Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:48 
 
Hardtraxx Addict

Intents Festival 2013 - Aftermovie Dag 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die still neem ik genoegen mee, rest kan alleen maar tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Ondertussen in Las Vegas:

[img]Busje%20in%20Vegas[/img]

Heb jij ook wel eens nieuws over feestjes die niet overzees zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:05 
 
Hardtraxx Elite


WTF-momentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Frontliner
Frontliner feat. Seraina - Tuning Into You videoclip is finished! Shall I upload it before or after Defqon.1?


Die komt ervoor nog wel ;). De man heeft overigens wel een hoop materiaal opgespaard voor Defqon als ik dit zo merk met ook die twee platen op het defqon album. (qua draaien bedoel ik dan). Ook wel het ideale podium om ze te showcasen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chain Reaction - Barricade (nieuwe kick :D)

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:

WTF-momentje.


Track is Geck-e - Unison (versnelling zit er niet in natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Vette aftermovie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Andromeda schreef:


Track is Geck-e - Unison (versnelling zit er niet in natuurlijk)

Beter! Klinkt al dik wat ik hiervan hoor .. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
PNXRMX schreef:
Andromeda schreef:


Track is Geck-e - Unison (versnelling zit er niet in natuurlijk)

Beter! Klinkt al dik wat ik hiervan hoor .. :drool:

*gebaseerd op Unison ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:41 
 
Hardtraxxer

Dat heady en wildstylez een collab gaan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

krijg helemaal de rillingen van dat lekkere wijf die geen kut van edm snapt. Zet er dan een lelijkerd neer die wel op de hoogte is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:50 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
krijg helemaal de rillingen van dat lekkere wijf die geen kut van edm snapt. Zet er dan een lelijkerd neer die wel op de hoogte is.


haha ja ik ook, echt een akward interview
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:55 
 
Hardtraxxer

Oké ze mag dr wezen maar wat een snol. "Hebben jullie nog een leuk projectje gedaan in t verleden?" "Oh je komt uit t buitenland, begrijp ik dat je dus een goeie carrière hebt momenteel?? "

Bijzonder ergerlijk inderdaad! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensenkinderen lijkt me echt helemaal niks, geïnterviewd worden door iemand die geen idee heeft wie ze eigenlijk interviewt...
En laten ze eerst maar eens die oude collab afmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Mensenkinderen lijkt me echt helemaal niks, geïnterviewd worden door iemand die geen idee heeft wie ze eigenlijk interviewt...
En laten ze eerst maar eens die oude collab afmaken.


Volgens mij zeiden ze we hebben al een ideetje liggen? Of iig ze hebben al een idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:12 
 
Hardtraxx Elite

Skyscraper schreef:
Dat heady en wildstylez een collab gaan maken

Joh dat was al een half jaar bekend, alleen komt het er maar niet van.
En ik denk dat dat ook voorlopig niet gaat gebeuren.
Wanneer was deze interview gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz zaterdag af mag sluiten op de mainstage van EDC Las Vegas. Dus niet op Basscon Hardstyle stage
Dat zal een optreden met het grootste publiek ooit voor hem worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Dat heady en wildstylez een collab gaan maken


'Oh je weet het niet eens, wat erg' komisch dat zij dit zegt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een rampzalig interview zeg, dat mens heeft geen idee waar het over gaat of met wie ze praat. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb 't afgezet na de 2e vraag. Kan niet aanzien hoe Heady en WS in feite geschoffeerd worden door dit meisje dat van toeten noch blazen weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een doos..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Wat een doos..


Wel een lekkere doos... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 22:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goed interview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Een projectje, dat was verdomme het beste wat die 2 hebben laten zien.
Dat mens zouden ze verplicht 10x het album moeten laten luisteren...
Vorige  1 ... 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen