Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2089, 2090, 2091, 2092, 2093, 2094, 2095 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:57 

Donateur

Hard Invasion schreef:
Als je zo graag voetbal wilt zien , moet je maar niet naar Defqon gaan vind ik :)

Vind ik ook. Als je die 1,5 uur Oranje wil zien moet je eigenlijk al woensdagmiddag plaats nemen voor de TV zodat je niets hoeft te missen. En vooral niet naar DefQon gaan, want DefQon is voor hardstyle-fans die de hele dag aanwezig moeten zijn en alles moeten zien en horen omdat hardstyle het allerbeste is en voetbal is kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:01 

Hardtraxx Addict

:lol:

Lekker potje voetbal kijken tussendoor is niets mis mee. Hopelijk worden ze eerste, ervan uitgaande dat ze dan niet tegen Braziliƫ spelen. Maar dan is het ook wat minder druk op de plek waar ze het gaan uitzenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:09 

Aan het typen...

Je kunt beter niet gaan kijken, was 2 jaar geleden ook tegelijk met Alcatrazz en toen verloren ze van Denemarken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:20 

Hardtraxx Addict

Mocht oranje zover komen dan mis ik waarschijnlijk bijna alle wedstrijden ivm Defqon, Wish en Last World

Als op een festival een wedstrijd uitgezonden wordt ga ik daar zeker niet naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:25 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Hard Invasion schreef:
Als je zo graag voetbal wilt zien , moet je maar niet naar Defqon gaan vind ik :)

Vind ik ook. Als je die 1,5 uur Oranje wil zien moet je eigenlijk al woensdagmiddag plaats nemen voor de TV zodat je niets hoeft te missen. En vooral niet naar DefQon gaan, want DefQon is voor hardstyle-fans die de hele dag aanwezig moeten zijn en alles moeten zien en horen omdat hardstyle het allerbeste is en voetbal is kut.

Moet jij zeker doen dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:56 

Hardtraxx Veteran

Wat een gedoe zeg. Is toch mooi als Q-Dance er wat mee gaat doen. Wil je het zien, kun je kijken. Wil je het niet zien, ga je toch niet kijken. Iedereen blij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 17:14 

Hardtraxx Veteran

Nog een podcast
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 17:37 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wat een gedoe zeg. Is toch mooi als Q-Dance er wat mee gaat doen. Wil je het zien, kun je kijken. Wil je het niet zien, ga je toch niet kijken. Iedereen blij. ^^

als wordt uitgezonden ligt het ook geheel aan de timetable of ik ga kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 18:13 

Hardtraxx Veteran

denk dat ze vast wel iets kunnen bedenken wat mooi voor de sfeer is ! Ik ga maar gewoon duimen dat ze 1e worden zodat ik zondag na Defqon lekker thuis kan kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 18:30 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
denk dat ze vast wel iets kunnen bedenken wat mooi voor de sfeer is ! Ik ga maar gewoon duimen dat ze 1e worden zodat ik zondag na Defqon lekker thuis kan kijken :D

Nog idealer zou zijn dat NL eerste in de poule eindigt en dan ik dan op zondag op Defqon kan kijken. De zaterdag is al te vol met goede muziek, maar op de zondag is wel een gaatje te vinden :whistle: afhankelijk van de timetable uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 18:48 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Rickzel schreef:

Nog idealer zou zijn dat NL eerste in de poule eindigt en dan ik dan op zondag op Defqon kan kijken. De zaterdag is al te vol met goede muziek, maar op de zondag is wel een gaatje te vinden :whistle: afhankelijk van de timetable uiteraard

dan duim ik speciaal voor jou nog een beetje extra !

maar 1e in de poule moet lukken toch ^^ als we morgen winnen kan het al bijna niet meer mis gaan. Die Chilenen verliezen gewoon van Spanje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:02 

Hardtraxx Veteran

Album. Premiere op Defqon 1.

Preorder: http://dj-thera.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:06 

Hardtraxxer

Digital Punk & Hard Driver collab :)

bron : Instagram Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:07 

Donateur

Ah, dat was de dubbele aankondiging wel waar ja. Supervet, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:07 

Hardtraxx Addict

edit: argh tering te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:16 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd. :)
Ik hoop dat er niet alleen maar duistere raw op komt maar ook tracks als Doggystyle en Ironically Unknown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:24 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd, Thera heeft me sinds The Battle niet meer kunnen boeien, wellicht dat er nu verandering in komt. Al verwacht ik een hoop van die collab met B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:26 

Hardtraxx Elite

Zeer benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:33 

Hardtraxx Veteran

Release datum is trouwens November 2014, duurt nog wel ff dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:46 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop op een divers album. Thera kan goed divers produceren, een album is een uitstekende mogelijkheid om dat tot z'n volle recht te laten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 19:49 

Hardtraxx Addict

Hopen dat dit vet wordt! Trailer zit er in ieder geval wel leuk uit, en klinkt al heel goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 20:05 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

Hoop dat ik de tracks dan niet al zat ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 20:07 

Hardtraxxer

interview over het album
http://www.djmag.nl/comin/06172014-1958/dj-thera-kondigt-album-training-sessions-aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 20:30 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
iMark schreef:

Hoop dat ik de tracks dan niet al zat ben..

Dikke kans voor veel van de tracks. Ammunition en The Gate worden bijvoorbeeld al een ruime tijd gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 20:39 

Hardtraxx Addict

WiSH Events

Stel het Nederlands Elftal komt in de kwartfinales van het WK, zullen wij genoeg schermen regelen om het voetbal uit te kunnen zenden!
Vorige  1 ... 2089, 2090, 2091, 2092, 2093, 2094, 2095 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen