daar heb je een puntwrote:De meeste titels slaan natuurlijk wel ergens op.
dan was Alpha² Ft. Jack Of Sound - TuuTuu nog zelfs beter geweest
daar heb je een puntwrote:De meeste titels slaan natuurlijk wel ergens op.
Magic kicks vergelijken met radical kickswrote:Ik zie de link tussen een Warphole en RR niet...wrote:Liever zoiets als Warpholewrote:Dat moet een soort Magic track opleveren! Hoop ik tenminste.
Waarbij Magic wel, kicks en een donker stijltje.
Malaysia, fascinating country... Back home, need to finish my brand new track 'Sound Barrier' and a remix for Yellow Claw ! #Exclusive #News
Dit dus. Voor de zoveelste en laatste keer, als iets je niet aanstaat, kun je twee dingen doen:wrote:Waarom moet er op elke post van Hardstylerzzz gezeken worden, laat hem lekker zn dingen posten.
In Australië vieren ze wel Halloween, maar eigenlijk geen Oud & Nieuw, dus daar zal het ook wel iets mee te maken hebben.wrote:Ik denk omdat ze in Australie zich op gewone feesten ook al verkleden en Halloween daar ook iets is. Zij zijn er redelijk fanatiek in dus is het voor Q zeker dat iig 80/90% in kostuum komt.wrote:Was ik helemaal blij met een Halloween feest.. is het in Australië![]()
Q-Dance: het mag ook in Nederland hoor!
Ze draaien beide anders vrijwel alleen eigen producties tijdens hun set, ze worden doorgaans juist op dat punt vaak met elkaar vergeleken.wrote:wauw, dat is wel een heel aparte combi, zijn ook wel echt twee uitersten. leuk als zoiets tot stand kan komen
een paar horror scenes in de intro's maakt het nog niet halloween.wrote:Gaat me ook niet om de artiesten, maar meer om het feit dat Thrillogy het perfecte Halloween-thema had destijds.
En dat het daar nu totaal niet meer op lijkt. DAT is zonde.
Kreeg er toen wel echt een creepy gevoel vanwrote:een paar horror scenes in de intro's maakt het nog niet halloween.wrote:Gaat me ook niet om de artiesten, maar meer om het feit dat Thrillogy het perfecte Halloween-thema had destijds.
Qult
BIG NEWS: Tomorrowland joins the QULT
Check out the line-up & info:
https://www.facebook.com/events/1475176529381562/

Ik vind dat Thrillogy juist moet draaien om de Hosts, niet om een of ander thema, dus dat doen ze helemaal prima imo. Dan kunnen ze beter een feest als Freaqshow geven in november, en het nieuwjaars thema vervangen.wrote:Gaat me ook niet om de artiesten, maar meer om het feit dat Thrillogy het perfecte Halloween-thema had destijds.
Volgens mij was het ook de bedoeling dat de 2 weekenden zoveel mogelijk overeen kwamen.wrote:2 weekenden bijna dezelde artiesten met enkele wisselingen. Dat gaan gevarieerde sets worden dan.
Waarom morgen pas weer proberen? moet dat per sé op het magische tijdstip van kwart voor 7 ofzo?wrote:Alpha² @alphatwins 4 min
Due to technical difficulties we weren't able to upload the videoclip of our new track with @JackofSound.We'll try again tomorrow.Stay tuned
Precies dit. Wat een klets, als ze het nou gewoon nog een keertje proberen ofzowrote:Waarom morgen pas weer proberen? moet dat per sé op het magische tijdstip van kwart voor 7 ofzo?wrote:Alpha² @alphatwins 4 min
Due to technical difficulties we weren't able to upload the videoclip of our new track with @JackofSound.We'll try again tomorrow.Stay tuned
Slaat nergens op idd, of zet 'm ook op Soundcloud ofzowrote:Precies dit. Wat een klets, als ze het nou gewoon nog een keertje proberen ofzowrote:Waarom morgen pas weer proberen? moet dat per sé op het magische tijdstip van kwart voor 7 ofzo?wrote:Alpha² @alphatwins 4 min

Collabje van The Machine met The Geminizers.wrote:99.999999% Done
Ben benieuwd!wrote:Collabje van The Machine met The Geminizers.