Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tartaros op Facebook:
Citaat:
You S*ck! - This is going to be a free release soon. When I'm done with my new release (which is very soon!) I will remaster it and give it to you guys! :)

Dit is een deel van het complete bericht, maar wel het belangrijkste denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:24 
 
Hardtraxxer

Bob van der Palen ‏@djbfront
Tomorrow gonna finish/mix the track with High voltage!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artic
Studio time with Dj Desnar !! DWXAnarchy vs Scantraxx Recordz Round 2 FIGHT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Artic
Studio time with Dj Desnar !! DWXAnarchy vs Scantraxx Recordz Round 2 FIGHT!

Dan moet je die foto ook wel plaatsen :P
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Gearbox
Citaat:
Thursday nights line up

17.00 - Danny V.
18.00 - Dj Husband
19.00 - Adventum
20.00 - Wavolizer

Magic!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anarchist
Citaat:
Something unexpected is about to happen this week!

:0
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 09:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
The Anarchist
Citaat:
Something unexpected is about to happen this week!

:0


Het leeglooptopic kan weer aangevuld worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:30 
 

Vette trailer, maar heeft meer iets weg van een trailer voor een film dan voor een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance ‏
Such an exiting day today! Are you all ready for #DQ1? The anthem really gets you in the mood! Thanks to @djfrontliner! Stay tuned!


Vanmiddag anthem dus, en HardNews twitterde gister ook dat de lineup vanmiddag bekend werd gemaakt maar dit kon ik niet terug vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Citaat:
Q-dance ‏
Such an exiting day today! Are you all ready for #DQ1? The anthem really gets you in the mood! Thanks to @djfrontliner! Stay tuned!


Vanmiddag anthem dus, en HardNews twitterde gister ook dat de lineup vanmiddag bekend werd gemaakt maar dit kon ik niet terug vinden :(

Het is wel zo. Beide worden vandaag de ether in gelanceerd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Okee relaxt, ik ben benieuwd, weet je ook hoe laat? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, dat anthem zijn we dus alweer zat voordat het feest uberhaupt is begonnen...dat de line-up nu komt, ok, maar met een anthem mag je juist wél weer wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juized
Struggling to finalize my track 'The Struggle', last Cubase project I'll be finishing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Vette trailer, maar heeft meer iets weg van een trailer voor een film dan voor een feest.

Dat is ook een beetje de bedoeling man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ok, dat anthem zijn we dus alweer zat voordat het feest uberhaupt is begonnen...dat de line-up nu komt, ok, maar met een anthem mag je juist wél weer wachten

Beter dan een paar dagen voor het feest, en als je hem nog niet wil luisteren dan heb je dat zelf in de hand. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Steffnov schreef:
Ok, dat anthem zijn we dus alweer zat voordat het feest uberhaupt is begonnen...dat de line-up nu komt, ok, maar met een anthem mag je juist wél weer wachten

Beter dan een paar dagen voor het feest, en als je hem nog niet wil luisteren dan heb je dat zelf in de hand. ;)

Vind je? Geef het anthem maar een speciale plek op het feest, met een complete show eromheen, en zet een klasse track neer. Dán krijg je pas een echt anthem gevoel, dat je elke keer weer terug brengt naar dat moment. Nu hoor je hem waarschijnlijk 800 keer op elk feest en festival, waardoor het 'gewoon' een track wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij betreft nu een teaser, op Qapital en mss iets van Emporium draaien, maar niet uitzenden, en dan een week van tevoren een officiele preview oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Citaat:
Q-dance ‏
Such an exiting day today! Are you all ready for #DQ1? The anthem really gets you in the mood! Thanks to @djfrontliner! Stay tuned!


Vanmiddag anthem dus, en HardNews twitterde gister ook dat de lineup vanmiddag bekend werd gemaakt maar dit kon ik niet terug vinden :(


staat op de website van defqon

De line-up en het anthem worden op 20 maart gereleased. Wel kunnen we alvast meegeven dat Frontliner het anthem maakt en dat het een ontzettend dikke plaat gaat worden. Stay tuned!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Tatanka ‏@tatankadj
Citaat:
"Don't Give Up" finally mastered!!! :p
Release info will follow later this week :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:50 
 
Hardtraxxer

Qapital CD Tracklist

http://www.junodownload.com/products/b- ... 169049-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:


He kijk. Bolivia, Hectik en Cocaine MF. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
mrbubble456 schreef:


He kijk. Bolivia, Hectik en Cocaine MF. :sick:

Niet zeuren koekert, hele vette cd's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou net zeggen zeg. :huh: Hele toffe cd's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Josh & Wesz ‏@JoshWesz 2m
Citaat:
@djcoone Enjoy buddy! Give us a call when you get back, we need something finished ;-)

Collabje misschien?
Vorige  1 ... 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen