Was wel te verwachtenwrote:Showtek 4 hard dance awards heeft gewonnen:
Award 1 best track Showtek - World is mineAward 2 best album Showtek - analogue players in a digital worldAward 3 best hard producer ,ShowtekAward 4 best European hard dj. Showtek
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
En scantraxx het beste label 
De Magic Show nu een eigen hyves heeft: http://themagicshow.hyves.nl/
De artiesten van aanstaande woensdag staat er ook al op
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
heeeerlijk Bruno Power en the R3belswrote:De Magic Show nu een eigen hyves heeft: http://themagicshow.hyves.nl/
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Krijg je straks weer van die kut filmpjes van die uitreikingwrote:Showtek 4 hard dance awards heeft gewonnen:
Award 1 best track Showtek - World is mineAward 2 best album Showtek - analogue players in a digital worldAward 3 best hard producer ,ShowtekAward 4 best European hard dj. Showtek
Je hoeft ze niet te kijkenwrote:Krijg je straks weer van die kut filmpjes van die uitreiking
Zou erg lame zijn als ze alle 4 die awards pakken, dan hoeft het van mij eigenlijk ook niet zo nodig meer.
Hun kicken daar wel opwrote:Zou erg lame zijn als ze alle 4 die awards pakken, dan hoeft het van mij eigenlijk ook niet zo nodig meer.
Je draait het om, ze doen er juist heel erg veel aan. Plus qua nummers etc is dit he-le-maal niet verdiend.
Niet vergeten dat dit hard dance awards zijn, niet hardstyle awards. Awards zijn sowieso veelal gebaseerd op populariteit, in dit geval ook vooral internationaal / UK. Showtek heeft niet alleen een meer toegankelijkere stijl dan de meeste hardstyle, maar doet ook veel meer aan internationale promotie. Daarom verdienen ze deze awards, omdat ze in de ogen van de doelgroep van de HDA's de beste zijn, en wij behoren eigenlijk niet tot die doelgroep.wrote:Je draait het om, ze doen er juist heel erg veel aan. Plus qua nummers etc is dit he-le-maal niet verdiend.
Ik heb zelf weinig met Showtek, maar vind het eigenlijk hartstikke terecht dat ze deze awards winnen.
Wou ik ook net zeggen, geen hardstyle awards maar hard dance awards. En aangezien Showtek volgens de meesten geen hardstyle maakt..wrote:Niet vergeten dat dit hard dance awards zijn, niet hardstyle awards. Awards zijn sowieso veelal gebaseerd op populariteit, in dit geval ook vooral internationaal / UK. Showtek heeft niet alleen een meer toegankelijkere stijl dan de meeste hardstyle, maar doet ook veel meer aan internationale promotie. Daarom verdienen ze deze awards, omdat ze in de ogen van de doelgroep van de HDA's de beste zijn, en wij behoren eigenlijk niet tot die doelgroep.wrote:Je draait het om, ze doen er juist heel erg veel aan. Plus qua nummers etc is dit he-le-maal niet verdiend.
Ik heb zelf weinig met Showtek, maar vind het eigenlijk hartstikke terecht dat ze deze awards winnen.
Wel respect voor Showtek
Dat de fotos van afgelopen studiosessie van de Magic Show online staan: http://themagicshow.hyves.nl/fotos/?pag ... YYSU804CG0 
InQontrol kaarten nu ook bij Primera te koop zijn.
En ik me afvraag of ze dat doen omdat 't niet goed genoeg verkoopt
?
En ik me afvraag of ze dat doen omdat 't niet goed genoeg verkoopt
Vind je het gek, met zo'n line up is het gewoon zonde van je geld, kan je beter doorsparen voor de zomerfestivalswrote:InQontrol kaarten nu ook bij Primera te koop zijn.
En ik me afvraag of ze dat doen omdat 't niet goed genoeg verkoopt?
Ik had mn kaartje al vanaf de eerste dag. Maar ik vind 't niet zonde van mn geld, de line up van zaal 2 vind ik echt goedwrote:Vind je het gek, met zo'n line up is het gewoon zonde van je geld, kan je beter doorsparen voor de zomerfestivalswrote:InQontrol kaarten nu ook bij Primera te koop zijn.
Hoef niet te sparen
lang leven de vaste baan! hoef daarom niet meer te sparenwrote:Vind je het gek, met zo'n line up is het gewoon zonde van je geld, kan je beter doorsparen voor de zomerfestivalswrote:InQontrol kaarten nu ook bij Primera te koop zijn.
Yeswrote:lang leven de vaste baan! hoef daarom niet meer te sparenwrote:Vind je het gek, met zo'n line up is het gewoon zonde van je geld, kan je beter doorsparen voor de zomerfestivalswrote:InQontrol kaarten nu ook bij Primera te koop zijn.
en line-up zaaltje 2? daar ben ik gewoon de heletijd te vinden, misschien frontliner... ligt aan de time table
dn is dat bas denk ik, hij speelt volgens mij echt veel MW2wrote:Pavelow is nickname van NC ... dat is geloof ik die dubstep/breakbeat trackwrote:Pavelow ? (in die top 10) Iemand enig idee wie dit is ?
heb hem gehoord op hardbasswrote:dn is dat bas denk ik, hij speelt volgens mij echt veel MW2wrote:Pavelow is nickname van NC ... dat is geloof ik die dubstep/breakbeat trackwrote:Pavelow ? (in die top 10) Iemand enig idee wie dit is ?
Line-up euphoria:
Euphoric stage
Headhunterz
Isaac
Tatanka
Bioweapon
Noisecontrollers
MC Villain
Raw stage
Alpha²
Digital Punk
Luna
B-Front
Chain Reaction
MC Renegade
Euphoric stage
Headhunterz
Isaac
Tatanka
Bioweapon
Noisecontrollers
MC Villain
Raw stage
Alpha²
Digital Punk
Luna
B-Front
Chain Reaction
MC Renegade
Wist je dat je nu kans kan maken op het Qlimax 2009 digipack http://www.hardtraxx.nl/nieuws/winactie ... ay-cd.html
En dat er nog een leuke winactie aan zit te komen
En dat er nog een leuke winactie aan zit te komen
ik win toch nooit wat, dus ik doe ook niet mee xD
Wtf dike line upwrote:Line-up euphoria:
Euphoric stage
Headhunterz
Isaac
Tatanka
Bioweapon
Noisecontrollers
MC Villain
Raw stage
Alpha²
Digital Punk
Luna
B-Front
Chain Reaction
MC Renegade
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Wist je dat... Wildstylez - A Complex Situation volgende maand schijnt uit te komen... Dit volgens Wildstylez zelf, een maat van mij sprak met hem in Takens en vroeg dit.
Joram zei dat ie volgende maand zou komen, hij was um eigenlijk vergeten te releasen ofzo, maar had hem nu wel helemaal af...
Joram zei dat ie volgende maand zou komen, hij was um eigenlijk vergeten te releasen ofzo, maar had hem nu wel helemaal af...