twitter brennan heart
workin' on 4 new Brennan Heart releases:-)
workin' on 4 new Brennan Heart releases:-)
wrote:twitter brennan heartworkin' on 4 new Brennan Heart releases:-)
Haha inderdaadwrote:Volgens mij heet dat lelijk
zelfde sounds, synth`s bla bla leuk hoor zo album daar hebben wij nu nog profijt vanwrote:wrote:twitter brennan heartworkin' on 4 new Brennan Heart releases:-)Saai, zou wel weer zoals altijd dezelfde melodietjes zijn..
Scantraxx mainstagewrote:Line up voor de mainstage voor Defqon.1 2010:
Thilo+Evanti
Coone
Charlie Lownoise + Mental Theo
D-Block & S-te-Fan
Frontliner LIVE
Wildstylez
Brennan Heart
Headhunterz
Noisecontrollers
MC DV8
Konden ze beter Mental Theo & Charly Lownoise op de blue zetten, want daar zullen toch echt meer mensen zijn dan op de main..wrote:MEEEESTER SET VAN Q-DANCE
Menthal Theo & Charly Lownoise op de main. Iedereen die daar vorig jaar bij was die wordt nu helemaal lijp. Jezus wat was dat mooi, die hele grey was stampens vol
Blue zit er super goed uit, alleen nog een kaartje.
Denk et niet.....blue zal wel weer een tent zijn en die is toch een keer vol....main niet, en die was vorig jaar ook vrij groot, daar passen aardig wat mensen, en aangezien vorig jaar de grey zo vol zat en dat er mensen buiten stonden die niet meer naar binnen konden, is main wel beter.wrote:Konden ze beter Mental Theo & Charly Lownoise op de blue zetten, want daar zullen toch echt meer mensen zijn dan op de main..wrote:MEEEESTER SET VAN Q-DANCE
Menthal Theo & Charly Lownoise op de main. Iedereen die daar vorig jaar bij was die wordt nu helemaal lijp. Jezus wat was dat mooi, die hele grey was stampens vol
Blue zit er super goed uit, alleen nog een kaartje.
Ik snap goed wat je bedoeld, maar anders ga je toch zelf iets organiseren?wrote:Main is echt bagger met Coone, Brennan Heart en DBSTF. Zet daar dan Zany, Tatanka en Zatox neer man. Slaat sowieso nergens op dat Zatox sowieso niet is geboekt. Komt vast omdat hij niet van die happy melodietjes in zijn tracks heeft dan de rest van de artiesten zoals BH. Zany en Tat horen ook sowieso op de main en B-Front verdiend daar in mijn ogen ook wel een plekje..
Wat een KUT argument.wrote:Ik snap goed wat je bedoeld, maar anders ga je toch zelf iets organiseren?wrote:Main is echt bagger met Coone, Brennan Heart en DBSTF. Zet daar dan Zany, Tatanka en Zatox neer man. Slaat sowieso nergens op dat Zatox sowieso niet is geboekt. Komt vast omdat hij niet van die happy melodietjes in zijn tracks heeft dan de rest van de artiesten zoals BH. Zany en Tat horen ook sowieso op de main en B-Front verdiend daar in mijn ogen ook wel een plekje..