Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het boekingsnieuws: Acti is verhuist naar Platinum Agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Exit Mind & Zirkum pleeeaassseeee.

En als ik dan een track mag kiezen: The Dark Ages.

Ik stem voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Exit Mind:
Citaat:
This week I will start an official remix of a massive hardstyle track from 2009. Can't wait!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Exit Mind:
Citaat:
This week I will start an official remix of a massive hardstyle track from 2009. Can't wait!


Helaas is The Dark Ages uit 2010 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Magnetron schreef:
Exit Mind:
Citaat:
This week I will start an official remix of a massive hardstyle track from 2009. Can't wait!


Helaas is The Dark Ages uit 2010 :(

Denk niet dat het over die Chain Reaction plaat gaat, de enige CR plaat uit 2009 is Before The Storm (collab zelfs) en die heeft pas nog een remix gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Dirty Workz welcomes: SYLENCE!

In the passed years, Hardstyle has become an international understanding. People from all corners of the World have lost their heart to this energetic music style and of course, new and talented producers are popping up everywhere!

We're very proud to sign the first American Hardstyle producer. This young and very creative New York resident Jason (also known as 'Sylence') has caught our attention, which is why we're glad to welcome him to the DWX Update sublabel! Stay tuned for the previews of his first E.P!


Even snel geluisterd maar zijn kicks doen zijn artiestennaam wel eer aan zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 21:54 
 

Sowieso zijn hele intrede in de hardstyle wereld doet zijn naam eer, nooit van gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:02 
 
Hardtraxx Elite

Sylence is echt een lachertje. Een slap aftreksel van Wasted Penguinz met nog slappere kicks en nog minder drive ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik verdenk vriendjes politiek helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gok eerder dat men op het nationalistische gevoel van de Amerikanen probeert in te spelen. Hoorde van een kameraad laatst dat deze kerel op Reddit ook nog vrij populair is ook. Zal dus binnenkort wel standaard in elke US line-up staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overduidelijk dat ze willen inspelen op de Amerikaanse markt, maar doe dat dan met iemand die wel een paar lekkere tracks kan maken, anders kunnen ze het wat mij betreft laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:50 
 
Hardtraxxer

High Voltage
Well, that one's done! Collab on 100% .. Watch ya eardrumz when you hear this one!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Overduidelijk dat ze willen inspelen op de Amerikaanse markt, maar doe dat dan met iemand die wel een paar lekkere tracks kan maken, anders kunnen ze het wat mij betreft laten.

Amerikanen maakt het toch niks uit wat er gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz schreef:
Psyko Punkz are proud to announce Shadow Mask Music, their new harder style label venture with Bad Manor.
Shadow Mask Music will represent a wide range of harder styles of music, ranging from progressive collaborations to straight up hardstyle. Shadow Mask is all about being creative, having an open mind for good music and last but not least, it must be hard. The first official release on Shadow Mask will be the Psyko Punkz new single titled “This Is Your Life” featuring Chris Willis and MC Lyte. Be on the lookout for Shadow Mask Music coming to a city near you….
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Psyko Punkz schreef:
Psyko Punkz are proud to announce Shadow Mask Music, their new harder style label venture with Bad Manor.
Shadow Mask Music will represent a wide range of harder styles of music, ranging from progressive collaborations to straight up hardstyle. Shadow Mask is all about being creative, having an open mind for good music and last but not least, it must be hard. The first official release on Shadow Mask will be the Psyko Punkz new single titled “This Is Your Life” featuring Chris Willis and MC Lyte. Be on the lookout for Shadow Mask Music coming to a city near you….


Afbeelding Afbeelding

Als ik die 2 zie, denk ik dat we weer een keiharde rauwe plaat van ze kunnen verwachten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:14 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Psyko Punkz schreef:
"And last but not least, it must be hard.
The first official release [...] new single titled “This Is Your Life” featuring Chris Willis and MC Lyte.


Dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

Een donkere plaat, ja.


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:32 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Een donkere plaat, ja.


:')


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

D-Block & S-te-Fan
Citaat:
3 days.. ‪#‎Alive‬

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar komt de hypetrain choo choo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:05 
 
Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Daar komt de hypetrain choo choo


voor niets gaat de zon op
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://instagram.com/p/jwahl3AVZJ/

Check out this sneak preview of the upcoming @noisecontrollers release! The official preview of What?! will be available on YouTube.com/Noisecontrollers at 19:00 (CET) today.

Lijkt erop dat deze gereleased wordt op Q-Dance!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
We'd like to announce the opening act for Hard Bass: Exploration. Geck-O will be playing the warming up set from 22.00 till 23.00, so make sure you're on time!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Citaat:
We'd like to announce the opening act for Hard Bass: Exploration. Geck-O will be playing the warming up set from 22.00 till 23.00, so make sure you're on time!

Die Rik toch he... godver, die is me toch aan een opmars bezig. Mag voort elk groot feest openen... wordt zeker een vette openingsset denk ik, voor hen die gaan ;)
Vorige  1 ... 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen