Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 03:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Neeeeeee..! :cry:
Niks tegen Thyron, zal vast een toegevoegde waarde worden voor Fusion. Maar van een plaat als Sleepwalker moet je echt afblijven..


Lijkt me vrijwel onmogelijk om daar echt verbetering in te brengen. Toch hoor ik liever een half vercrackte Sleepwalker op een feest dan een willekeurige andere Fusion track waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 09:04 
 
Hardtraxx Addict

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152167401351064&set=vb.172984381063&type=2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 10:34 
 

Wist je dat we weer op zoek zijn naar reviewers?

announces/reviewers-gezocht-t41331.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Wist je dat we weer op zoek zijn naar reviewers?

announces/reviewers-gezocht-t41331.html


Wat schuift et? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:08 
 

Brainweavers schreef:
Fekete schreef:
Wist je dat we weer op zoek zijn naar reviewers?

announces/reviewers-gezocht-t41331.html


Wat schuift et? :P

Hetzelfde als mijn moderator status :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Je krijgt er een mooie groene naam voor terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Wist je dat we weer op zoek zijn naar reviewers?

announces/reviewers-gezocht-t41331.html


Lyst :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Fekete schreef:
Wist je dat we weer op zoek zijn naar reviewers?

announces/reviewers-gezocht-t41331.html


Lyst :whistle:

Die houdt niet echt van oordelen en teksten typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Fekete schreef:
Wist je dat we weer op zoek zijn naar reviewers?

announces/reviewers-gezocht-t41331.html


Lyst :whistle:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:24 
 
Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Neeeeeee..! :cry:
Niks tegen Thyron, zal vast een toegevoegde waarde worden voor Fusion. Maar van een plaat als Sleepwalker moet je echt afblijven..


Het lijkt wel een hype om te zeggen dat je van platen af moet blijven. Laat mensen lekker hun ding doen, als het je niks doet heb je altijd de keuze om een plaat niet te luisteren. Ik zie het steeds vaker voorbij komen op dit forum en ik snap dan ook niet waar mensen zich steeds zo druk over maken.

Mensen hebben het er dan over dat ze liever het origineel horen en ze het jammer vinden dat die niet meer voorbij komt op feesten, dat is prima. Maar zeggen dat iemand van een plaat af moet blijven klinkt voor mij een beetje triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt inderdaad wel vaak geroepen dat men van die plaat af moet blijven. Vooral als de persoon of personen die m gaan remixen al niet zo hoog aangeschreven staan op Hardtraxx of het zijn nieuwkomers zoals Thyron.

Wel is het zo dat er inderdaad platen zijn die je gewoon moet laten zoals ze zijn. Ik weet niet of Sleepwalker er daar 1 van is. Dat is echt iets persoonlijks ook.

In het topic "welke tracks zie jij graag remixt" staan wel veel tracks die wel vet zouden zijn voor een remix. Omdat het origineel veel potentie heeft maar het net niet is. Of iemand er net een andere slag aan zou kunnen geven. Maar over Sleepwalker (Thyron Remix), eerst maar is horen dan pas oordelen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel hoor je nu al amper meer op feesten. Wanneer er dan een remix van gemaakt wordt, zullen ze die remix een behoorlijke tijd gaan draaien in de aankomende tijd. Onder andere als promotie voor een aanstormend talent als Thyron. Daardoor zal het origineel nog minder gedraaid gaan worden. Op zich is dat geen ramp natuurlijk, als het een gelijkwaardige track of verbetering is van het origineel.
Wat het probleem is dat er platen geremixt worden die (bijna) geen verbetering behoeven.
Als de plaat dan toch geremixt moet worden, zie ik dat liever gebeuren door iemand die al een tijdje meegaat en zich heeft bewezen met ijzersterke producties. En Thyron komt (met alle respect) echt pas net kijken. Daarom heb ik er geen vertrouwen in dat het een verbetering gaat worden en dat vind ik zonde van het origineel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 12:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je hebt twee soorten remixes. Een waarbij de producer wil meeliften op het succes van het origineel en een waarbij een producer de track wil verbeteren/een creatieve twist geven. Bij het kiezen van platen die origineel al zeer sterk zijn, neigt het toch naar het eerste. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat iemand de lat erg hoog wil leggen en daar overheen wil gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Wat het probleem is dat er platen geremixt worden die (bijna) geen verbetering behoeven.


Dit is toch wederom zoals vaak hier de discussie is een kwestie van smaak. Van mij mag sleepwalker wel in een nieuw jasje worden gestoken, vind het origineel juist helemaal niet zo sterk.
Ik laat me verassen door de remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
pecola-tje schreef:
Wat het probleem is dat er platen geremixt worden die (bijna) geen verbetering behoeven.


Dit is toch wederom zoals vaak hier de discussie is een kwestie van smaak. Van mij mag sleepwalker wel in een nieuw jasje worden gestoken, vind het origineel juist helemaal niet zo sterk.
Ik laat me verassen door de remix :)

Precies, je kunt als producer ook niet iedereen tevreden stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 13:07 
 
Hardtraxxer

Zenda schreef:
Dat is toch echt B-Front - Sleepwalker (en niet Artic - Sleepwalking, waarmee je waarschijnlijk in de war bent ;) )

Oeps, was al half aan het slapen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Je hebt twee soorten remixes.

Is dit een aanname?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:39 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Je hebt twee soorten remixes. Een waarbij de producer wil meeliften op het succes van het origineel en een waarbij een producer de track wil verbeteren/een creatieve twist geven. Bij het kiezen van platen die origineel al zeer sterk zijn, neigt het toch naar het eerste. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat iemand de lat erg hoog wil leggen en daar overheen wil gaan.


word echt moe van deze discussie. Heel het idee van een remix is toch totaal niet om het origineel te verbeteren of te overtreffen? Als ze dat willen doen moeten ze het maar een remake/refix noemen. Een remix maak je toch om aan een nummer een andere draai te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naar mijn idee wordt een remix gemaakt om een track te veranderen in de eigen stijl van de producer die remixt, bijvoorbeeld Chain Reaction - Answers (Adaro remix) of
Parvuz schreef:
Omdat het origineel veel potentie heeft maar het net niet is.
wat ik me bijvoorbeeld kan voorstellen bij Francesco Zeta - Moonlight Blue (Activator remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
b2s announced the first Loudness act: B-Freqz!

On the 19th of April, a new edition of Loudness takes place at the Klokgebouw. At this edition we will perform as B-Freqz once again.

Keep track on the b2s website & socials for the publication of the full line-up!

Afbeelding

BRON; Frequencerz FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Zany
Citaat:
Zany ‏@DjZany
Zany & DV8 - The District (official District 7 festival anthem) is a fact!! Soon available!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
b2s announced the first Loudness act: B-Freqz!

On the 19th of April, a new edition of Loudness takes place at the Klokgebouw. At this edition we will perform as B-Freqz once again.

Keep track on the b2s website & socials for the publication of the full line-up!

[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1604772_10153723614700241_24268027_n.jpg[/img

BRON; Frequencerz FB


Zooo. heel erg vet dit! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears en TNT zijn samen bezig aan een track.

Bron:
▲ ‏@Atmozfears 1m
Busy working on a collab with ...

Technoboy ‏@djtechnoboy 45s
@Atmozfears @TNThardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn nog niet bezig maar ze zijn het van plan. Atmozfears is met iemand anders in de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digital Punk

Citaat:
'Unleashed - E011' in progress...
Vorige  1 ... 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen