woooow, netzo dik 
01. BROOKLYN BOUNCE & TECHNOBOY "Bass, Beats & Melody" [TITANIC]
Bron: maart top10 tboy
Als die nou Bass & Beats heette werd ik nieuwschierig.wrote:01. BROOKLYN BOUNCE & TECHNOBOY "Bass, Beats & Melody" [TITANIC]
Bron: maart top10 tboy
wrote:...Avio LIVE op Ground Zero staat?
Ik had t van SH forum gehaaldwrote:Damn Lyst je mag de rest ook wel ff meedelen als je toch al daar loopt te koekeloeren.
Wist je dat er een Thilo en Evenati-remix komt van DJ Without a Brain en dat Hiroshi een remix maakt voor Technoboy's Atomic (2 tracks uit 2005). En wist je dat ik daar niet echt op loop te wachten maar wel hoop dat het wat wordt.
Furthermore:
Nieuwe Tuneboy - Tunebeat/Umbretto Maledetto
Ivan Carsten - T.B.A (undersound)
Ik gok er niet op helaas. De laatste tijd is vrijwel iedere SAIFAM release vrij zacht. Jammer, want ik had er wel weer vertrouwen in na You Try To Play Me & Rambo Is A Pussy. Nu is het veel al iets TE vrolijk voor mij.wrote: Hopen dat Tuneboy weer wat harders gaat doen na A Feeling-remix en Overkill.
Gaat het zo niet gewoon met de gehele scene?wrote:Je vergeet Tritolo. En er ligt nou een nummer van Stephanie klaar wat op zich ook vrij hard genoemd mag worden.
Vind alleen de kwaliteit van de laatste Saifam-releases teleurstellend. 2 jaar geleden brachten ze een berg dingen uit en daarvan was gewoon bijna alles super. Hoe anders is het nu
Als mensen dat zeggen krijg ik altijd het gevoel dat je dan per definitie niet meer van 'oudere' muziek mag houdenwrote:Muziek evolueert. Moet je maar mee leren leven. Word mij ook altijd verteld
Welke bronnen?wrote:wist je dat volgens bronnen de nieuwe scantraxx silver 009 Frontliner - Frozen On The Rise wordt
Ik wil de anthem,wrote:Welke bronnen?wrote:wist je dat volgens bronnen de nieuwe scantraxx silver 009 Frontliner - Frozen On The Rise wordt
heb me vergist! excusses. het wordt The Prophet - My Religion.wrote:Welke bronnen?wrote:wist je dat volgens bronnen de nieuwe scantraxx silver 009 Frontliner - Frozen On The Rise wordt
Vandaar dat ik dus heel graag een bron wil hebben.wrote:heb me vergist! excusses. het wordt The Prophet - My Religion.wrote:Welke bronnen?wrote:wist je dat volgens bronnen de nieuwe scantraxx silver 009 Frontliner - Frozen On The Rise wordt
bron: scantraxx