Het origineel hoor je nu al amper meer op feesten. Wanneer er dan een remix van gemaakt wordt, zullen ze die remix een behoorlijke tijd gaan draaien in de aankomende tijd. Onder andere als promotie voor een aanstormend talent als Thyron. Daardoor zal het origineel nog minder gedraaid gaan worden. Op zich is dat geen ramp natuurlijk, als het een gelijkwaardige track of verbetering is van het origineel.
Wat het probleem is dat er platen geremixt worden die (bijna) geen verbetering behoeven.
Als de plaat dan toch geremixt moet worden, zie ik dat liever gebeuren door iemand die al een tijdje meegaat en zich heeft bewezen met ijzersterke producties. En Thyron komt (met alle respect) echt pas net kijken. Daarom heb ik er geen vertrouwen in dat het een verbetering gaat worden en dat vind ik zonde van het origineel
