Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868, 1869 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KPN en UPC hebben het ook en vast nog wel enkele :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 12:24 
 
Hardtraxxer

Hmmmm Hardtraxx pakt nog geen Vine's?

https://vine.co/v/hbAHzi9ZW6K
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tiësto heeft een paar hardstyle platen gedraaid op Tomorrowland.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Tiësto heeft een paar hardstyle platen gedraaid op Tomorrowland.


Kijk eens een paar pagina's terug :P

Ook niet echt nieuws, omdat hij het vaker doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
± 800 likes to go before free release, c'mon guys! In meanwhile I'm about to finish the new Outlander EP, which contains 4 brand new tracks. ^^

https://www.facebook.com/Outlander
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 16:26 
 
Hardtraxx Elite

Chris One:
Citaat:
trying something different today!
https://vine.co/v/hbrTtwqxxqP
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Chris One:
Citaat:
trying something different today!
https://vine.co/v/hbrTtwqxxqP



nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

190 BPM !!! ... Are u ready for this ???!?!? ‪#‎WMF‬ ‪#‎WILD‬ MOTHERFUCKERS ‪#‎DB13‬

Ben wel benieuwd eigenlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ladies and gentlemen,

Thrilled to say that I just finished my album!

'The Spell of Sin', is coming for you!

‪#‎TSoS‬

Facebook Radical Redemption

:yay:

EDIT:

Radical Redemption ‏@RdclRedemption
Citaat:
There will be 20 tracks on 'The Spell of Sin'!

#TSoS
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Collabs with @Frequencerz @Crypsis @DJ_Angerfist @EforceNL @DjChainReaction @TartarosMusic and @HighVoltageSysX!
#TSoS


Citaat:
And you'll hear the voices of @MCThaWatcher and @MCJeff01!
#TSoS


Edit:

Citaat:
The album will be a 3 cd, containing 20 full tracks and 1 mix!
#TSoS
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Sick, 3CD. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vet, dat hij ze nu maar als de sodemieter naar de drukker stuurt zodat hij er snel is! :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat maar komen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:35 
 
Hardtraxx Elite

Denk dat het pas eind augustus of begin september wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
190 BPM !!! ... Are u ready for this ???!?!? ‪#‎WMF‬ ‪#‎WILD‬ MOTHERFUCKERS ‪#‎DB13‬

Ben wel benieuwd eigenlijk :$

Ik niet. Totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 01:57 
 
Hardtraxxer

Wauw. Wat stoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Denk dat het pas eind augustus of begin september wordt.


Goh, wat denk je dan dat je hem volgende week hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

... Tatanka - Don't Give Up op de nieuwe 538 Dance Smash cd staat.

https://itunes.apple.com/nl/album/538-d ... d683160241
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
hotymoty schreef:
Denk dat het pas eind augustus of begin september wordt.


Goh, wat denk je dan dat je hem volgende week hebt?


Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij nergens gelezen, maar Prime Suspects zijn naar Sys-X. Maar dat is vast oud nieuws :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat: Headhunterz in HWS 25 zijn nieuwe tracks ''Colors'' ter gehoren laat brengen?

https://www.facebook.com/Hardwithstyle
Zie omslagfoto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 21:50 
 
Hardtraxx Addict

Refuze schreef:
Wist je dat: Headhunterz in HWS 25 zijn nieuwe tracks ''Colors'' ter gehoren laat brengen?

https://www.facebook.com/Hardwithstyle
Zie omslagfoto.


Misschien is het wel een release?
Want zijn label heet toch ook Hard with style? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

30-8-2013 is de laatste vrijdag van de maand dus HWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 22:07 
 
Hardtraxx Addict

Ja zag het idd :P
Vorige  1 ... 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868, 1869 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen