Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1784, 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 23:25 
 
Hardtraxx Elite

SamdV schreef:
hotymoty schreef:
Wel vreemd dat HHZ zelf nog niet heeft bevestigd
Q-Dance schreef:
Qapital zal LIVE worden uitgezonden op Q-dance Radio. Vanaf 20:30 uur zenden we LIVE uit vanuit The Dome. De LIVE sets van Psyko Punkz, Noisecontrollers en Frequencerz worden niet uitgezonden en vervangen door sets uit area 2.

Jammer dat Noisecontrollers niet wordt uitgezonden, ik ben namelijk wel benieuwd naar hun set, het kan met goede platen keuze echt een bom en set worden. :(

Ja maar ze kunnen nog wel opgenomen worden, en daarna op soundcloud gezet worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Thera
Second new rough track with Yuna-X is going really well! Gated kicks, acidy sounds and lots of screeches!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Dj Thera
Second new rough track with Yuna-X is going really well! Gated kicks, acidy sounds and lots of screeches!

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Thera
Since you probably are pretty damn curious about my upcoming new tracks with YunaXofficial, I have uploaded a short preview of "Surreal"

Hope you like it!!

https://soundcloud.com/djthera/dj-thera ... -x-surreal

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 08:00 
 

Dragenser schreef:
Dj Thera
Since you probably are pretty damn curious about my upcoming new tracks with YunaXofficial, I have uploaded a short preview of "Surreal"

Hope you like it!!

https://soundcloud.com/djthera/dj-thera ... -x-surreal

:yay:


Klinkt heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:

Leuke interview met DR, ook fijn om eindelijk een keer confirmatie te horen over dat Michel helpt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat die dan maar weer is lekkere kicks gaat maken.... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, weer zoals die van Hoodoo Voodoo en Total Domination, puur smaakgebonden zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sequence (Bloemendaal)

The Magic Show area:
Juized
San Miquel
Submotion
Tartaros
The Geminizers
The Machine
Titan
Zero Sanity
Calum J
Paul Russell
MC: Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
_theon_ schreef:

Leuke interview met DR, ook fijn om eindelijk een keer confirmatie te horen over dat Michel helpt :P


haha mooie droge gasten ook! misschien een domme vraag maar wat is de taak van Johan dan in DR?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

haha mooie droge gasten ook! misschien een domme vraag maar wat is de taak van Johan dan in DR?


Johan treed alleen op met de donkeys, verder meende ik dat hij vooral administratief werk doet bij fusion voor zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Rickzel schreef:

haha mooie droge gasten ook! misschien een domme vraag maar wat is de taak van Johan dan in DR?


Johan treed alleen op met de donkeys, verder meende ik dat hij vooral administratief werk doet bij fusion voor zover ik weet.


Johan is voor DR wat Luc is voor The Pitcher, Michel produceert en Johan is het gezicht (1 van de) net zoals Luc dat is voor The Pitcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij produceerd michel niet meer voor The Pitcher. Dat doet Luc nu zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:12 
 

SoundTunerZ schreef:
Rickzel schreef:

haha mooie droge gasten ook! misschien een domme vraag maar wat is de taak van Johan dan in DR?


Johan treed alleen op met de donkeys, verder meende ik dat hij vooral administratief werk doet bij fusion voor zover ik weet.


Voorbereiding, promotie, muziek schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:38 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:43 
 

Skyscraper schreef:

die kick van die 1e track klinkt me echt heel bekend in de oren... ik weet zeker dat ik die al eens eerder in een HS track gehoord heb, enig idee iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:


Tba 1 Klinkt op het eerste gehoor erg lekker! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze hebben allemaal dezelfde (iets aangepaste) synth die hij in zijn vorige 5 nummers ook al heeft gebruikt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt wel heel erg hetzelfde allemaal, ben er allesbehalve kapot van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een saaie stukjes allemaal zeg :/ Heb het idee dat ie te veel platen wil maken en dat komt de kwaliteit zeker niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:


Alleen de eerste 2 tracks boeien me.. Ben alleen bang dat de eerste alleen in de intro zo word :( Tweede heeft wel een lekkere drive! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:33 
 
Hardtraxxer

Koelkast schreef:
Ze hebben allemaal dezelfde (iets aangepaste) synth die hij in zijn vorige 5 nummers ook al heeft gebruikt..


Idd, de inspiratie en creativiteit spat er niet vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Graag weer wist je datjes aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nutty T
Citaat:
This new Raw track is sounding dark as hell, and be prepared for my hardest kick to date.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 00:03 
 

D-tone schreef:
Skyscraper schreef:


Tba 1 Klinkt op het eerste gehoor erg lekker! :worship:

Wat mij eigenlijk erg opvalt als ik ze zo luister, is dat ik ze ergens wel naar videogame tunes vind neigen.
Opsich wel vet, het is wat anders als die overload aan screeches van tegenwoordig. Doet me eigenlijk ook wel denken aan Da Tweekaz.
Vooral TBA (1), TBA (2), TBA (3), TBA met DV8
Vorige  1 ... 1784, 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen