Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2098, 2099, 2100, 2101, 2102, 2103, 2104 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 12:32 

Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
Thera, harderstate maar geen hardtraxx. Wasdeze :mad:

Met reacties zoals dit:

iMark schreef:
Het is wat off topic, maar het lijkt net alsof er een dooie kavia op zn kop ligt.

Kan ik hem niet zo zeer ongelijk geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 12:41 

Donateur

Als iemand hier mijn haar niet leuk vind ga ik ook weg ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Als iemand hier mijn haar niet leuk vind ga ik ook weg ja.

Tja, met regelmaat dat soort dingen over jezelf lezen terwijl je ergens uit interesse komt lijkt me ook niet heel motiverend, dus heel raar is het niet.

Ontopic:
Citaat:
Today we wanna finish our new track!
TBY, DJ Isaac & Tuneboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:02 

Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:

Kan ik hem niet zo zeer ongelijk geven.

Tsja, oke x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:12 

Donateur

Ik lees er al jaren overheen, lukt prima. Maar goed het is z'n eigen keuze natuurlijk. Het is alleen wel schrijnend om te lezen dat een DJ een topic op FOK! boven heel HT verkiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:13 

Hardtraxx Veteran

Zouden ze op Fok! wel positief over zijn kapsel zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:25 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Ik lees er al jaren overheen, lukt prima. Maar goed het is z'n eigen keuze natuurlijk. Het is alleen wel schrijnend om te lezen dat een DJ een topic op FOK! boven heel HT verkiest.

Zegt dat dan wat over hem of het niveau van meningen geven van menig volk hier? Zijn naar mijn inziens nog zat mensen die het verschil tussen een feit en mening niet zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:33 

Donateur

Ik vind dat mensen ten alle tijden, enigszins binnen de perken, hun mening moeten kunnen geven. Het probleem is alleen dat die perken bij iedereen anders zijn. Het enige wat ik zeg is dat het schrijnend is dat een forum waar effectief 1 topic over hardstyle gaat boven HT komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:36 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij heeft dat meer te maken met het feit dat ie van HT vertrokken is en nu een soort van alternatief heeft gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 13:45 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik vind dat mensen ten alle tijden, enigszins binnen de perken, hun mening moeten kunnen geven. Het probleem is alleen dat die perken bij iedereen anders zijn. Het enige wat ik zeg is dat het schrijnend is dat een forum waar effectief 1 topic over hardstyle gaat boven HT komt.

En dat zegt meer over HT dan over FOK. Ik lees al jaren mee hier maar post niks en heb maanden geleden pas de moeite genomen om uberhaupt een account te maken omdat het pessimisme hier hoogtij viert.
Artiesten worden weggejaagd door keiharde kritiek die er best mag zijn maar zelden opbouwend of genuanceerd is.
Ik heb het in een paar topics al wel gemeld en sommigen zie ik al denken, daar heb je die HTNewb weer. Maar het is toch zo? Een aantal oudere leden is gewoon ontzettend zuur en negatief over alles wat betreft hardstyle tegenwoordig. En sommigen hebben blijkbaar zo'n bord voor hun kop dat ze het niet eens zien dat ze zelf HT dood maken.
Ik weet dat deze post wellicht een beetje doelloos is en wordt genegeerd en het is wellicht verspilde moeite. maar ik hoop toch dat sommigen nadenken alvorens ze weer eens wat negatiefs neer pennen hier. ;)

Just my 2 cents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:02 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het is alleen wel schrijnend om te lezen dat een DJ een topic op FOK! boven heel HT verkiest.

Hij kan toch ook gewoon Fok! lezen om andere dingen? :P
Volgens mij staat er hier nergens dat hij Fok! als middel gebruikt om te zien wat mensen van hem/zijn platen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:25 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
TiMOTHYb schreef:

En dat zegt meer over HT dan over FOK. Ik lees al jaren mee hier maar post niks en heb maanden geleden pas de moeite genomen om uberhaupt een account te maken omdat het pessimisme hier hoogtij viert.
Artiesten worden weggejaagd door keiharde kritiek die er best mag zijn maar zelden opbouwend of genuanceerd is.
Ik heb het in een paar topics al wel gemeld en sommigen zie ik al denken, daar heb je die HTNewb weer. Maar het is toch zo? Een aantal oudere leden is gewoon ontzettend zuur en negatief over alles wat betreft hardstyle tegenwoordig. En sommigen hebben blijkbaar zo'n bord voor hun kop dat ze het niet eens zien dat ze zelf HT dood maken.
Ik weet dat deze post wellicht een beetje doelloos is en wordt genegeerd en het is wellicht verspilde moeite. maar ik hoop toch dat sommigen nadenken alvorens ze weer eens wat negatiefs neer pennen hier. ;)

Just my 2 cents.

Mag ik vragen waarom jij hier dan überhaupt meeleest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:51 

Kraak... Piep...

Nieuwe Tracks, WJD's, Livesets?

Zijn zat mensen die geen account hebben maar alleen daarvoor komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:53 

Donateur

patrickjeb schreef:
Hij kan toch ook gewoon Fok! lezen om andere dingen? :P
Volgens mij staat er hier nergens dat hij Fok! als middel gebruikt om te zien wat mensen van hem/zijn platen vinden.

Dat kan, maar het was het antwoord op de vraag waarin stond 'I see you interacting with a lot of fans', dus ik neem aan dat hij in dit geval bedoelde Fok! te lezen om hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:55 

Donateur

RTM93 schreef:

Ik zie zat opbouwende en genuanceerde kritiek. Vaak van bijvoorbeeld Lyst. Maar Lyst heeft het niet zo op de hardstyle van nu in het algemeen, en dat snappen heel veel nieuwe mannetjes niet. Die stellen dan bijvoorbeeld vragen als waarom luister jij nog hardstyle??? Of vind je dan helemaal niks leuk??? Dat ligt imo niet aan Lyst maar aan eendagsvliegjes die zich niet hebben verdiept.

Daarnaast vind ik een topic met alleen maar :worship: al net zo zinloos als ongefundeerde kritiek. Mijn oplossing is echter gewoon om eroverheen te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 15:03 

Hardtraxx Addict

Warface
Citaat:
Ow yes started on a new solo track, this one is going to be a bit experimental (Techno and oldskool HS influences) and after many requests The Gated Kick is back!!! ‪#‎HaveANiceWeekend‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 15:19 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nieuwe Tracks, WJD's, Livesets?

Zijn zat mensen die geen account hebben maar alleen daarvoor komen.

Ja dat snap ik maar hij brengt het alsof hij ook (bijna) alle reacties van leden leest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 15:48 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:

Ik zie zat opbouwende en genuanceerde kritiek.
Daarnaast vind ik een topic met alleen maar :worship: al net zo zinloos als ongefundeerde kritiek. Mijn oplossing is echter gewoon om eroverheen te lezen.

Dan ben ik benieuwd waar jij dat eerste ziet. In het hardcore gedeelte? Want daar word volgens mij nog meer genuanceerd gediscussieerd over de tracks dan het gehele hardstyle forum.
Dat zal in het Hardtrance gedeelte ook wel. Omdat daar toch vooral liefhebbers/kenners zitten. En niet eendagsvliegjes zoals jij al aangeeft. Die hebben beide nou eenmaal een eigen smaak en de een kan nog niet zo goed onderbouwen waarom, net als de ander niet kan accepteren dat de een meer mainstream is dan de andere.

Dat vindt ik niet. Want als een track goed is volgens iemand dan is er niet zo veel aan de hand, dan is dat diegene zijn smaak, dat is overduidelijk. Als er iets speciaals is wat de track echt goed maakt dan zegt men dat hier bijna altijd wel. Wat mensen hier veel zeggen, en dus niet onderbouwd wordt is dat het een zaadtrack IS, o.i.d. je kan dan als meelezer, maar als artiest zijnde ook niet meer het onderscheid maken tussen kritiek op je productie of dat het iemand zijn smaak niet meer is. En daar maken de meeste ook geen onderscheid tussen. Daarom dus dit.

Broken Balance schreef:
Zegt dat dan wat over hem of het niveau van meningen geven van menig volk hier? Zijn naar mijn inziens nog zat mensen die het verschil tussen een feit en mening niet zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 17:49 

Hardtraxx Veteran

En vanaf nu gaan we hier ontopic, gebruik het discussie topic aub voor zulke dingen! Wist-je-dat-jes-aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 20:00 

Hardtraxx Veteran

Dj Thera aanstaande dinsdag bij The Dark Menace Show een 2 uur durende special draait en dat je Thera's album kan winnen. Wij geven er elke maand 1 weg tot en met zijn release. :) Lees het hele verhaal op onze Facebook.

https://www.facebook.com/TheDarkMenaceShow
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 20:22 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 11:50 

Hardtraxx Addict

Blutonium Boy
Citaat:
I really love this guys: Tuneboy & Technoboy & DJ Steffanie
Good to have people like them on the planet ..... !!!!
Always loyal and hard working for the music business!
My deepest respect ... !

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 12:16 

Hardtraxx Veteran

Sa.Vee.Oh
Citaat:
2 new tracks finished.... ready to release them on Subground record!
Sa.Vee.Oh ... play hard, always!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 13:08 

Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 13:21 

Kraak... Piep...

Dat catchphrase doe
Vorige  1 ... 2098, 2099, 2100, 2101, 2102, 2103, 2104 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen