Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859, 1860 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

ricardo-paz schreef:
Citaat:
TECHNOBOY ‏@djtechnoboy 3h
@audiofreqdj @ricardopazehv @lastworldfstvl - since @djTuneboy is there too.. Three Empty Heads first time on stage?


Three Empty Heads A.k.A. Technoboy, Tuneboy & Audiofreq dus :thumbsup:

Dat moet ik dan zowieso gaan zien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
'Father of Hardstyle' >.< .
In het mixen heeft hij niks toegevoegd, en in het produceren ook niet.

Inderdaad, wat heeft Technoboy nou betekend voor de hardstyle scene? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Cruelty schreef:
'Father of Hardstyle' >.< .
In het mixen heeft hij niks toegevoegd, en in het produceren ook niet.

Inderdaad, wat heeft Technoboy nou betekend voor de hardstyle scene? -.-

Hij is 15, hij weet niet beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 20:35 
 

Dat is The Prophet natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 05:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Chukkels schreef:
Cruelty schreef:
'Father of Hardstyle' >.< .
In het mixen heeft hij niks toegevoegd, en in het produceren ook niet.

Inderdaad, wat heeft Technoboy nou betekend voor de hardstyle scene? -.-

Hij is 15, hij weet niet beter..

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chain Reaction gaat dus No Time To Sleep remixen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 12:37 
 
Hardtraxxer

vanaf 15 juli kunnen we weer stemmen voor DJ MAG top 100! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

teupie schreef:
hands up plaatjes... heeft vaker op hardbass vol. gestaan

Rocco en Bass-T mixten altijd CD 1 geloof ik... CD 2 was meestal voor hardstyle artiest weggelegd.

34 jaar is wel jong...erg jong
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Chain Reaction gaat dus No Time To Sleep remixen ^^

Balen dat het Hit You With That Bang Shit niet is geworden. Had denk ik perfect gekund in het stijltje van Minus is More.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.hardtraxx.nl/reviews/review- ... clear.html
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 21:33 
 

bRt_ schreef:
http://www.hardtraxx.nl/reviews/review-dj-thera-welcome-with-delete-the-coast-is-clear.html
:D


:cool: heel mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ISΛΛC ‏@djisaac 5m
Coming soon: @MartinGarrix - Animals (Isaac Remix) pic.twitter.com/c9FnP4geAv

Dus dit is dan waarschijnlijk die Isaac - Rage plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 23:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
http://www.hardtraxx.nl/reviews/review-dj-thera-welcome-with-delete-the-coast-is-clear.html
:D

Wat onrespectvol en onprofessioneel om the coast is clear zo af te kraken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

naasthoofd schreef:
bRt_ schreef:
http://www.hardtraxx.nl/reviews/review-dj-thera-welcome-with-delete-the-coast-is-clear.html
:D

Wat onrespectvol en onprofessioneel om the coast is clear zo af te kraken..


Een review is een review. Je bent eerlijk of je review is waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 11:06 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Frequencerz:
Heyyyy everyone the FreQzz are back from holiday and we have found a really cool remix by Hard Driver in our mailbox! Today we will play it at Daylight Festival Roosendaal 20:30 - 21:30 and at Summer Madness Beesd 1:00 - 2:00!! Can't wait to play this massive tune...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Fight For Survival of Bring Back The Funk gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Fight For Survival of Bring Back The Funk gok ik.


2 collab tracks waarbij de andere artiesten niks over de remix zeggen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Driver ‏@HarddriverMusic 3 juli
Citaat:
Whaaa this remix is gonna be crazy! Can't wait to drop this one! :) Hint: the original is made by 4 guys! :)

Daarom denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zygoma schreef:
Chain Reaction gaat dus No Time To Sleep remixen ^^

Balen dat het Hit You With That Bang Shit niet is geworden. Had denk ik perfect gekund in het stijltje van Minus is More.


Mee eens, best vette vocals voor MiM. Die track is nooit echt van de grond gekomen, maar was eigenlijk wel OK. Een remix had ik graag gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Hard Driver ‏@HarddriverMusic 3 juli
Citaat:
Whaaa this remix is gonna be crazy! Can't wait to drop this one! :) Hint: the original is made by 4 guys! :)

Daarom denk ik. :P


Aha, dat wist ik niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

naasthoofd schreef:
bRt_ schreef:
http://www.hardtraxx.nl/reviews/review-dj-thera-welcome-with-delete-the-coast-is-clear.html
:D

Wat onrespectvol en onprofessioneel om the coast is clear zo af te kraken..


je kan ook overdrijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:33 
 
Hardtraxx Addict

naasthoofd schreef:
bRt_ schreef:
http://www.hardtraxx.nl/reviews/review-dj-thera-welcome-with-delete-the-coast-is-clear.html
:D

Wat onrespectvol en onprofessioneel om the coast is clear zo af te kraken..


Als dit al onder de noemer afkraken valt. Volgens mij wordt de mening van de reviewer netjes verwoord. Hij geeft aan wat hij goed en slecht vindt. Geeft als laatste aan dat dit in zijn optiek de zwakste plaat van thera is. Oftewel stel je niet aan. Ben je op teentjes getrapt omdat een ander niet positief is over een plaat die jij wel leuk vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heren, heren, ik denk niet dat hij heel serieus was eigenlijk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wist je dat... er is bij de review ook een reactie mogelijkheid is :thumbup:

Dan kan het hier mooi ontopic blijven :)
Vorige  1 ... 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859, 1860 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen