Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 07:31 
 
Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Fusion
Citaat:
Hi Jowan,

I hope your well.

Here's a heads up about the producer ######, I was speaking to him the other day, and he mentioned to me that it was a dream of his to eventually be signed to Scantraxx, I thought it was important to make you aware of this as unfortunately, he's considering throwing the towel in producing wise to pursue a career in something non music related so if there's even a little tiny chance this could maybe happen at some point in the future it would give him a worthwhile incentive to carry on.

Yours Sincerely,

#####


Waar gaat dit over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal geen toegevoegde waarde in dit topic....

Maar dit gaat erom dat er een mail wordt gestuurd naar fusion met scantraxx tekst erin. dus, dat dit mailtje naar alle labels is verstuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel vreemd dat op de Nederlandse en Canadese pagina de aftermovie van Qapital gepost wordt, en op die van Amerika en Australiƫ niet. Al kan ik het van Australiƫ wel begrijpen want die staat nu helemaal in het teken van IQON.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Wist je dat... Hardtraxx afgelopen zondag 5 jaar is geworden? :woot: Het was mij even ontgaan, shame on me!


Congratz man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:16 
 

iMark schreef:
Fusionmania schreef:

Haha, wat een held! :worship:

Wat een snelheid, hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast tracks kopieren uit de hardstyle/hardcore scene is covers kopieren nu ook in:

Afbeelding

Tracks hebben overigens niks met Evil Activities of Max Enforcer te maken (ook niet geript), maar vond het wel grappig :P

Ja, het komt van een downloadsite, boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Voor de mensen die wachten op het TSoS album van RR:

Citaat:
I don't know the date yet. Had a major crash in my system. Almost fixed.
Have to finish 3 tracks. (they are 80-90% done)
And, it will be available as hardcopy!!

Hardcopy jaaaaa toch. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Gearbox

Citaat:
Thursday Nights Line Up!!!!

17.00 Gatty
18.00 Bangerz & Masherz
19.00 Shellshock
20.00 Anagenetic
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Dark Menace Show
Who's ready for Tuneboy tonight The Dark Menace Show ? Starting 2100 GMT+1, This Ity is gonna wreck your stereo! #RealHardstyleRadio


Citaat:
The Dark Menace Show
Did you know that talents can join the show to? Just send a mix to [email protected]

Requirements
Type of gear
Track list With Social links
mix of 60-65 min
Style Hardstyle (all sub genres)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Re-Volt
Citaat:
Had a great day in the studio ! I've been working hard on an anthem !!! :-) More info soon !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zany
Citaat:
Today @mcdv8 and myself created a very special @donkeyrollers track! It's for our forthcoming act at Loudness!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness is bijna uitverkocht volgens de B2S Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Frontliner
10 uur geleden in de buurt van Osdorp, Noord-Holland via mobiel
For the first time in my career I had to cancel a booking. I'm to ill to fly out to Australia today. I looked forward to this day for so long, I even made a track special for this occasion. Iqon, I'm sorry for letting you down, one day I will make this up to you!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:36 
 

bRt_ schreef:
Zany
Citaat:
Today @mcdv8 and myself created a very special @donkeyrollers track! It's for our forthcoming act at Loudness!!


Geen Pollen kicks :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?v=476956045710966&set=vb.137098793017995&type=2&theater

Niet echt een preview maar toch leuk om te weten, wordt een nieuwe track van Degos & Re-done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Niet echt boeiende info, maar altijd lachen om hun bezig te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz op FB

Citaat:
Goodmorning! The anthem we made for Wasted Festival will be online on YouTube at 12:30, #WParmy
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond in ieder geval dus livesets van de vorige Loudness op B2S Radio. Welke zeiden ze er niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Fusionmania schreef:

Haha, wat een held! :worship:


lekker snel ge-edit ! zo blijft het wel redelijk interessant !

blijf het een pracht gozer vinden die Audiofreq, en nu z'n muziek de laatste tijd ook enorm bergopwaarts gaat al helemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar is ie dan:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Re-Volt
Citaat:
Had a great day in the studio ! I've been working hard on an anthem !!! :-) More info soon !

Zal wel voor Alcatrazz zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ene 'Jax' gaat op Unite Records releasen

https://www.facebook.com/jaxdjofficial
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:


Niet echt boeiende info, maar altijd lachen om hun bezig te zien :P


Haha wat zijn die 3 zo gek als een deur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

... Frontliner niet op Iqon staat?

Time Table van 16 April
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7107_n.jpg

Time Table van 17 april
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 2226_o.jpg
Vorige  1 ... 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen