Met reacties zoals dit:wrote:Thera, harderstate maar geen hardtraxx. Wasdeze
Kan ik hem niet zo zeer ongelijk geven.wrote:Het is wat off topic, maar het lijkt net alsof er een dooie kavia op zn kop ligt.
Met reacties zoals dit:wrote:Thera, harderstate maar geen hardtraxx. Wasdeze
Kan ik hem niet zo zeer ongelijk geven.wrote:Het is wat off topic, maar het lijkt net alsof er een dooie kavia op zn kop ligt.
Tja, met regelmaat dat soort dingen over jezelf lezen terwijl je ergens uit interesse komt lijkt me ook niet heel motiverend, dus heel raar is het niet.wrote:Als iemand hier mijn haar niet leuk vind ga ik ook weg ja.
Today we wanna finish our new track!
TBY, DJ Isaac & Tuneboy
Tsja, oke x)wrote:
Kan ik hem niet zo zeer ongelijk geven.
Zegt dat dan wat over hem of het niveau van meningen geven van menig volk hier? Zijn naar mijn inziens nog zat mensen die het verschil tussen een feit en mening niet zien.wrote:Ik lees er al jaren overheen, lukt prima. Maar goed het is z'n eigen keuze natuurlijk. Het is alleen wel schrijnend om te lezen dat een DJ een topic op FOK! boven heel HT verkiest.
En dat zegt meer over HT dan over FOK. Ik lees al jaren mee hier maar post niks en heb maanden geleden pas de moeite genomen om uberhaupt een account te maken omdat het pessimisme hier hoogtij viert.wrote:Ik vind dat mensen ten alle tijden, enigszins binnen de perken, hun mening moeten kunnen geven. Het probleem is alleen dat die perken bij iedereen anders zijn. Het enige wat ik zeg is dat het schrijnend is dat een forum waar effectief 1 topic over hardstyle gaat boven HT komt.
Hij kan toch ook gewoon Fok! lezen om andere dingen?wrote:Het is alleen wel schrijnend om te lezen dat een DJ een topic op FOK! boven heel HT verkiest.
Mag ik vragen waarom jij hier dan überhaupt meeleest?wrote:En dat zegt meer over HT dan over FOK. Ik lees al jaren mee hier maar post niks en heb maanden geleden pas de moeite genomen om uberhaupt een account te maken omdat het pessimisme hier hoogtij viert.wrote:Ik vind dat mensen ten alle tijden, enigszins binnen de perken, hun mening moeten kunnen geven. Het probleem is alleen dat die perken bij iedereen anders zijn. Het enige wat ik zeg is dat het schrijnend is dat een forum waar effectief 1 topic over hardstyle gaat boven HT komt.
Artiesten worden weggejaagd door keiharde kritiek die er best mag zijn maar zelden opbouwend of genuanceerd is.
Ik heb het in een paar topics al wel gemeld en sommigen zie ik al denken, daar heb je die HTNewb weer. Maar het is toch zo? Een aantal oudere leden is gewoon ontzettend zuur en negatief over alles wat betreft hardstyle tegenwoordig. En sommigen hebben blijkbaar zo'n bord voor hun kop dat ze het niet eens zien dat ze zelf HT dood maken.
Ik weet dat deze post wellicht een beetje doelloos is en wordt genegeerd en het is wellicht verspilde moeite. maar ik hoop toch dat sommigen nadenken alvorens ze weer eens wat negatiefs neer pennen hier.![]()
Just my 2 cents.
Dat kan, maar het was het antwoord op de vraag waarin stond 'I see you interacting with a lot of fans', dus ik neem aan dat hij in dit geval bedoelde Fok! te lezen om hardstyle.wrote: Hij kan toch ook gewoon Fok! lezen om andere dingen?
Volgens mij staat er hier nergens dat hij Fok! als middel gebruikt om te zien wat mensen van hem/zijn platen vinden.
Ik zie zat opbouwende en genuanceerde kritiek. Vaak van bijvoorbeeld Lyst. Maar Lyst heeft het niet zo op de hardstyle van nu in het algemeen, en dat snappen heel veel nieuwe mannetjes niet. Die stellen dan bijvoorbeeld vragen als waarom luister jij nog hardstyle??? Of vind je dan helemaal niks leuk??? Dat ligt imo niet aan Lyst maar aan eendagsvliegjes die zich niet hebben verdiept.wrote: Artiesten worden weggejaagd door keiharde kritiek die er best mag zijn maar zelden opbouwend of genuanceerd is.
Ow yes started on a new solo track, this one is going to be a bit experimental (Techno and oldskool HS influences) and after many requests The Gated Kick is back!!! #HaveANiceWeekend
Ja dat snap ik maar hij brengt het alsof hij ook (bijna) alle reacties van leden leest.wrote:Nieuwe Tracks, WJD's, Livesets?
Zijn zat mensen die geen account hebben maar alleen daarvoor komen.
Dan ben ik benieuwd waar jij dat eerste ziet. In het hardcore gedeelte? Want daar word volgens mij nog meer genuanceerd gediscussieerd over de tracks dan het gehele hardstyle forum.wrote:Ik zie zat opbouwende en genuanceerde kritiek.wrote: Artiesten worden weggejaagd door keiharde kritiek die er best mag zijn maar zelden opbouwend of genuanceerd is.
Daarnaast vind ik een topic met alleen maaral net zo zinloos als ongefundeerde kritiek. Mijn oplossing is echter gewoon om eroverheen te lezen.
wrote: Zegt dat dan wat over hem of het niveau van meningen geven van menig volk hier? Zijn naar mijn inziens nog zat mensen die het verschil tussen een feit en mening niet zien.
I really love this guys: Tuneboy & Technoboy & DJ Steffanie
Good to have people like them on the planet ..... !!!!
Always loyal and hard working for the music business!
My deepest respect ... !
View on YouTube
2 new tracks finished.... ready to release them on Subground record!
Sa.Vee.Oh ... play hard, always!