Nuracore schreef:
Parvuz schreef:
Ag, narrow-minded, Hokjes, haattraxx, lekker boeiend allemaal. Als ik naar een hardstyle feestje ga wil ik los gaan op hardstyle. Niet house.
Dan moeten de NC house gaan maken onder een andere alias en daar lekker house mee gaan draaien. Verder moeten ze lekker doen waar ze zin in hebben.

dus als zij onder meer genres willen produceren onder de naam Noisecontrollers , moeten ze van jou een andere alias gebruiken? en dan? dan word er toch gewoon het alias gedraait tijdens de set ipv 'Noisecontrollers'? maakt weinig verschil hoor denk ik.
Idd, hetzelfde met Pavelow, Beautiful And Rich werd bijvoorbeeld onder dat alias gemaakt, maar werd toch in Noisecontrollers' setjes gedraait. Maakt dus eigenlijk niks uit imo.
JEFSKIII schreef:
Ik hou wel van die collabs met artiesten buiten de hardstyle scene

Agree'd. :] Alleen die collab van NC met Nicky Romero boeit me niks, de rest wel.