Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Coone & Steve Aoki een nummer samen hebben dat heet: Can't Stop The Swag

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:04 
 

teupie schreef:
The Machine
My predictions regarding hardstyle music are becoming reality sooner then i thought! :o

Zie je meteen welke kan de Hardstyle op is gegaan en blijft gaan.. :P

Chukkels schreef:
Ik zou hem wel graag in de hardstyle wereld zien, denk ik. Hij heeft in het verleden toch wel pareltjes gemaakt en heeft bewezen een zeer veelzijdige producer te zijn.

Toch jammer dat veel van zijn platen niet door hemzelf geproduceerd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:32 
 
Hardtraxxer

Exit Mind schreef:
thinking about starting a remix of Dj Thera & Delete - Welcome.
Testing out an option of how it may turn out.
Its just a raw idea yet.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ag, narrow-minded, Hokjes, haattraxx, lekker boeiend allemaal. Als ik naar een hardstyle feestje ga wil ik los gaan op hardstyle. Niet house.
Dan moeten de NC house gaan maken onder een andere alias en daar lekker house mee gaan draaien. Verder moeten ze lekker doen waar ze zin in hebben. ^^


dus als zij onder meer genres willen produceren onder de naam Noisecontrollers , moeten ze van jou een andere alias gebruiken? en dan? dan word er toch gewoon het alias gedraait tijdens de set ipv 'Noisecontrollers'? maakt weinig verschil hoor denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:33 
 

bobvdvalk schreef:
Coone & Steve Aoki een nummer samen hebben dat heet: Can't Stop The Swag

:/


Jungle Swag toch? iig dik hoor, lijkt me wel vet ik hou wel van die collabs met artiesten buiten de hardstyle scene :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
bobvdvalk schreef:
Coone & Steve Aoki een nummer samen hebben dat heet: Can't Stop The Swag

:/


Jungle Swag toch? iig dik hoor, lijkt me wel vet ik hou wel van die collabs met artiesten buiten de hardstyle scene :worship:

Is inderdaad de titel die Bob zegt, staat in de TL van de nieuwe TMS. Best aardig nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Parvuz schreef:
Ag, narrow-minded, Hokjes, haattraxx, lekker boeiend allemaal. Als ik naar een hardstyle feestje ga wil ik los gaan op hardstyle. Niet house.
Dan moeten de NC house gaan maken onder een andere alias en daar lekker house mee gaan draaien. Verder moeten ze lekker doen waar ze zin in hebben. ^^


dus als zij onder meer genres willen produceren onder de naam Noisecontrollers , moeten ze van jou een andere alias gebruiken? en dan? dan word er toch gewoon het alias gedraait tijdens de set ipv 'Noisecontrollers'? maakt weinig verschil hoor denk ik.

Idd, hetzelfde met Pavelow, Beautiful And Rich werd bijvoorbeeld onder dat alias gemaakt, maar werd toch in Noisecontrollers' setjes gedraait. Maakt dus eigenlijk niks uit imo.

JEFSKIII schreef:
Ik hou wel van die collabs met artiesten buiten de hardstyle scene :worship:

Agree'd. :] Alleen die collab van NC met Nicky Romero boeit me niks, de rest wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Maar het is wel ontzettend vervelend dat als je 1 keer zegt dat je liever geen house invloeden in hardstyle hebt dat er dan direct wordt geroepen dat je niet open-minded genoeg bent.


Haha ik weet wat je bedoelt. Zeker wanneer meneer Headhunterz zelf het elke maand weer verkondigd in zijn podcast.
Ik luister echt ontzettend veel verschillende soorten edm. Maar met de hedendaagse populaire vocal house heb ik dan weer vrij weinig mee en zie die invloeden dus ook niet graag terug in de hardstyle. Wat meer techno invloeden zou ik bijvoorbeeld alleen maar kunnen toejuichen. :thumbsup:

Die nieuwe noisecontrollers track is trouwens wel superdik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag rond 2 uur komt er een preview online van de nieuwe TNT plaat: Contrast.
Citaat:
Technoboy
Preview is..

Today at 3:00pm (GMT + 2)

So.. Be here! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:59 
 

Khadber schreef:
Vanmiddag rond 2 uur komt er een preview online van de nieuwe TNT plaat: Contrast.
Citaat:
Technoboy
Preview is..

Today at 3:00pm (GMT + 2)

So.. Be here! ;)


Valt me nog tegen dat ze Nakonga nog niet hebben gereleased :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Als je house luistert ben je juist narrow minded. Ze gebruiken elke keer dezelfde kutbliepjes en zwakke beats. Bah bah


Ik ben narrow minded, kan iemand mij bannen? ik hoor hier niet thuis


Jij bent juist narrow minded. Want dit wat jij beschrijft is minimal klapjosti :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Parvuz schreef:
Ag, narrow-minded, Hokjes, haattraxx, lekker boeiend allemaal. Als ik naar een hardstyle feestje ga wil ik los gaan op hardstyle. Niet house.
Dan moeten de NC house gaan maken onder een andere alias en daar lekker house mee gaan draaien. Verder moeten ze lekker doen waar ze zin in hebben. ^^


dus als zij onder meer genres willen produceren onder de naam Noisecontrollers , moeten ze van jou een andere alias gebruiken? en dan? dan word er toch gewoon het alias gedraait tijdens de set ipv 'Noisecontrollers'? maakt weinig verschil hoor denk ik.

Ik bedoel er mee te zeggen dat als er op de flyer staat dat NC komen draaien dan verwacht je hardstyle. Als ze meer house willen gaan maken lijkt het mij beter om onder een andere alias dat te doen en onder een andere alias dat te draaien en geboekt te worden voor die stijl.

Heb ik mn punt een beetje duidelijker gemaakt zo? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Sensive schreef:
Exit Mind schreef:
thinking about starting a remix of Dj Thera & Delete - Welcome.
Testing out an option of how it may turn out.
Its just a raw idea yet.


Mag ie doen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nuracore schreef:
Parvuz schreef:
Ag, narrow-minded, Hokjes, haattraxx, lekker boeiend allemaal. Als ik naar een hardstyle feestje ga wil ik los gaan op hardstyle. Niet house.
Dan moeten de NC house gaan maken onder een andere alias en daar lekker house mee gaan draaien. Verder moeten ze lekker doen waar ze zin in hebben. ^^


dus als zij onder meer genres willen produceren onder de naam Noisecontrollers , moeten ze van jou een andere alias gebruiken? en dan? dan word er toch gewoon het alias gedraait tijdens de set ipv 'Noisecontrollers'? maakt weinig verschil hoor denk ik.

Ik bedoel er mee te zeggen dat als er op de flyer staat dat NC komen draaien dan verwacht je hardstyle. Als ze meer house willen gaan maken lijkt het mij beter om onder een andere alias dat te doen en onder een andere alias dat te draaien en geboekt te worden voor die stijl.

Heb ik mn punt een beetje duidelijker gemaakt zo? ^^

Ik denk niet dat NC ook daadwerkelijk House gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:41 
 

Als je naar de noisecontrollers gaat en je hebt je een KLEIN beetje verdiept dan weet je dat zoiets er tussen kan zitten. Enne, jank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Als je house luistert ben je juist narrow minded. Ze gebruiken elke keer dezelfde kutbliepjes en zwakke beats. Bah bah


Jij hebt echt geen idee waar je over praat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:57 
 

Klopt, nogmaals sorry daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Scope DJ, Stephanie en Waverider naar Structure Agency voor hun boekingen.
Scope DJ misschien dan naar Dirty Workz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vraag het me af aangezien het bij Audiofreq ook eerst de stap naar Structure was en kort daarna werd bekend gemaakt dat hij bij Dirty Workz gaat releasen.

En Stephanie zojuist op twitter het volgende zette:
My CD case also represents @dirtyworkz ! pic.twitter.com/uzgqpdd3yE
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:53 
 
Hardtraxxer

bobvdvalk schreef:
Coone & Steve Aoki een nummer samen hebben dat heet: Can't Stop The Swag

:/


andere-muziek/steve-aoki-coone-tba-t34341.html

staat er nog maar 2 maanden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:14 
 

Citaat:
I always have tracks in production! Actually another new release is recently finished which will contain two tracks with the great vocalwork of Yuna-X. Furthermore I started on a remix for Phrantic and I already have lots of great ideas for more solo tracks.
Bron: http://www.teknoscape.com.au/features/a ... ith-thera/


dus :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Citaat:
I always have tracks in production! Actually another new release is recently finished which will contain two tracks with the great vocalwork of Yuna-X. Furthermore I started on a remix for Phrantic and I already have lots of great ideas for more solo tracks.


dus :corn:


En dat komt van...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Van wie komt dat af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Van wie komt dat af?

Thera.


Headhunterz heeft een nieuwe track die 'Colors' heet.
Bron: Twitter HHZ
Vorige  1 ... 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen