Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2085, 2086, 2087, 2088, 2089, 2090, 2091 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 12:59 

Hardtraxx Veteran

Wacht, waren er echt mensen die die site geloofden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:10 

Hardtraxx Veteran

Q-Q-Q-Q-Qombobreaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 13:48 

Donateur

Ze zijn er wel écht klaar met hardstyle als je het zo leest zeg. Zo'n onzin bericht doe je toch gewoon af met een stomme meme ofzo? In elk geval niet zó hard in de verdediging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:13 

Hardtraxx Addict

Nou, ik kan me voorstellen dat ze die vraag ondertussen al zo vaak hebben gehad (of ze ooit nog Hardstyle gaan produceren) dat ze nu gewoon even hard reageren om het voor eens en altijd duidelijk te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:32 

Hardtraxxer

Frontliner gaat iets nieuws doen, misschien een album? Of weer free tracks weggeven ofso?

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 15:43 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
ShowteQ heeft gereageerd op dat bericht van laatst:
Citaat:
It seems some journalist is writing BULLSHIT.
To be very clear, this blog is writing absolute nonsense, we do not have any plans to go back to our previous love. That journey is definitely over for us…

Niet dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:16 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Laatst gehoord dat Showtek misschien weer Hardstyle willen gaan maken :woot:
Ben benieuwd :yay:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:40 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:42 

Hardtraxx Veteran

Warface schreef:
Another sign! What could this be.....???? Share, Like and comment to find out soon!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:51 

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Frontliner gaat iets nieuws doen, misschien een album? Of weer free tracks weggeven ofso?

Citaat:
It is with immense pleasure that I can today, tell you about a project that has been keeping me off the street for quite a while already!
Put your hands up and cheer, The Summer Of Frontliner is here! (see what I did there;-)?)
Ok ok, no trolling.. When I got my new studio ideas just kept coming and coming, they were so versatile that I didn't feel right by putting them all on the same album that is why I decided to start this project.
I will claim this summer as from the 21st of June till the 23th of September I will release one track, every week, all summer long!
Every track will come out 3 days prior to the release of it, all accompanied by a videoclip, Remember me asking you to bring your TBA2 signs with you? Yeah that is right! You were a part of my videoclip for TBA2, which will be released within this project. Apart from that I did some crazy collabs with i.e. Kristina Antuna, Mc DV8 MC Stretch and many more!
It is a pleasure working with so many great people in such an amazing environment, thank you all for making this possible and I hope you'll enjoy The Summer Of Frontliner, all 14 tracks of it!
Since it is only Summer in the northern hemisphere the first release fells exactly in place, on the 21st of June you can expect Frontliner and Kristina Antuna - Galaxies Collide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:53 

Hardtraxx Veteran

Ik vrees voor de kwaliteit. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:53 

Hardtraxx Veteran

Naja hij kan al lang bezig zijn natuurlijk met veel van die tracks,

Ben erg benieuwd met welke tracks die allemaal komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:54 

Hardtraxx Veteran

Radical collab deze zomer? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:55 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij zijn die 14 tracks al allemaal klaar, en hij is nog bezig met RR, dus ik denk het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:56 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Volgens mij zijn die 14 tracks al allemaal klaar, en hij is nog bezig met RR, dus ik denk het niet.

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:58 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:

Misschien als laatst maar verwacht het persoonlijk niet.

Zal hij nu dan net als tba2 bij ieder festival gaan filmen voor de video's, of zullen het ook video's worden als we are indestructable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 18:40 

Hardtraxx Elite

Citaat:
The Q-dance Radio Survival Area is upgraded to the ORANGE during festival hours. Check this massive line-up. #Defqon1 pic.twitter.com/cncia1WQV6

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 18:58 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Rocking the studio with my buddy @djdigitalpunk!! ‪#‎power‬ ‪#‎raw‬ ‪#‎eforce‬ ‪#‎digitalpunk‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 19:42 

Hardtraxx Addict

Atmozfears:

Citaat:
I get a lot of questions about me and how I work in the ‪#‎studio‬. In a few weeks I'll start recording some studio footage, and will probably do some Q&A's about the way I work!

Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 22:14 

Hardtraxx Addict

Gewoon 1 hand in de broek en een beetje muisklikken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 22:22 

Hardtraxx Addict

Interview met Headhunterz

http://nesthq.com/interview-minimix-headhunterz/

Vind het wel tof dat ie gewoon een hele andere kant opgaat. Hij zegt ook dat zijn eigen persoonlijke smaak veranderd is. Het lijkt me dan dat je beter wat anders kan gaan doen, ik denk dat er genoeg collega's van hem zijn die nog tot in den treuren hardstyle 'moeten' draaien terwijl ze er eigenlijk helemaal klaar mee zijn. Denk dat ie daar voor waakt en dat is slim van 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 23:04 

Hardtraxxer

Taxi schreef:

Aan het einde van de mix zit Sound of the Thunder, das apart :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 08:20 

Hardtraxx Addict

Citaat:
02. Tiga – Mind Dimension (Phrantic Remix)

Die vind ik meer apart, maar vet dat hij die er in heeft gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 09:43 

Hardtraxx Addict

Die heeft hij al wel vaker gedraaid...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 10:42 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Interview met Headhunterz

http://nesthq.com/interview-minimix-headhunterz/

Vind het wel tof dat ie gewoon een hele andere kant opgaat. Hij zegt ook dat zijn eigen persoonlijke smaak veranderd is. Het lijkt me dan dat je beter wat anders kan gaan doen, ik denk dat er genoeg collega's van hem zijn die nog tot in den treuren hardstyle 'moeten' draaien terwijl ze er eigenlijk helemaal klaar mee zijn. Denk dat ie daar voor waakt en dat is slim van 'm.

Tja, als ik met een andere muziekstijl 10x zoveel kan gaan verdienen zou mijn muzieksmaak ook veranderen denk ik.
Vorige  1 ... 2085, 2086, 2087, 2088, 2089, 2090, 2091 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen