Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
Coone & Steve Aoki een nummer samen hebben dat heet: Can't Stop The Swag

:/
H
teupie wrote:The Machine
My predictions regarding hardstyle music are becoming reality sooner then i thought! :o
Zie je meteen welke kan de Hardstyle op is gegaan en blijft gaan.. :P
Chukkels wrote:Ik zou hem wel graag in de hardstyle wereld zien, denk ik. Hij heeft in het verleden toch wel pareltjes gemaakt en heeft bewezen een zeer veelzijdige producer te zijn.
Toch jammer dat veel van zijn platen niet door hemzelf geproduceerd zijn.
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Exit Mind wrote:thinking about starting a remix of Dj Thera & Delete - Welcome.
Testing out an option of how it may turn out.
Its just a raw idea yet.
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Parvuz wrote:Ag, narrow-minded, Hokjes, haattraxx, lekker boeiend allemaal. Als ik naar een hardstyle feestje ga wil ik los gaan op hardstyle. Niet house.
Dan moeten de NC house gaan maken onder een andere alias en daar lekker house mee gaan draaien. Verder moeten ze lekker doen waar ze zin in hebben. ^^
dus als zij onder meer genres willen produceren onder de naam Noisecontrollers , moeten ze van jou een andere alias gebruiken? en dan? dan word er toch gewoon het alias gedraait tijdens de set ipv 'Noisecontrollers'? maakt weinig verschil hoor denk ik.
J
bobvdvalk wrote:Coone & Steve Aoki een nummer samen hebben dat heet: Can't Stop The Swag

Jungle Swag toch? iig dik hoor, lijkt me wel vet ik hou wel van die collabs met artiesten buiten de hardstyle scene :worship:
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
JEFSKIII wrote:
bobvdvalk wrote:Coone & Steve Aoki een nummer samen hebben dat heet: Can't Stop The Swag

Jungle Swag toch? iig dik hoor, lijkt me wel vet ik hou wel van die collabs met artiesten buiten de hardstyle scene :worship:
Is inderdaad de titel die Bob zegt, staat in de TL van de nieuwe TMS. Best aardig nummertje.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Nuracore wrote:
Parvuz wrote:Ag, narrow-minded, Hokjes, haattraxx, lekker boeiend allemaal. Als ik naar een hardstyle feestje ga wil ik los gaan op hardstyle. Niet house.
Dan moeten de NC house gaan maken onder een andere alias en daar lekker house mee gaan draaien. Verder moeten ze lekker doen waar ze zin in hebben. ^^
dus als zij onder meer genres willen produceren onder de naam Noisecontrollers , moeten ze van jou een andere alias gebruiken? en dan? dan word er toch gewoon het alias gedraait tijdens de set ipv 'Noisecontrollers'? maakt weinig verschil hoor denk ik.
Idd, hetzelfde met Pavelow, Beautiful And Rich werd bijvoorbeeld onder dat alias gemaakt, maar werd toch in Noisecontrollers' setjes gedraait. Maakt dus eigenlijk niks uit imo.
JEFSKIII wrote:Ik hou wel van die collabs met artiesten buiten de hardstyle scene :worship:
Agree'd. :] Alleen die collab van NC met Nicky Romero boeit me niks, de rest wel.
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
JVDM wrote:Maar het is wel ontzettend vervelend dat als je 1 keer zegt dat je liever geen house invloeden in hardstyle hebt dat er dan direct wordt geroepen dat je niet open-minded genoeg bent.
Haha ik weet wat je bedoelt. Zeker wanneer meneer Headhunterz zelf het elke maand weer verkondigd in zijn podcast.
Ik luister echt ontzettend veel verschillende soorten edm. Maar met de hedendaagse populaire vocal house heb ik dan weer vrij weinig mee en zie die invloeden dus ook niet graag terug in de hardstyle. Wat meer techno invloeden zou ik bijvoorbeeld alleen maar kunnen toejuichen. :thumbsup:

Die nieuwe noisecontrollers track is trouwens wel superdik.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vanmiddag rond 2 uur komt er een preview online van de nieuwe TNT plaat: Contrast.
Technoboy
Preview is..

Today at 3:00pm (GMT + 2)

So.. Be here! ;)
J
Khadber wrote:Vanmiddag rond 2 uur komt er een preview online van de nieuwe TNT plaat: Contrast.
Technoboy
Preview is..

Today at 3:00pm (GMT + 2)

So.. Be here! ;)
Valt me nog tegen dat ze Nakonga nog niet hebben gereleased :/
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
teupie wrote:
Nerazzurro93 wrote:Als je house luistert ben je juist narrow minded. Ze gebruiken elke keer dezelfde kutbliepjes en zwakke beats. Bah bah
Ik ben narrow minded, kan iemand mij bannen? ik hoor hier niet thuis
Jij bent juist narrow minded. Want dit wat jij beschrijft is minimal klapjosti :P
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Nuracore wrote:
Ik bedoel er mee te zeggen dat als er op de flyer staat dat NC komen draaien dan verwacht je hardstyle. Als ze meer house willen gaan maken lijkt het mij beter om onder een andere alias dat te doen en onder een andere alias dat te draaien en geboekt te worden voor die stijl.

Heb ik mn punt een beetje duidelijker gemaakt zo? ^^
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Sensive wrote:
Exit Mind wrote:thinking about starting a remix of Dj Thera & Delete - Welcome.
Testing out an option of how it may turn out.
Its just a raw idea yet.
View on SoundCloud
Mag ie doen! ^^
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 11 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Parvuz wrote:
Nuracore wrote:
Ik bedoel er mee te zeggen dat als er op de flyer staat dat NC komen draaien dan verwacht je hardstyle. Als ze meer house willen gaan maken lijkt het mij beter om onder een andere alias dat te doen en onder een andere alias dat te draaien en geboekt te worden voor die stijl.

Heb ik mn punt een beetje duidelijker gemaakt zo? ^^
Ik denk niet dat NC ook daadwerkelijk House gaat draaien.
N
Als je naar de noisecontrollers gaat en je hebt je een KLEIN beetje verdiept dan weet je dat zoiets er tussen kan zitten. Enne, jank.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Nerazzurro93 wrote:Als je house luistert ben je juist narrow minded. Ze gebruiken elke keer dezelfde kutbliepjes en zwakke beats. Bah bah
Jij hebt echt geen idee waar je over praat haha.
N
Klopt, nogmaals sorry daarvoor.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Scope DJ, Stephanie en Waverider naar Structure Agency voor hun boekingen.
Scope DJ misschien dan naar Dirty Workz?
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Ik vraag het me af aangezien het bij Audiofreq ook eerst de stap naar Structure was en kort daarna werd bekend gemaakt dat hij bij Dirty Workz gaat releasen.

En Stephanie zojuist op twitter het volgende zette:
My CD case also represents @dirtyworkz ! pic.twitter.com/uzgqpdd3yE
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017

Steve Aoki & Coone - Can't Stop The Swag

staat er nog maar 2 maanden..
E
I always have tracks in production! Actually another new release is recently finished which will contain two tracks with the great vocalwork of Yuna-X. Furthermore I started on a remix for Phrantic and I already have lots of great ideas for more solo tracks.
Bron: http://www.teknoscape.com.au/features/a ... ith-thera/
dus :corn:
Last edited by En-er-gy on 22 May 2013 19:20, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
En-er-gy wrote:
I always have tracks in production! Actually another new release is recently finished which will contain two tracks with the great vocalwork of Yuna-X. Furthermore I started on a remix for Phrantic and I already have lots of great ideas for more solo tracks.
dus :corn:
En dat komt van...?
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Van wie komt dat af?
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
wootum wrote:Van wie komt dat af?
Thera.

Headhunterz heeft een nieuwe track die 'Colors' heet.
Bron: Twitter HHZ