Fusionmania schreef:
Steffnov schreef:
Ok, dat anthem zijn we dus alweer zat voordat het feest uberhaupt is begonnen...dat de line-up nu komt, ok, maar met een anthem mag je juist wél weer wachten
Beter dan een paar dagen voor het feest, en als je hem nog niet wil luisteren dan heb je dat zelf in de hand.

Vind je? Geef het anthem maar een speciale plek op het feest, met een complete show eromheen, en zet een klasse track neer. Dán krijg je pas een echt anthem gevoel, dat je elke keer weer terug brengt naar dat moment. Nu hoor je hem waarschijnlijk 800 keer op elk feest en festival, waardoor het 'gewoon' een track wordt.