Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1909, 1910, 1911, 1912, 1913, 1914, 1915 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Adventum heeft ook wat werk klaarliggen zo te zien! :P

Citaat:
we have finished loads of solo , from now we will take a 1 month break since i have loads of work to do and less time , we give you the Following Update of our works !

FINISHED

01.Antracks & Adventum Feat.Sedutchion - Refutation
02.Antracks & Adventum - Pissed Off

03.Adventum - Obsession
04.Adventum - Over 9000
05.Adventum - The Clock is ticking

STILL IN PROGRESS
05.Sasha F & Adventum - TBA
06.Regain & Adventum - Swarming Demons
07.Regain & Adventum - TBA
08.Ironite & Adventum - TBA
09.Adventum & Zyprus - Friday the 13th
10.Adventum - TBA


Hopelijk hetzelfde niveau als afgelopen tracks, dan ben ik blij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Minus Is More heeft haar eigen webshop geopend!
Statement of Intens is zelfs nog te leveren, en je kan ook alvast The Spell Of Sin pre-orderen.

http://www.store-minusismore.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Annihilate Album is ook te koop :)

Spell of Sin staat nu alleen album + t-shirt combi, dan wacht ik even tot ik 'm los kan pre-orderen, en dan koop ik ook Annihilate er bij. Want die €5,90 verzendkosten wil ik niet twee keer betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop wel dat ze de shop een beetje actueel houden en af en toe wat nieuw spul er op zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Zirkum & Exit Mind hebben The Vision - Evil is Near geremixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 20:00 
 
Hardtraxxer

Stond er hier een week terug niet iets van

'Headhunterz is met Colors op 22 de Top 40 binnengekomen'

????

Hij staat er in ieder geval (nog) niet in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 20:24 
 
Hardtraxxer

opaa schreef:
Stond er hier een week terug niet iets van

'Headhunterz is met Colors op 22 de Top 40 binnengekomen'

????

Hij staat er in ieder geval (nog) niet in?


dat ging over de tipparade waar die was binnengekomen, op 21 toen. staat nu op 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
bRt_ schreef:
Adventum heeft ook wat werk klaarliggen zo te zien! :P

Citaat:
we have finished loads of solo , from now we will take a 1 month break since i have loads of work to do and less time , we give you the Following Update of our works !

FINISHED

01.Antracks & Adventum Feat.Sedutchion - Refutation
02.Antracks & Adventum - Pissed Off

03.Adventum - Obsession
04.Adventum - Over 9000
05.Adventum - The Clock is ticking

STILL IN PROGRESS
05.Sasha F & Adventum - TBA
06.Regain & Adventum - Swarming Demons
07.Regain & Adventum - TBA
08.Ironite & Adventum - TBA
09.Adventum & Zyprus - Friday the 13th
10.Adventum - TBA


Hopelijk hetzelfde niveau als afgelopen tracks, dan ben ik blij ^^

Inderdaad :love: Zeker een naam om in de gaten te houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 09:25 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
En Annihilate Album is ook te koop :)

Spell of Sin staat nu alleen album + t-shirt combi, dan wacht ik even tot ik 'm los kan pre-orderen, en dan koop ik ook Annihilate er bij. Want die €5,90 verzendkosten wil ik niet twee keer betalen.

ik ga m denk k wel pre-orderen, alleen de L shirts zijn al uitverkocht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 09:59 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 10:06 
 
Hardtraxxer

Calmdowner schreef:

weet iemand hoe laat die mix van adaro zal zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 10:24 
 
Hardtraxx Addict

Thrillogy 2013 CD gemixt door Frontliner, Adaro & Partyraiser, zoals verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Thrillogy 2013 CD gemixt door Frontliner, Adaro & Partyraiser, zoals verwacht.


Wie had je anders verwacht pannenkoek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 11:43 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Calmdowner schreef:
Thrillogy 2013 CD gemixt door Frontliner, Adaro & Partyraiser, zoals verwacht.


Wie had je anders verwacht pannenkoek :lol:


Alle drie door Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Denk er nu ineens aan, maar weet 100 procent zeker dat het nieuwe Loudness anthem zaterdag is gedraaid op St8ment. Ging gruwelijk hard.

Of gemaakt door Thera, of Solutio & The I's


Ik denk dat dit Phuture Noize - Easy Killer (Loudness edit). Ben er vrij zeker van dat Thera die gedraaid heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Thrillogy 2013 CD gemixt door Frontliner, Adaro & Partyraiser, zoals verwacht.


De "No shit Sherlock" opmerking van de dag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lose controle music het eigen label van Wildstylez is. Staat in een interview dat hij heeft gegeven in de USA http://doandroidsdance.com/features/wil ... interview/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Lose controle music het eigen label van Wildstylez is. Staat in een interview dat hij heeft gegeven in de USA http://doandroidsdance.com/features/wil ... interview/

Was volgens mij ook al ff bekend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 17:07 
 
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
De "No shit Sherlock" opmerking van de dag :lol:


was ook al bekend dat lose control label van wsz is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat postte kevin toch ook niet xd manmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Dat postte kevin toch ook niet xd manmanman

ja steffnov zijn post kwam er tussen :P was als reactie op bezemsteel bedoeld, omdat iedereen hier ook al wel wist dat lsm van wildstylez is
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Evil Activities voortaan Raw Hardstyle is en Chain Reaction voortaan tot de Hardcore behoort
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dat was hier nog niemand opgevallen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dark Pact
Citaat:
The Loudness tool is sounding insanely RAW. Screeches everywhere! #Loudness #Maassilo #hardeshit
Vorige  1 ... 1909, 1910, 1911, 1912, 1913, 1914, 1915 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen