Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hard Invasion wrote: Als je zo graag voetbal wilt zien , moet je maar niet naar Defqon gaan vind ik :)
Vind ik ook. Als je die 1,5 uur Oranje wil zien moet je eigenlijk al woensdagmiddag plaats nemen voor de TV zodat je niets hoeft te missen. En vooral niet naar DefQon gaan, want DefQon is voor hardstyle-fans die de hele dag aanwezig moeten zijn en alles moeten zien en horen omdat hardstyle het allerbeste is en voetbal is kut.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
:lol:

Lekker potje voetbal kijken tussendoor is niets mis mee. Hopelijk worden ze eerste, ervan uitgaande dat ze dan niet tegen Brazilië spelen. Maar dan is het ook wat minder druk op de plek waar ze het gaan uitzenden.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Je kunt beter niet gaan kijken, was 2 jaar geleden ook tegelijk met Alcatrazz en toen verloren ze van Denemarken.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Mocht oranje zover komen dan mis ik waarschijnlijk bijna alle wedstrijden ivm Defqon, Wish en Last World

Als op een festival een wedstrijd uitgezonden wordt ga ik daar zeker niet naartoe.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
TiMOTHYb wrote:
Hard Invasion wrote: Als je zo graag voetbal wilt zien , moet je maar niet naar Defqon gaan vind ik :)
Vind ik ook. Als je die 1,5 uur Oranje wil zien moet je eigenlijk al woensdagmiddag plaats nemen voor de TV zodat je niets hoeft te missen. En vooral niet naar DefQon gaan, want DefQon is voor hardstyle-fans die de hele dag aanwezig moeten zijn en alles moeten zien en horen omdat hardstyle het allerbeste is en voetbal is kut.
Moet jij zeker doen dan :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Wat een gedoe zeg. Is toch mooi als Q-Dance er wat mee gaat doen. Wil je het zien, kun je kijken. Wil je het niet zien, ga je toch niet kijken. Iedereen blij. ^^
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Nog een podcast
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Parvuz wrote:Wat een gedoe zeg. Is toch mooi als Q-Dance er wat mee gaat doen. Wil je het zien, kun je kijken. Wil je het niet zien, ga je toch niet kijken. Iedereen blij. ^^
als wordt uitgezonden ligt het ook geheel aan de timetable of ik ga kijken
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
denk dat ze vast wel iets kunnen bedenken wat mooi voor de sfeer is ! Ik ga maar gewoon duimen dat ze 1e worden zodat ik zondag na Defqon lekker thuis kan kijken :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:denk dat ze vast wel iets kunnen bedenken wat mooi voor de sfeer is ! Ik ga maar gewoon duimen dat ze 1e worden zodat ik zondag na Defqon lekker thuis kan kijken :D
Nog idealer zou zijn dat NL eerste in de poule eindigt en dan ik dan op zondag op Defqon kan kijken. De zaterdag is al te vol met goede muziek, maar op de zondag is wel een gaatje te vinden :whistle: afhankelijk van de timetable uiteraard
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Steffnov wrote:
Rickzel wrote:denk dat ze vast wel iets kunnen bedenken wat mooi voor de sfeer is ! Ik ga maar gewoon duimen dat ze 1e worden zodat ik zondag na Defqon lekker thuis kan kijken :D
Nog idealer zou zijn dat NL eerste in de poule eindigt en dan ik dan op zondag op Defqon kan kijken. De zaterdag is al te vol met goede muziek, maar op de zondag is wel een gaatje te vinden :whistle: afhankelijk van de timetable uiteraard
dan duim ik speciaal voor jou nog een beetje extra !

maar 1e in de poule moet lukken toch ^^ als we morgen winnen kan het al bijna niet meer mis gaan. Die Chilenen verliezen gewoon van Spanje.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
View on YouTube

Album. Premiere op Defqon 1.

Preorder: http://dj-thera.com
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Digital Punk & Hard Driver collab :)

bron : Instagram Digital Punk
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ah, dat was de dubbele aankondiging wel waar ja. Supervet, ben benieuwd.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
edit: argh tering te laat.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Ben benieuwd. :)
Ik hoop dat er niet alleen maar duistere raw op komt maar ook tracks als Doggystyle en Ironically Unknown.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ben benieuwd, Thera heeft me sinds The Battle niet meer kunnen boeien, wellicht dat er nu verandering in komt. Al verwacht ik een hoop van die collab met B-Front.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Zeer benieuwd :)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Release datum is trouwens November 2014, duurt nog wel ff dus.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Ik hoop op een divers album. Thera kan goed divers produceren, een album is een uitstekende mogelijkheid om dat tot z'n volle recht te laten komen.
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Hopen dat dit vet wordt! Trailer zit er in ieder geval wel leuk uit, en klinkt al heel goed. :)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
iMark wrote:Release datum is trouwens November 2014, duurt nog wel ff dus.
Hoop dat ik de tracks dan niet al zat ben..
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Raven wrote:
iMark wrote:Release datum is trouwens November 2014, duurt nog wel ff dus.
Hoop dat ik de tracks dan niet al zat ben..
Dikke kans voor veel van de tracks. Ammunition en The Gate worden bijvoorbeeld al een ruime tijd gedraaid.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 24 days ago
WiSH Events

Stel het Nederlands Elftal komt in de kwartfinales van het WK, zullen wij genoeg schermen regelen om het voetbal uit te kunnen zenden!