Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

The Magic Show
Citaat:
One sleep until a new episode of The Magic Show, this week The Geminizers and Chris One will be joining us, and it's time to get In-Phased! Gonna be a huge show!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... e33cd2b5d0
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran


kon het niet laten haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 11:58 
 
Hardtraxx Elite

hahaha kent ook echt heel die tekst uit zn hoofd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

DDance ‏@ddance_nl
Citaat:
Frontliner met Weekend Warriors (Official Defqon.1 2013 Anthem) op nummer 32 in de DDance Top 40! http://www.ddance.nl/top40 @djfrontliner

Dacht dat meneer niet op de radio wou komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat heeft DDance met radio te maken als ik mag vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:57 
 
Hardtraxx Elite

Hij is toch ook niet op de radio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar haalt Stephanie het recht vandaan om BB te bashen, aangezien ze zelf ook nog nooit een toetsenbord aan geraakt heeft.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Oké, foutje. xd Dacht dat DDance één of andere top 40 van op de radio in Nederland samenstelde. Sorry. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Waar haalt Stephanie het recht vandaan om BB te bashen, aangezien ze zelf ook nog nooit een toetsenbord aan geraakt heeft.. -.-

Het gaat niet zo zeer om het feit dat BB iemand anders laat produceren, maar veel meer om het feit dat het complete meuk is.
Daarnaast zijn het volgens meer Christiano en Antonio die bashen... (jaja, ik weet het, waarbij Christiano ook niks mag zeggen omdat hij -in ieder geval in het verleden- ook zelf niets produceerde...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/defqon-1 ... weten.html
Alle informatie over Defqon volgende week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:03 
 
Hardtraxx Newbie

The Skribbler schreef:
Daarnaast zijn het volgens meer Christiano en Antonio die bashen... (jaja, ik weet het, waarbij Christiano ook niks mag zeggen omdat hij -in ieder geval in het verleden- ook zelf niets produceerde...)


Jij weet het?
Zelf niets produceerde, waar haal je die onzin vandaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op discogs staat bij alle wat oudere releases van SAIFAM hetzelfde groepje producers, waaronder A. Dona en L. Antolini (die het meeste produceerwerk deden). Dat zij het meeste produceerde baseer ik op interviews met Dona en Antolini die ik geloof ik op partyflock heb gelezen. Het spijt me, ik heb de bron er niet meer bij.

Nu ga ik niet meer offtopic reageren hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

... Je de set van Adrenalize @ Dreamhack terug kan zien @ 04:38:00 http://nl.twitch.tv/dreamhackmedia/b/417356494
Met daarin zijn From Within remix @ 05:40:09
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:39 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
... Je de set van Adrenalize @ Dreamhack terug kan zien @ 04:38:00 http://nl.twitch.tv/dreamhackmedia/b/417356494
Met daarin zijn From Within remix @ 05:40:09


Ik denk dat je 05:08:58 bedoelt?

Die gamers gaan trouwens wel flink los zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol @ 04.11.00 xD

Om OT te blijven: Defqon-camping gaat om 2 uur open op vrijdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Tiifa
Citaat:
Got quite a few tracks coming up this summer! Solo tracks as well as remixes, stay tuned!


Geck-o / Geck-e
Citaat:
New Geck-o track done.
Vocal says AHA
Title is AHA
For the Spanish people: AJA

;)

I will master it tomorrow and play it at Defqon.1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bass Protocol schreef:
Just heard a preview of the anthem for Bass Protocol by Delete - Hardstyle Producer/DJ and daaaaaaammmmmmnnnnnn it sounds good:)


4 Dagen terug gepost maar kon het nog niet vinden in de zoekfunctie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-o / Geck-e
Citaat:
Geck-e - She Likes It will be released on no label less than Q-dance records, the 28th of June!

Check out the teaser showcasing all four tracks featured on the QULT E.P.





Peralux, 1NC0M1NG, Drums on fire en She Likes it! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drums On Fire en She Likes It zijn echt gruwelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik zie trouwens dat de tracktitels zijn verwisseld in de video.
Eerste track is Peralux, 3e is Drums On Fire!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste vind ik wel zoooo fijn he... "Yo geck, drop it hard" en dan die rare synth... Love it :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Ik zie trouwens dat de tracktitels zijn verwisseld in de video.
Eerste track is Peralux, 3e is Drums On Fire!

Ah dan bedoel ik Peralux ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

The Machine & Chris One - The Forsaken Lands.

Afbeelding
Nieuwe track? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:06 
 

JVDM schreef:
The Machine & Chris One - The Forsaken Lands.

Foto
Nieuwe track? :D


Deze 2 heren gaan de anthem maken voor de TMS area, werd net in The Magic Show medegedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
JVDM schreef:
The Machine & Chris One - The Forsaken Lands.

Foto
Nieuwe track? :D


Deze 2 heren gaan de anthem maken voor de TMS area, werd net in The Magic Show medegedeeld.


Is er al: https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Vorige  1 ... 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen