Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
In Circles please :loving:
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Wist je dat... De timetable en floorplan van decibel is gelekt.
Iemand heeft de directe link gevonden.

Ziet er goed uit!
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 8 minutes ago
Odyssee wrote:Wist je dat... De timetable en floorplan van decibel is gelekt.
Iemand heeft de directe link gevonden.

Ziet er goed uit!
Wie is die iemand en waar is de link :lol:
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ja hoor, de woordjes Headhunterz en interview staan in een post en meteen wordt het hier geplaatst. Al die interviews lijken zo ontzettend op elkaar, waarom 12695847358x posten?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Enigmato
Just wanted to share, that finally it's time to stop producing. I don't have time and will for it anymore. Now I just want to listen to music. For over 10 years I produced over 100 tracks and it will have to be enough Big thanks for Flashrider, Max B. Grant, Blutonium Boy, Nutty T and the whole crew of Spoontech Records! My last track - Sting Attack 2014 will be put here for free. Now it's time to move on and change my life a bit Cheers!
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Stond al een paar posts boven je.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Wat me in een keer op valt trouwens aan die TT van decibel is dat Titan & Radical gewoon ieder 45 min doen :worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vet inderdaad, Frontliner een uur zelfs.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
TiMOTHYb wrote:Vet inderdaad, Frontliner een uur zelfs.
Dat is hij gewend :P
Donateur
last seen Aug 2024
Hahah jaja, maar met die gear die die gehaald heeft kan die best wat vets doen lijkt mij. Hij is er creatief genoeg voor.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
B2S wrote:Livestream
Voor de allereerste keer wordt Decibel outdoor festival 2014 live uitgezonden in samenwerking met YouTube. Zo kunnen de liefhebbers die het evenement moeten missen toch meegenieten van een live verslag vanaf het festival. Decibel outdoor festival 2014 is van 11.00 tot 23.00 te volgen via http://www.youtube.com/b2s.
Zwaar hopen dat iemand alles opneemt en ze daarna op Vimeo of WE transfer links van maken :$
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Kan t proberen ;)
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Mitzinator wrote:Kan t proberen ;)
Als 't lukt, ben je geweldig!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Als je alles inclusief de video gaat opnemen mag je best wat TB's aan opslag klaarzetten. :D
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Hoe doe je dat dan? Ik was namelijk aan het denken aan fullscreen zetten in 1080p (of hoger indien beschikbaar) en dan gewoon je beeldscherm opnemen met Fraps/Dxtory/ander opname programma. Bij deze programma's tikken de GB's namelijk redelijk snel door.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Grim wrote:Hoe doe je dat dan? Ik was namelijk aan het denken aan fullscreen zetten in 1080p (of hoger indien beschikbaar) en dan gewoon je beeldscherm opnemen met Fraps/Dxtory/ander opname programma. Bij deze programma's tikken de GB's namelijk redelijk snel door.
Komt omdat die meestal uncompressed opnemen :P Kwestie van instellingen :)
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Heb heel hardbass ook op me pc is iets van 45 gb dus zal ook zoiets zijn denk
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Wel leuk plan.... altijd mooi om erna terug te kijken.. :thumbup:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Laten we hopen dat ze dan niet heel de dag de mainstage uit gaan zenden, al zal het wel de main en de Pussy Lounge stage worden.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Civitas wrote:Heb heel hardbass ook op me pc is iets van 45 gb dus zal ook zoiets zijn denk
Bedoel je die torrent die hier toen langskwam? Die heb ik hier ook nog op een externe HDD staan. Is iets meer als 20GB groot en duurt 9u30 minuten. Nog amper iets van gekeken, mede omdat ikzelf ook gewoon van begin tot einde aanwezig was. :)

EDIT: om toch terug even een WJD'tje te plaatsen

Da Tweekaz zijn momenteel bezig met al hun releases online te zetten. 1 track per uur.
https://www.youtube.com/user/Tweekaz/videos
https://www.facebook.com/DaTweekaz
Donateur
last seen Aug 2024
Dit is toch gewoon een klote ontwikkelen? Wat is er nu mis met een DVD-tje van 1,5 uur met met 10min beeld van elke stage (en wat langer van de main). Dat het niet meer gekocht wordt begrijp ik wel, maar distribueer het dan gewoon digitaal ofzo. Komop b2s, beetje uitgebreid product leveren is niet slecht voor je imago hoor..
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
Basshunterzz wrote:Laten we hopen dat ze dan niet heel de dag de mainstage uit gaan zenden, al zal het wel de main en de Pussy Lounge stage worden.
Heb nagevraagd, zou veel Main en Pussy Lounge worden, afgewisseld met wat kleinere stages
Donateur
last seen Aug 2024
Nee, maar als ik nou in 1,5 uur de hoogtepunten van Decibel wil zien. Kan dat dan nog? En trouwens; kan nu geen fysieke schijfjes meer sparen en dat is ook al jammer.