Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 15:02 

Khadber schreef:
Ontopic:
Citaat:
Digital Punk
Still in the studio! Working on 2 new solo tracks. They both rock so far! :)

Digital Punk is echt lekker bezig de laatste tijd, bijna al z'n recente tracks kan ik erg waarderen. Kijk hier ook weer erg naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat.. Code Black niet gaat releasen bij BHM, maar gaat releasen bij een ander label dat we binnenkort te horen zullen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Wist je dat.. Code Black niet gaat releasen bij BHM, maar gaat releasen bij een ander label dat we binnenkort te horen zullen krijgen.

Blijft ie wel produceren voor Brennan Heart of dat ook niet?
Hoe kom je trouwens aan die info? Ik gok zelf namelijk dat WP/ Toneshifterz/ Code Black een label gaan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Fusionmania schreef:

Blijft ie wel produceren voor Brennan Heart of dat ook niet?
Hoe kom je trouwens aan die info? Ik gok zelf namelijk dat WP/ Toneshifterz/ Code Black een label gaan beginnen.

Hebt het hem zelf gevraagd :P
Brennan Heart komt dit jaar met een docu met allemaal nieuwe tracks van hem, dus geen idee.
Denk het zelf ook, maar dan ook met Nitrouz erbij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 12:49 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Daveytl schreef:
Fusionmania schreef:
Brennan Heart komt dit jaar met een docu met allemaal nieuwe tracks van hem, dus geen idee.

Ik dacht dat hij een docu ging maken over het leven van een artiest. Welke voorbereidingen er allemaal gemaakt moeten worden, het leven backstage, op het podium zelf en de tijden die je onderweg bent ivm het reizen?
Verder heb ik hem nog niks horen zeggen over nieuwe track, of dat schiet me momenteel niet te binnen. :P

Bron: Reverze interview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:12 

Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:

Hij komt binnenkort inderdaad met een Docu met film opnames van zijn afgelopen jaar.
Voorbereidingen, reizen etc. Daarbij komt een soort album met nieuwe tracks die hij nog niet gedraaid heeft. het 'Album' heet Evolution of style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:13 

Hardtraxxer

Hij ging toch een album maken??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 13:52 

Hardtraxxer

Hij gaat die film maken over de 'Style' en alles er omheen en daarbij krijg je dan een album met nieuwe tracks. Dat zegt hij in het filmpje van SlamTV op de vorige pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 16:41 

Hardtraxx Addict

Best apart zo om YoS op een andere toonhoogte te horen!

En nee ik kom jullie echt niet lastig vallen met nog een keer deze plaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

Basss27 schreef:
<filmpje>

Goed wistjedatje man! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 16:59 

Hardtraxx Addict

Tjah, het viel me gewoon op haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 17:55 

Basss27 schreef:

Klinkt gewoon beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:23 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Faalbian heeft niks over die collab met Adaro gezegt!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 19:15 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
hotymoty schreef:
Faalbian heeft niks over die collab met Adaro gezegt!

:lol:

Oh the irony :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 00:54 

Kraak... Piep...

Coone is een collab aan het maken met Steve Aoki.

Bron : Zei Steve Aoki net in een Interview na z'n set bij Ultra Music Festival op de Live Stream
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 04:32 

Broken Balance schreef:

Bron : Zei Steve Aoki net in een Interview na z'n set bij Ultra Music Festival op de Live Stream

Sorry hoor maar wat de neuk is er toch aan de hand in de hardstyle scene? Hebben ze dan echt niet door hoe dit bij de échte fans in het verkeerde keelgat schiet? Aan de ene kant kan ik begijpen dat je graag met zulke grote namen wil samenwerken maar aan de andere kant.. Hier was hardstyle toch niet voor bedoeld? Ik had vroeger de indruk dat dit soort onzin nooit zou gebeuren in de hardstyle scene, en dat was 1 van de dingen die ik zo vet vond aan de scene als geheel :( Ach ja ik zal er maar mee moeten dealen ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 05:13 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:

Sorry hoor maar wat de neuk is er toch aan de hand in de hardstyle scene? Hebben ze dan echt niet door hoe dit bij de échte fans in het verkeerde keelgat schiet? Aan de ene kant kan ik begijpen dat je graag met zulke grote namen wil samenwerken maar aan de andere kant.. Hier was hardstyle toch niet voor bedoeld? Ik had vroeger de indruk dat dit soort onzin nooit zou gebeuren in de hardstyle scene, en dat was 1 van de dingen die ik zo vet vond aan de scene als geheel :( Ach ja ik zal er maar mee moeten dealen ben ik bang.

En stel nou dat ze het niet voor de echte die hard fans doen, maar voor zichzelf en zelf een collab willen met Steve Aoki?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 08:34 

AndyAsteroids schreef:

Oh omdat jij/"hardstyle fans" dat erg vind mag Coone geen collab maken met Steve Aoki, ja heel logisch. Is toch fantastisch als je zoiets bereikt hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:06 

Kraak... Piep...

Steve Aoki zei zoiets : Im busy with my upcoming album, which will be released somewhere in the future. And i'm working on some collabs which will be released earlier, like the one with Knife Party and collabs for the album like ones with Tiesto, Chris Lake and Coone.

Dus wie zegt dat het een Hardstyle Nummer word. Ik denk zelf dat het zoiets word als Madness.
Waarom? Omdat het voor Steve Aoki zijn album is en niet voor Dirty Workz .

Dus dan zou het nummer in eerste instantie NIET voor het hardstyle publiek zijn.
Maarja dat zijn speculaties.

Ikzelf kijk er wel naar uit, steve aoki heeft meesterlijke producties en is zelf een geniale dj die altijd wel interactie met het publiek zoekt. (Taarten gooien, stagediven, door het publiek heen rennen e.g.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:15 

Donateur

Als een Hardstyle DJ mij ooit met een taart weet te raken ga ik nooit meer naar een Hardstyle feest. Populaire gedoe ook altijd. Gewoon draaien en niet mauwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:46 

Aan het typen...

Met stagediven moet je wel binnen een paar minuten weer terug zijn, anders loopt je mix in de soep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:52 

Donateur

Brennan Heart zou dus in principe een uur lange kunnen stagediven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:54 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Als een Hardstyle DJ mij ooit met een taart weet te raken ga ik nooit meer naar een Hardstyle feest. Populaire gedoe ook altijd. Gewoon draaien en niet mauwen.

Hahaha heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:02 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Inderdaad. Als een DJ met taart begint te gooien dan kan ie wat terugverwachten in de vorm van een tomaat of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:04 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
TiMOTHYb schreef:

Hahaha heerlijk :lol:

:worship:
Vorige  1 ... 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen