Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 18:47 

Hardtraxx Veteran

Evolutionz 010; Together & Alone
Deze 10de editie in de evolutionz serie van scantraxx wordt(met mogelijke kleine uitzonderingen) de laatste vinyl die we drukken.. De verkoop van vinyl gaat dusdanig achteruit dat het niet meer haalbaar is platen te persen. Daarnaast het het label evolutie, en dus zullen we ook mee moeten gaan met de nieuwe ontwikkelingen die er zijn. De vinyl verwachten we voor eind maart. Beide tracks zijn te vinden op ons youtubekanaal, www.youtube.com/dblockstefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:00 

Hardtraxx Veteran

Had ik al gezegd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:23 

Hardtraxx Veteran

Volgens de biografie op de Great Zany Show site de Noisecontrollers uit 3 man bestaan?

http://www.thegreatzanyshow.nl/

En volgens mij is dat 3e persoon MC Renegade..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:26 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Volgens de biografie op de Great Zany Show site de Noisecontrollers uit 3 man bestaan?

http://www.thegreatzanyshow.nl/

En volgens mij is dat 3e persoon MC Renegade..

NC Live he, dat is inc. MC renegade idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:26 

Dakpan schreef:
Deze 10de editie in de evolutionz serie van scantraxx wordt(met mogelijke kleine uitzonderingen) de laatste vinyl die we drukken.. De verkoop van vinyl gaat dusdanig achteruit dat het niet meer haalbaar is platen te persen. Daarnaast het het label evolutie, en dus zullen we ook mee moeten gaan met de nieuwe ontwikkelingen die er zijn. De vinyl verwachten we voor eind maart. Beide tracks zijn te vinden op ons youtubekanaal, http://www.youtube.com/dblockstefan

Betekent dat geen vinyl meer voor scantraxx (evolutionz)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Dakpan schreef:
Deze 10de editie in de evolutionz serie van scantraxx wordt(met mogelijke kleine uitzonderingen) de laatste vinyl die we drukke.. De verkoop van vinyl gaat dusdanig achteruit dat het niet meer haalbaar is platen te persen.

Tenzij er misschien veel vraag naar is. Zoals Zatox zijn laatste EP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:48 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Tel schreef:
Timmer schreef:
http://partyflock.nl/news/16205:The_Great_Zany_Show.html
zany anthem preview op zijn site ;)

Of was dat al bekend?

ik vind hem maar niks :x

Gruwelijk anthem :worship:

Waar kan ik hem horen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:53 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Waar kan ik hem horen? :huh:

Media
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:03 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
stefaneke schreef:
Dakpan schreef:
Deze 10de editie in de evolutionz serie van scantraxx wordt(met mogelijke kleine uitzonderingen) de laatste vinyl die we drukke.. De verkoop van vinyl gaat dusdanig achteruit dat het niet meer haalbaar is platen te persen.

Tenzij er misschien veel vraag naar is. Zoals Zatox zijn laatste EP!

Denk het ook - alleen de toppers op vinyl. Heb me lang afgevraagd waarom labels het niet zo doen en alleen de echte bommetjes / hitjes op vinyl doen. Eventueel stop je de 2 nieuwe DBSTF en de 2 nieuwe Wildstylez op een 4-tracker ofzo als het niet genoeg verkoopt anders, en release je 1 4-tracker vinyl per 2-4 weken voor 10,95 ofzo. Gegarandeerd dat je dan winst maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:05 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Denk het ook - alleen de toppers op vinyl. Heb me lang afgevraagd waarom labels het niet zo doen en alleen de echte bommetjes / hitjes op vinyl doen

Zo gaat het ook gebeuren vanaf nu denk ik hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:42 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
PNXRMX schreef:
Denk het ook - alleen de toppers op vinyl. Heb me lang afgevraagd waarom labels het niet zo doen en alleen de echte bommetjes / hitjes op vinyl doen

Vraag me toch af hoe je dat goed in kunt schatten.. Puur om een promo te draaien op een feest en te kijken naar de reactie van het publiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:51 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
bRt_ schreef:
PNXRMX schreef:

Vraag me toch af hoe je dat goed in kunt schatten.. Puur om een promo te draaien op een feest en te kijken naar de reactie van het publiek?

Dat, en forums, partyflock, youtube, etc. Ik vind het meestal duidelijk waar veel vraag naar is op vinyl. JDX = duidelijke vinyl release. Together / Alone is een boven gemiddelde release, maar geen 'obvious' vinyl-kandidaat. Van de aankomende Scantraxx tracks (muv wat van de Hhz samplers en de aankomende Sutra) is denk ik alleen een Wildstylez 3-tracker met Complex Situation / Reputation Game / Atrocious gegarandeerd een hit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 00:23 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Wildstylez 3-tracker met Complex Situation / Reputation Game / Atrocious gegarandeerd een hit.

+ Extraordinary Hapinnes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 01:28 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
PNXRMX schreef:
Wildstylez 3-tracker met Complex Situation / Reputation Game / Atrocious gegarandeerd een hit.

+ Extraordinary Hapinnes

JA, wat een tracks, vooral atrocious :love:

ik draai geen vinyl of iets, maar als hij zo uitkomt koop ik hem toch :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 12:07 

Hardtraxx Veteran

dan kan AVIO altijd vinyl blijven drukken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 13:10 

Hardtraxxer

laatmaar rico, mijn fout :p

Ik gebruik dat nooit joh die zoekfunctie :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 13:47 

Hardtraxx Veteran

Beuntie schreef:
Beuntie een keer met een serieus wist-je-datje!::::::

Slechts 4 weken zijn we verwijderd van een unicum in Harderwijk. Na vele malen aangedrongen te hebben heeft Harders Plaza voor eens en voor altijd bewezen dat het als 1 van de weinige locaties in Nederland daadwerkelijk luistert naar zijn potentiƫle bezoekers. Op vrijdag de 9e van april 2010 zal voor het eerst in de glorierijke historie van Harders Plaza het evenement Restylerz worden georganiseerd. Restylerz is hardstyle concept met een lekker vleugje early hardcore op het eind.

Harders Plaza staat sinds jaren al aan de top van Nederland en wil kosten wat het kost zijn status als mega-club behouden. Als je iets doet, dan moet je het goed doen, daarom zal er gelijk op deze officiƫle kick-off party vol gas worden gegeven met de beste namen uit de hardstyle business. Met dikke headliners als Wildstylez, Brennan Heart en een live optreden van de Psyko Punkz belooft dit bij voorbaat al een avond te worden om nooit te vergeten. Nog niet meegenomen in het eerder genoemde verhaal is dat er voor deze avond nog extra geluid zal worden neergezet om nog flink harder te gaan knallen dan de normale reguliere vrijdag- en zaterdagavonden.

Sinds kort is er een website in het leven geroepen ter behoeve van dit concept. Op www. Hardersplaza.nl/restylerz zal je op de hoogte worden gehouden de laatste ontwikkelingen en nieuwtjes. Ook zal je op deze website terecht kunnen voor je tickets en komen na het evenement direct de foto?s online te staan.

Tickets van het evenement zijn vanaf heden te koop voor slechts 12 euro excl. fee. Voor late beslissers is er uiteraard ook deurverkoop maar let op: OP=OP! Leeftijd is 18+ en bij twijfel kan er om je legitimatie worden gevraagd.

Line-up:
Brennan Heart
Wildstylez
Psycho Punkz
A-Troxx
Scott Marten
Bjorn B

Ook is er al meer over de volgende editie bekend. Deze zal op 30 april plaats vinden (Koninginnedag) met niemand minder dan Alpha Twins en Noisecontrollers als headliners. Meer informatie verkrijg je binnenkort maar zet hem wel alvast in je agenda.

http://www.hardersplaza.nl/restylerz/

Afbeelding

dude, gebruik de zoekfunctie of kijk in het feesttopique
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 14:06 

Donateur

ik samen met Dweazle gisteren 90% van onze 'horror' track in elkaar heb gezet tot in de nacht... :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:50 

Hardtraxx Veteran

...
feesten/defqon-1-festival-12-juni-2010-t6527.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:06 

Hardtraxx Elite

Q_dance The word is out! Defqon.1 Festival - June 12 - Almere Strand. Check: http://q-dance.com/q/list_messages/10629
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:14 

Hardtraxx Veteran

nice, 12 juni dat is op me verjaardag :yay:
dat word een focking vette avond aan de radio zitten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:20 

Hardtraxx Veteran

Als ik geen kaartje kan krijgen kan ik 't echt niet opbrengen naar de radio te luisteren

Defqon.1 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Dit jaar geen Defqon.1 voor mij denk ik ... tenzij ze echt wat specials met de lineup doen. 2 weken ervoor Emporium, week ervoor Intents ... :P

Als de line up er is zijn de kaartjes 3x uitverkocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:33 

Donateur

San Miquel schreef:
ik samen met Dweazle gisteren 90% van onze 'horror' track in elkaar heb gezet tot in de nacht... :evil:

Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Rik schreef:
Qre8ive schreef:
Dit jaar geen Defqon.1 voor mij denk ik ... tenzij ze echt wat specials met de lineup doen. 2 weken ervoor Emporium, week ervoor Intents ... :P

Als de line up er is zijn de kaartjes 3x uitverkocht xd

Kan ik alsnog wel kaartjes kopen en doorverkopen voor zelfde prijs mocht de lineup me niet aanstaan :). Beter released Q-Dance gewoon de lineup voor de kaartverkoop, zeker gezien ze de 'echte fans' op het feest willen.

dat klopt :thumbup:
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen