijn op zijn facebook pagina, want nu probeert hij zichzelf er weer onderuit te lullen met o.a. een foto van zn hond achter zijn laptop... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
want nu probeert hij zichzelf er weer onderuit te lullen met o.a. een foto van zn hond achter zijn laptop... :thumbdown:

Alsof hij dat serieus bedoeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Zin schreef:
want nu probeert hij zichzelf er weer onderuit te lullen met o.a. een foto van zn hond achter zijn laptop... :thumbdown:

Alsof hij dat serieus bedoeld :lol:


Nee tuurlijk niet, maar dan is dat wel een poging om ervoor te zorgen dat mensen niet meer naar de voorgaande discussie omkijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noisecult schreef:
Join the movement. Join our ‪#‎Noiseculture‬!


Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
tommetjeuh schreef:
Raw hardstyle is ook gewoon van bedroevend niveau tegenwoordig, hard is het ook niet meer, wel geforceerd.

Amen broeder :thumbup:


Het is gewoon niet creatief meer, ben ik heel eerlijk in.
Betreft de kicks zijn altijd wel slopend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 19:34 
 
Artiest

Magnetron schreef:
Frontliner
Citaat:
Important news!!
I’ve spend my day together in the studio with Nexone, giving him some advice on how to improve the full mix of his track “Dare to be” We also have some news for you, Roy has been the first Dutch producer to make it to Keep It Up Music. You’ll be hearing a lot more from Nexone soon, do you want to be the first to see this upcoming hard style hero perform? Be sure to join me next weekend (9th of August) in Lucky The Feel Good Provider where he will be performing on stage right after me for his first gig! How cool is that! Roy, you’ve got my full support! thank you for becoming apart of my label!



:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
heel blij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 20:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Citaat:
Licht aan jou...maar iedere zn mening..ik bedoel als je niet van raw houd is het nog niet slecht geproduceerd. Plus sommige die nu raw produceren deden voorheen ook euphorisch...en toen stond je er wel met je blije bakkes mee te gillen..met fuck yeah...dus gewoon sssttt


Ondanks de slechte spelling heeft deze gast wel een punt.

Maarja, het is altijd hetzelfde liedje. Als niet iedereen de persoon aanbid is het persoon ook niet blij.
Zulke mensen die zien het verschil niet tussen opbouwende kritiek en een mening en gewoon een idioot. Zodra er een slecht woord in staat zijn het "haters".
Dat is hetzelfde als alle andere idioten een track afdoen als kut omdat het volgens hun zo is, dus moet de rest dat ook zo vinden.
Vandaar zijn die DJ's e.d. die mensen afdoen als haters ook degene die zichzelf keihard voor lul zetten voor elk mens met een gezond verstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Qlown schreef:
Citaat:
Licht aan jou...maar iedere zn mening..ik bedoel als je niet van raw houd is het nog niet slecht geproduceerd. Plus sommige die nu raw produceren deden voorheen ook euphorisch...en toen stond je er wel met je blije bakkes mee te gillen..met fuck yeah...dus gewoon sssttt


Ondanks de slechte spelling heeft deze gast wel een punt.


Weet je het zeker? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zin schreef:
DV8 heeft wel gewoon ergens een punt, maar gewoon de manier waarop hij het overbrengt is gewoon zo ontzettend arrogant en voor zover ik weet is Dv8 ook gewoon een arrogante kwal.

Als hij deze statement gewoon op een andere manier over had gebracht dat hij niet meteen kritiek en commentaar zou krijgen, zou er nu ook minder gedoe zijn op zijn facebook pagina, want nu probeert hij zichzelf er weer onderuit te lullen met o.a. een foto van zn hond achter zijn laptop... :thumbdown:

De kwaliteit valt op zich nog wel mee, ja natuurlijk zal de mainstream allemaal wat netter afgewerkt klinken, omdat er over het algemeen minder distortion in die tracks zit. Het is niet zo dat de kwaliteit anno 2014 in de raw hardstyle scene ineens veel slechter is dan die van de jaren daarvoor. Het zit hem vooral in de creativiteit of het gebrek daaraan. Het is nagenoeg allemaal een (lange) screech, met hardcore achtige kicks en duistere/schreeuwende vocalen. Nou daar was ik een jaar terug al klaar mee. Maar dat gebrek aan creativiteit geldt voor de mainstream hardstyle net zo goed. Het is allemaal meer van hetzelfde, jammer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zin schreef:
DV8 heeft wel gewoon ergens een punt, maar gewoon de manier waarop hij het overbrengt is gewoon zo ontzettend arrogant en voor zover ik weet is Dv8 ook gewoon een arrogante kwal.

Als hij deze statement gewoon op een andere manier over had gebracht dat hij niet meteen kritiek en commentaar zou krijgen, zou er nu ook minder gedoe zijn op zijn facebook pagina, want nu probeert hij zichzelf er weer onderuit te lullen met o.a. een foto van zn hond achter zijn laptop... :thumbdown:

De kwaliteit valt op zich nog wel mee, ja natuurlijk zal de mainstream allemaal wat netter afgewerkt klinken, omdat er over het algemeen minder distortion in die tracks zit. Het is niet zo dat de kwaliteit anno 2014 in de raw hardstyle scene ineens veel slechter is dan die van de jaren daarvoor. Het zit hem vooral in de creativiteit of het gebrek daaraan. Het is nagenoeg allemaal een (lange) screech, met hardcore achtige kicks en duistere/schreeuwende vocalen. Nou daar was ik een jaar terug al klaar mee. Maar dat gebrek aan creativiteit geldt voor de mainstream hardstyle net zo goed. Het is allemaal meer van hetzelfde, jammer genoeg.


Inderdaad in de mainstream hardstyle is het nu iedere keer een heerlijk melodietje waarvan je echt denkt 'wow dit kan nog best wel een lekker nummertje zijn' en dan komt er dus weer een of andere house achtige anti climax...
Variatie is tegenwoordig sowieso heel ver te zoeken in de algemene hardstyle scene. Ben de laatste tijd ook veel meer hardstyle weer aan het downloaden rond de 2009-2010 tijd, want in die tijd ben ik het genre gaan waarderen en die tracks van toen zijn nog steeds het beste imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Zin schreef:
want nu probeert hij zichzelf er weer onderuit te lullen met o.a. een foto van zn hond achter zijn laptop... :thumbdown:

Alsof hij dat serieus bedoeld :lol:

Jezus patrick. Kruip anders even nog iets verder zn anus in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:33 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Zin schreef:
DV8 heeft wel gewoon ergens een punt, maar gewoon de manier waarop hij het overbrengt is gewoon zo ontzettend arrogant en voor zover ik weet is Dv8 ook gewoon een arrogante kwal.

Als hij deze statement gewoon op een andere manier over had gebracht dat hij niet meteen kritiek en commentaar zou krijgen, zou er nu ook minder gedoe zijn op zijn facebook pagina, want nu probeert hij zichzelf er weer onderuit te lullen met o.a. een foto van zn hond achter zijn laptop... :thumbdown:

De kwaliteit valt op zich nog wel mee, ja natuurlijk zal de mainstream allemaal wat netter afgewerkt klinken, omdat er over het algemeen minder distortion in die tracks zit. Het is niet zo dat de kwaliteit anno 2014 in de raw hardstyle scene ineens veel slechter is dan die van de jaren daarvoor. Het zit hem vooral in de creativiteit of het gebrek daaraan. Het is nagenoeg allemaal een (lange) screech, met hardcore achtige kicks en duistere/schreeuwende vocalen. Nou daar was ik een jaar terug al klaar mee. Maar dat gebrek aan creativiteit geldt voor de mainstream hardstyle net zo goed. Het is allemaal meer van hetzelfde, jammer genoeg.


Als de distortion zorgt dat het niet netter afgewerkt klinkt gebruik je het niet goed. Als het geheel rommelig gaat klinken is de mix niet goed. Distortion kan een geluid snel rommelig laten klinken. Door het op de juiste manier te gebruiken kan het heel erg overstuurt zijn zonder de rommel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 22:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja maar het zal nooit zo clean klinken als dingen zonder distortion, dat bedoel ik ermee. En daardoor klinkt dat laatste beter afgewerkt, met nadruk op klinkt, want het hoeft niet per se slechter afgewerkt te zijn.
Vorige  1 ... 2112, 2113, 2114, 2115, 2116, 2117, 2118 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen