The Anarchist in de studio met The Prophet.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Atmozfears heeft een release plan met Scantraxx gemaakt. Hopen komen er snel wat tracks uit. Want met die EP's is het niks geworden....
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Was al langer bekend!wrote:...Delete en Deetox weer een collab gaan doen![]()
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Filmpje van ID&T staat al op vorige pagina. :p
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:Atmozfears heeft een release plan met Scantraxx gemaakt. Hopen komen er snel wat tracks uit. Want met die EP's is het niks geworden....
Aldus AtmozfearsYeehaa!
Received some good news about the releases with Energyzed! The release date is scheduled, it's coming to you very soon on Scantraxx Recordz #SILVER
01 - Atmozfears & Energyzed - Rapture
02 - Atmozfears & Energyzed - The Harvest
In the meantime you can check out both the videoclips on YouTube; http://atmozfea.rs/hrvst
-
QHardtraxx Veteran
wrote:Just finished my new track Envine - Light to Dark! Will play this on my gigs this summer for sure!!
Wut, gaan we nou ineens alle sublabels weer nieuw leven inblazen?.... very soon on Scantraxx Recordz #SILVER
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Ik zie het nu iddwrote:Filmpje van ID&T staat al op vorige pagina. :p
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
wrote:It’s a wrap! Collab with W&W is finished.

-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Snap niet zo goed dat dit niet in de studio van HHZ is gemaakt maar in zo'n weinig uitziende studio waar een printer op de grond moet staan. 
-
S
wrote:Snap niet zo goed dat dit niet in de studio van HHZ is gemaakt maar in zo'n weinig uitziende studio waar een printer op de grond moet staan.
Kok niet de keuken verhaal
Misschien hebben ze niet genoeg geld voor een fatsoenlijke studio ofzo.
-
QHardtraxx Veteran
COONE @djcoone

Een 3-tracker met Coone Remix, BH Remix en Machine Remix zou wel héél vet zijn.
Komt er dan toch nog eindelijk een release van die remix(en)?My remix of 'Mammoth' by @dimitrivegas, @moguai & @likemike wil be previewed tomorrow. Retweet if you're excited! Smash the fucking house!!!
Een 3-tracker met Coone Remix, BH Remix en Machine Remix zou wel héél vet zijn.
Dat motiveert zijn vraag toch juist?wrote: Misschien hebben ze niet genoeg geld voor een fatsoenlijke studio ofzo.
Weinig verstand van verder, maar; stel dat ze een house(-achtige, want dalijk begint ie weer weer een outside-the-box-offensief) plaat maken. Zouden W&W daar niet veel meer plugins/hardware/samples voor hebben? Of is de akkoestiek dan ook eigenlijk anders ingericht? Of andere monitoren dan in hardstyle gebruikt worden?
Best benieuwd eigenlijk, iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen?
-
S
wrote:Dat motiveert zijn vraag toch juist?wrote: Misschien hebben ze niet genoeg geld voor een fatsoenlijke studio ofzo.![]()
Weinig verstand van verder, maar; stel dat ze een house(-achtige, want dalijk begint ie weer weer een outside-the-box-offensief) plaat maken. Zouden W&W daar niet veel meer plugins/hardware/samples voor hebben? Of is de akkoestiek dan ook eigenlijk anders ingericht? Of andere monitoren dan in hardstyle gebruikt worden?
Best benieuwd eigenlijk, iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen?
Lijkt me een house achtige plaat, aangezien ze de soundbank van W&W hebben gebruikt. Kan je afleiden omdat ze in in de W&W studio zitten. Of HHZ geeft ze ff les in hardstyle maken, want daar waren ze ook weer mee bezig.
Als dat wat je over die soundbank zegt klopt is dat toch bijvoorbeeld een reden om niet te produceren in het spaceship?
1 van W&W is trouwens de zoon van Willem van Hanegem (wellicht een wist-je-datje). Ik vroeg me alleen af: is het die linker of die rechter 
De linkerwrote:1 van W&W is trouwens de zoon van Willem van Hanegem (wellicht een wist-je-datje). Ik vroeg me alleen af: is het die linker of die rechter
Jaja, die wisten we wel. Wisten jullie ook dat Wildstylez z'n oudere broer in de NBA speelt (Spurs).

wrote:Jaja, die wisten we wel. Wisten jullie ook dat Wildstylez z'n oudere broer in de NBA speelt (Spurs).
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
View on YouTube
Headhunterz (aka Funkuz) in 2005, 3 tracks, dacht altijd dat hij er maar 1 had die die had geremixt toen...!
Headhunterz (aka Funkuz) in 2005, 3 tracks, dacht altijd dat hij er maar 1 had die die had geremixt toen...!
Spoontech is altijd al een hobby label geweest.wrote:Toch wel jammer voor Spoontech dat de artiesten die een beetje doorbreken telkens naar een ander label gaan... maar wel begrijpelijk dat ze een stap willen zetten natuurlijk
Dus zo raar vindt ik het niet .
Beetje raar als een Hobbylabel harder is dan bijna alle andere labels.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wat is daar raar aan? Zegt toch niets over de muziek maar meer over de aanpak etc.wrote:Beetje raar als een Hobbylabel harder is dan bijna alle andere labels.
-
A
wut, onzin post van het jaarwrote:Beetje raar als een Hobbylabel harder is dan bijna alle andere labels.