Ik ook wel, maar Wildstylez net iets meerwrote:Ik geef NC een grote kans dit jaar
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxxer
- 60 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
ik ookwrote:Ik ook wel, maar Wildstylez net iets meerwrote:Ik geef NC een grote kans dit jaar
vindt die intro maar een op los geslagen nintendo nes spelletje
Vind die intro juist vet!wrote:vindt die intro maar een op los geslagen nintendo nes spelletje
iBood nu een leuke aanbieding heeft voor mensen die nog in-ear oordopjes nodig hebben? 17,95 voor een duo-pack van Skull Candy.
Ben alleen niet zeker van de geluidskwaliteit, betwijfel of het beter is dan Sennheiser, maar goedkoop is het wel
Ben alleen niet zeker van de geluidskwaliteit, betwijfel of het beter is dan Sennheiser, maar goedkoop is het wel
@Henk
Laat het alsjeblieft het jaar van Frontliner worden, ik wil meer releases van hem zien
Laat het alsjeblieft het jaar van Frontliner worden, ik wil meer releases van hem zien
Zal wel niet aangezien hij het In-Qontrol Anthem maakt.wrote:@Henk
View on YouTube
It will be available as a free download soon at the Alphaverb website.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Alphaverb - Feel Good (AVIO Edit) (ALPHAFREE006)wrote:View on YouTube
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
... de b-side van In Qontrol anthem een remix is van Dock45. En dus geen hardcore remix is, nr1 van cd1 inqontrol:
Astral
Astral
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Dat die CD nu al bekend is joh! Vind het eerlijk gezegd maar een matige tracklist..wrote:... de b-side van In Qontrol anthem een remix is van Dock45. En dus geen hardcore remix is, nr1 van cd1 inqontrol:
Astral
Hmm... Toch balen! Had echt op hardcore gehooptwrote:... de b-side van In Qontrol anthem een remix is van Dock45. En dus geen hardcore remix is, nr1 van cd1 inqontrol:
Astral
DBSTF
The weather is too good to be in the studio, but there's still work to do!! A busy weekend ahead! @NC_Bas @Noisecontroller are you ready?!!!
26 minutes ago via Twitterrific
Collaboration en/of nieuwe tracks van hunzelf?
The weather is too good to be in the studio, but there's still work to do!! A busy weekend ahead! @NC_Bas @Noisecontroller are you ready?!!!
denk een collab voor knock out battle?wrote:DBSTF
Er op het youtube kanaal van fusion een video staat van Donkey Rollers op Black 
Te ziek filmpje.wrote:Er op het youtube kanaal van fusion een video staat van Donkey Rollers op Black
Weekje oud, maar het melden waard:
This week we are having a meeting with one of the most famous bands ever!
Keep you updated...
Enjoy the Music!
The Pitcher
View on YouTube
Tracklist:
- Immortal
- Atrocity
- Motherf*ck (2005 Remix)
- The Fusion of Sound (2010 Re-Edit)
- Donkey Tool
- Innocent
- Followers
- D.O.N.K.E.Y.
Tracklist:
- Immortal
- Atrocity
- Motherf*ck (2005 Remix)
- The Fusion of Sound (2010 Re-Edit)
- Donkey Tool
- Innocent
- Followers
- D.O.N.K.E.Y.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Wat ging ik daar toch hard los, en dan op de 2e climax gewoon weer die anti-sound Geweldig gewoonwrote:Te ziek filmpje.wrote:Er op het youtube kanaal van fusion een video staat van Donkey Rollers op BlackFusion of Sound Edit met melodie hahaha. Immortal.
Op dat moment bedacht ik me dat de DR gewoon de top blijven vormen
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Is er eigenlijk ooit een Fusion Of Sound uitgebracht met gewone climax ? en niet met de anti-climax ,
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
nee