Vind ik ook. Als je die 1,5 uur Oranje wil zien moet je eigenlijk al woensdagmiddag plaats nemen voor de TV zodat je niets hoeft te missen. En vooral niet naar DefQon gaan, want DefQon is voor hardstyle-fans die de hele dag aanwezig moeten zijn en alles moeten zien en horen omdat hardstyle het allerbeste is en voetbal is kut.wrote: Als je zo graag voetbal wilt zien , moet je maar niet naar Defqon gaan vind ik
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Lekker potje voetbal kijken tussendoor is niets mis mee. Hopelijk worden ze eerste, ervan uitgaande dat ze dan niet tegen Brazilië spelen. Maar dan is het ook wat minder druk op de plek waar ze het gaan uitzenden.
Je kunt beter niet gaan kijken, was 2 jaar geleden ook tegelijk met Alcatrazz en toen verloren ze van Denemarken.
Mocht oranje zover komen dan mis ik waarschijnlijk bijna alle wedstrijden ivm Defqon, Wish en Last World
Als op een festival een wedstrijd uitgezonden wordt ga ik daar zeker niet naartoe.
Als op een festival een wedstrijd uitgezonden wordt ga ik daar zeker niet naartoe.
Moet jij zeker doen danwrote:Vind ik ook. Als je die 1,5 uur Oranje wil zien moet je eigenlijk al woensdagmiddag plaats nemen voor de TV zodat je niets hoeft te missen. En vooral niet naar DefQon gaan, want DefQon is voor hardstyle-fans die de hele dag aanwezig moeten zijn en alles moeten zien en horen omdat hardstyle het allerbeste is en voetbal is kut.wrote: Als je zo graag voetbal wilt zien , moet je maar niet naar Defqon gaan vind ik
Wat een gedoe zeg. Is toch mooi als Q-Dance er wat mee gaat doen. Wil je het zien, kun je kijken. Wil je het niet zien, ga je toch niet kijken. Iedereen blij. 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
als wordt uitgezonden ligt het ook geheel aan de timetable of ik ga kijkenwrote:Wat een gedoe zeg. Is toch mooi als Q-Dance er wat mee gaat doen. Wil je het zien, kun je kijken. Wil je het niet zien, ga je toch niet kijken. Iedereen blij.
denk dat ze vast wel iets kunnen bedenken wat mooi voor de sfeer is ! Ik ga maar gewoon duimen dat ze 1e worden zodat ik zondag na Defqon lekker thuis kan kijken 
Nog idealer zou zijn dat NL eerste in de poule eindigt en dan ik dan op zondag op Defqon kan kijken. De zaterdag is al te vol met goede muziek, maar op de zondag is wel een gaatje te vindenwrote:denk dat ze vast wel iets kunnen bedenken wat mooi voor de sfeer is ! Ik ga maar gewoon duimen dat ze 1e worden zodat ik zondag na Defqon lekker thuis kan kijken
dan duim ik speciaal voor jou nog een beetje extra !wrote:Nog idealer zou zijn dat NL eerste in de poule eindigt en dan ik dan op zondag op Defqon kan kijken. De zaterdag is al te vol met goede muziek, maar op de zondag is wel een gaatje te vindenwrote:denk dat ze vast wel iets kunnen bedenken wat mooi voor de sfeer is ! Ik ga maar gewoon duimen dat ze 1e worden zodat ik zondag na Defqon lekker thuis kan kijkenafhankelijk van de timetable uiteraard
maar 1e in de poule moet lukken toch
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Digital Punk & Hard Driver collab 
bron : Instagram Digital Punk
bron : Instagram Digital Punk
Ah, dat was de dubbele aankondiging wel waar ja. Supervet, ben benieuwd.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
edit: argh tering te laat.
Ben benieuwd.
Ik hoop dat er niet alleen maar duistere raw op komt maar ook tracks als Doggystyle en Ironically Unknown.
Ik hoop dat er niet alleen maar duistere raw op komt maar ook tracks als Doggystyle en Ironically Unknown.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ben benieuwd, Thera heeft me sinds The Battle niet meer kunnen boeien, wellicht dat er nu verandering in komt. Al verwacht ik een hoop van die collab met B-Front.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Release datum is trouwens November 2014, duurt nog wel ff dus.
Ik hoop op een divers album. Thera kan goed divers produceren, een album is een uitstekende mogelijkheid om dat tot z'n volle recht te laten komen.
Hopen dat dit vet wordt! Trailer zit er in ieder geval wel leuk uit, en klinkt al heel goed. 
Hoop dat ik de tracks dan niet al zat ben..wrote:Release datum is trouwens November 2014, duurt nog wel ff dus.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
interview over het album
http://www.djmag.nl/comin/06172014-1958 ... ssions-aan
http://www.djmag.nl/comin/06172014-1958 ... ssions-aan
Dikke kans voor veel van de tracks. Ammunition en The Gate worden bijvoorbeeld al een ruime tijd gedraaid.wrote:Hoop dat ik de tracks dan niet al zat ben..wrote:Release datum is trouwens November 2014, duurt nog wel ff dus.