Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 13:57 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dakpan schreef:
Rik schreef:
.... Frontliner het In Qontrol 2010 Anthem heeft gemaakt. Heb 'm net gehoord en met hem over gehad. Hij vond 't moeilijk met een voorganger als ctrl.alt.delete.

Maar ik vond hem erg goed klinken :thumbsup:

Wat voor soort track is het? Beetje duister of hard?

Als hij t al moeilijk vind ctrl alt delete als anthem te overtreffen, verwacht ik er niet veel van. Ik denk weer zo'n standaard scantraxx plaat met de inqontrol vocals en dat moet dan de anthem zijn. :/

Nou lyst, meestal ben ik 't wel met je eens maar ctrl alt delete was echt wel het beste anthem van vorig jaar en dat vinden niet alleen de "melodiefans".

Ik vond hem zeker wel hard, met die knallende Frontliner kicks. En het is wel een redelijk "duister" anthem, denk dat je 'm wel redelijk kan vergelijk met het anthem van vorig jaar. Hard en melodieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 15:28 

Hardtraxx Elite

Wist je dat de donkey rollers weer nieuwe platen draaiden gister :drool:
Ik heb hele avond trouwens veel nieuwe gehoord.
Een standaard DBSTF-Track, vond het niet zo bijzonder voor wat ik kan herinneren
Noisecontrollers ook typisch maar wel een lekker beukgehalte
Ook een hoop technoboy-stuff gehoord, weer wat beukends ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 15:59 

Aan het typen...

Rik schreef:
Lyst schreef:
Als hij t al moeilijk vind ctrl alt delete als anthem te overtreffen, verwacht ik er niet veel van. Ik denk weer zo'n standaard scantraxx plaat met de inqontrol vocals en dat moet dan de anthem zijn. :/

Nou lyst, meestal ben ik 't wel met je eens maar ctrl alt delete was echt wel het beste anthem van vorig jaar en dat vinden niet alleen de "melodiefans".

Ik vond hem zeker wel hard, met die knallende Frontliner kicks. En het is wel een redelijk "duister" anthem, denk dat je 'm wel redelijk kan vergelijk met het anthem van vorig jaar. Hard en melodieus.

Het nummer zelf is redelijk, vind het niet super ofzo. Maar het heeft niks weg van een anthem, het is gewoon een standaard NC plaatje met de vocals van in qontrol. En dat het het beste anthem van het jaar was, heeft meer te maken met het niveau van de anthems als scrap attack, city of intensity en the nature of our mind.
Vind sowieso de anthems de laatste tijd teveel "standaard" nummers. Een anthem moet een bepaalde sfeer creëren wat bij dat feest past en het enige wat die sfeer creëert in de huidige anthems zijn de aangeleverde vocals. Flash Forward bijvoorbeeld geeft wel een overduidelijke in qontrol sfeer, ookal haal je de vocals eruit.
Wat dat betreft hebben DBSTF het nog best goed gedaan, maar ik ben geen fan van hun muziek, that's all.

En ik heb een hekel aan de frontliner kicks eerlijk gezegd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Rik schreef:
Lyst schreef:

Het nummer zelf is redelijk, vind het niet super ofzo. Maar het heeft niks weg van een anthem, het is gewoon een standaard NC plaatje met de vocals van in qontrol. En dat het het beste anthem van het jaar was, heeft meer te maken met het niveau van de anthems als scrap attack, city of intensity en the nature of our mind.
Vind sowieso de anthems de laatste tijd teveel "standaard" nummers. Een anthem moet een bepaalde sfeer creëren wat bij dat feest past en het enige wat die sfeer creëert in de huidige anthems zijn de aangeleverde vocals. Flash Forward bijvoorbeeld geeft wel een overduidelijke in qontrol sfeer, ookal haal je de vocals eruit.
Wat dat betreft hebben DBSTF het nog best goed gedaan, maar ik ben geen fan van hun muziek, that's all.

En ik heb een hekel aan de frontliner kicks eerlijk gezegd..

Daar heb je wel gelijk in :), de tracks zijn vrij standaard, wat logisch is want die moeten een groot publiek aan spreken. Maar ik vind toch echt dat ctrl alt delete wel de In Qontrol "sfeer" heeft. En wat ik hoorde heeft het nieuwe anthem het ook wel :).
Ag het zijn allemaal meningen, ik ben ook blij dat Max E een keer heel wat anders doet met een anthem :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 16:17 

Hardtraxx Veteran

luister hier gewoon een keer naar dan weet je genoeg: http://www.youtube.com/watch?v=hnTrPQr08n4
stukje anthem dat ik gefilmd heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 16:24 

Aan het typen...

Enige wat ik nu weet is dat je telefoon/camera niet geschikt is om geluid op te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 16:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Enige wat ik nu weet is dat je telefoon/camera niet geschikt is om geluid op te nemen :P

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 16:40 

Donateur

Frontliner-kicks van vroeger waren wel vet (uit z'n Abject-tijd). Nu klinken ze ongelofelijk hol, zie bijv. de kicks van Magic. Dat is wel jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

hehe :P dat kan natuurlijk ook, heb wel sony ericcson kan je vaak wel goed mee opnemen maar het anthem was vast ietwat te hard voor me mobiel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 16:47 

Hardtraxx Addict

Noisecontrolelrs nieuwe nummer

:love:
Faster 'N Further? of Cherish..klinkt ook wel beetje Pitcher achtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:13 

Hardtraxx Elite

Maar de grote dansorganisatoren vergeten de laatste tijd wel eens waar een feest om draait. InQontrol moet duister en een beetje underground uitstralen. Dat doen ze in mijn ogen al onvoldoende met de line up. Ik denk dat Frontliner wel een vette track heeft gemaakt maar als je het vergelijkt met oudere IQ anthems zoals Flash Forward, Loophole en in mindere maten Last City on Earth dan is het gewoon net iets teveel gericht op de grote massa in plaats van dat ze de identiteit van een feest bewaken. Nu groeien we eigenlijk langzaam naar het punt dat alle grote feesten eigenlijk hetzelfde zijn. Zelfde artiesten, zelfde soort nummers, zelfde soort anthems etcetera.
Zelfde geld bijvoorbeeld voor Black, als je Black Overdose 20 minuten hoort en ziet wat ze dan hebben gedraait dan moet je toch spontaan janken? Is dit dan het gezicht van Black? Want voor mij staat Black toch echt voor duister, hard en vrij underground. Het anthem dat erbij kwam gaf goede hoop, en dan zo een belachelijke set neerzetten, Black heeft ook zijn identiteit verloren.

Dus vandaar waarschijnlijk de opmerking van Lyst dat hij denkt dat het niks weg heeft van een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:28 

Hardtraxx Veteran

+1!!!

het enige wat q-dance en de andere willen is winst,, dan gaan ze artiesten regelen voor het grote publiek! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Klopt :thumbup:

Nu de oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:32 

Hardtraxx Elite

Weg met de monopoly positie van Scantraxx/Platinum en dergelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:38 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:

Ja maar dat krijg je nooit voor elkaar :/
wist je dat:
Line-up hardcore

Live Evil Activities
Neophyte
Live Paul Elstak
Tha Playah
Paul
Live Noize Suppressor
Korsakoff
Live Tommyknocker
Catscan
Korsakoff
Live Angerfist
Geweldig Decibel · outdoor 2010

Bron PF?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:39 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
Titatovenaar schreef:

Ja maar dat krijg je nooit voor elkaar :/
wist je dat:
Line-up hardcore

Live Evil Activities
Neophyte
Live Paul Elstak
Tha Playah
Paul
Live Noize Suppressor
Korsakoff
Live Tommyknocker
Catscan
Korsakoff
Live Angerfist
Geweldig Decibel · outdoor 2010

Bron PF?? :huh:

Ik zie nergens een bron staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:40 

Hardtraxx Veteran

ja dat zegt zo'n vent op partyflock,, ik zet er ook mijn vraagtekens bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:41 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
+1!!!

het enige wat q-dance en de andere willen is winst,, dan gaan ze artiesten regelen voor het grote publiek! :oh:

Als jij een bedrijf op zet ga je toch ook voor winst? Als ze minder winst maken kunnen ze ook niet van die vette shows en decors maken... Dus dan gaan we weer met ze alle zeiken op de aankleding! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:47 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Timmer schreef:
+1!!!

Als jij een bedrijf op zet ga je toch ook voor winst? Als ze minder winst maken kunnen ze ook niet van die vette shows en decors maken... Dus dan gaan we weer met ze alle zeiken op de aankleding! :thumbsup:

Oke,, ik heb liever tering hard geluid! Ik begrijp jou punt, maar ja ze moeten gewoon begrijpen dat er best een beetje afwisseling in de line-ups mag komen. Euphoria doet dat vaak wel leuk, in de 2de zaal dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 17:52 

Hardtraxx Veteran

Er is ook een midden weg he. Goed geluid, leuk decor en een line up met wat meer variatie. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 18:12 

Aan het typen...

Probleem is het publiek zelf.
Het is het publiek dat telkens dezelfde lineup accepteert.
Het is het publiek wat kaartjes koopt voor de q-dance events.
Zonder het publiek zijn organisaties als q-dance, platinum etc. niets.
Alleen jammer dat het meerendeel van het publiek uit schapen bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 18:23 

Donateur

Timmer schreef:
ja dat zegt zo'n vent op partyflock,, ik zet er ook mijn vraagtekens bij :)

Is een onzinline-up.
Citaat:

Zolang het publiek de muziek kan waarderen zie ik ook niet in waarom het niet geaccepteerd zou moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 18:29 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Citaat:

Zolang het publiek de muziek kan waarderen zie ik ook niet in waarom het niet geaccepteerd zou moeten worden.

Als het publiek het waardeert wat q-dance en platinum aan het doen zijn op het moment, dan is er toch ook geen probleem? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 18:45 

Hardtraxx Veteran

Wistje dat ik gisteren ook heerlijk heb mogen genieten van het InQontrol anthem op dezelfde locatie als Rik en Jeffrey :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

Zany de terrorist:

http://www.twitvid.com/E4A92

haha wat droog zeg! :lol:
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen