Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1789, 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de naam slaat weer nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
bobvdvalk schreef:
Wat is er verkeerd aan die tweet van zatox dan?

Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen hier een gruwelijke hekel aan Fuck You Up, als Kiss My Ass een soort Fuck You Up 2.0 gaat worden, dan begrijp ik de negatieve reacties wel. :P

Alleen die naam 'Kiss My Ass' al :surrender:
Edit: en bedankt Patrick ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkeerde topic, excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:52 
 

Uberhout schreef:
bobvdvalk schreef:
Wat is er verkeerd aan die tweet van zatox dan?

Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen hier een gruwelijke hekel aan Fuck You Up, als Kiss My Ass een soort Fuck You Up 2.0 gaat worden, dan begrijp ik de negatieve reacties wel. :P

En waar baseer je je op om een track af te breken als je de vermoedelijke titel leest en je de track nog niet gehoord hebt. Waarom altijd maar negativiteit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Uberhout schreef:
bobvdvalk schreef:
Wat is er verkeerd aan die tweet van zatox dan?

Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen hier een gruwelijke hekel aan Fuck You Up, als Kiss My Ass een soort Fuck You Up 2.0 gaat worden, dan begrijp ik de negatieve reacties wel. :P

En waar baseer je je op om een track af te breken als je de vermoedelijke titel leest en je de track nog niet gehoord hebt. Waarom altijd maar negativiteit...


Je hebt gelijk. Niet meteen zeiken, ik hoop dat Zatox ons eens verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je dan lang kan wachten gezien het feit dat hij al jarenlang hetzelfde oninteressante trucje uithaalt bij zo'n beetje elke plaat die z'n studio uitrolt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:04 
 
Artiest

Uberhout schreef:
bobvdvalk schreef:
Wat is er verkeerd aan die tweet van zatox dan?

Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen hier een gruwelijke hekel aan Fuck You Up, als Kiss My Ass een soort Fuck You Up 2.0 gaat worden, dan begrijp ik de negatieve reacties wel. :P


Praat aub voor jezelf ;)

En daarbij moet je eens research doen met je "iedereen". Ga eens een evenement in belgie bezoeken dan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog geen noot gehoord en het oordeel ligt al klaar. Zullen we de discussie bewaren voor als we een idee hebben hoe de track klinkt? (en sowieso eigenlijk niet hier)

Ontopic:
Citaat:
Audiofreq
On a mad mission to finish. A new track for the weekend!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Energyzed
Citaat:
Working on the Energyzed ft Anklebreaker collab!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Uberhout schreef:
bobvdvalk schreef:
Wat is er verkeerd aan die tweet van zatox dan?

Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen hier een gruwelijke hekel aan Fuck You Up, als Kiss My Ass een soort Fuck You Up 2.0 gaat worden, dan begrijp ik de negatieve reacties wel. :P


Praat aub voor jezelf ;)

En daarbij moet je eens research doen met je "iedereen". Ga eens een evenement in belgie bezoeken dan ofzo.

Mod-edit: aub ontopic nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:29 
 

Citaat:
Solutio & The I's
Just received vocals for a refix, remix whatevah! So much inspiration for this one.

Which track do you think it is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxxer

Weet niet wat er allemaal al bekend was maar Atmozfears zijn bezig met een collab met Code Black, Toneshifterz en E-Force

bron:https://www.facebook.com/notes/rebirth-festival/rebirth-festival-interview-atmozfears/526006760771268
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Dat wordt een lange titel, met zoveel meewerkende artiesten. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:19 
 
Hardtraxxer

-__- 3 collabs bedoel ik dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:26 
 
Hardtraxx Elite

jammer dat Code Black gaat samenwerken met Atmozfears, ik heb echt helemaal niks met Atmozfears...

Ik vindt Atmozfears ook gewoon te slecht voor een collab met Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:37 
 
Hardtraxx Addict

Technoboy
Citaat:
3pm (GMT+2) tomorrow : TNT - First Match (Wasted Penguinz Remix)

Now you know ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 21:43 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Want Code Black is echt heel veel beter dan Atmozfears xd?

Ja zeker wel! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 21:46 
 
Hardtraxxer

Code Black is nu aan t draaien op slamFM :lol:
http://www.slamfm.nl/slamplayer/radio.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Aangezien het Hardstyle-op-de-radio-topic gesloten is :/ post ik het hier maar

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hij sloopte (letterlijk) de dj booth met een hele harde set!

Juist.. Pluspunten voor R.E.V.O.L.U.T.I.O.N
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 07:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knoppen waren heet zeker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een vriend van de Frequencers is overleden.

Ze hebben een edit gemaakt van Tomorrow & Beyond:

Citaat:
We have made an edit of this older track of us for our dear friend Lars Min. We will always love you!!

Frequencerz - Tomorrow and Beyond (Lars Edit)

'A song for yesterday, today, tomorrow and beyond.'


Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Pontuz & Jon ‏@wastedpenguinz
Citaat:
@rebournemedia wanna make a track?


Rebourne ‏@rebournemedia
Citaat:
@wastedpenguinz I'd love to!


Pontuz & Jon ‏@wastedpenguinz
Citaat:
@rebournemedia lets do it then ;) PM me your phone number.


Collab voor hun album misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtige track van Frequencerz!
Vorige  1 ... 1789, 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen