F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Zouden TS en CB beiden weggaan, dan valt volgens mij veel productie-capaciteit weg bij Fusion.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Firetrap wrote:Zouden TS en CB beiden weggaan, dan valt volgens mij veel productie-capaciteit weg bij Fusion.
Lijkt mij alleen maar beter. Code Black is nog wel een aardige artiest maar past niet echt bij fusion imo.
Toneshifterz, Omegatypez en Rebourne mogen van mij wel weg.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Image
Who wants to take a guess at the mystery 3?
Komen dus 3 nieuwe artiesten op Spoontech..
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Zirkum iig
B
Organisator
128 posts member since 2012
last seen Jul 2014
BML Events Invites. Real Hardstyle Radio

De eerste radioshow die wij op Real Hardstyle Radio zullen hosten begint vandaag om 12:00 en duurt tot 17:30. Ga naar www.realhardstyleradio.nl en luister gezellig mee!

De Timetable voor vandaag:
12:00 - 12:30: Panthera
12:30 - 13:15: Electronic Vibes
13:15 - 14:00: The Znayzer
14:00 - 15:00: Feijax (Guest)
15:00 - 16:00: Dark Pact (Guest)
16:00 - 16:45: Steffnov
16:45 - 17:30: Maxtreme

Voor meer info: BML Events Invites. @ Real Hardstyle Radio
F
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Zygoma wrote:Zirkum iig
Naar mijn weten niet
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Op zaterdag 27 april vindt de eerste editie plaats van Hardstyle Identity Extreme Loudnezz met onder andere Sasha F (T!llt), Zirkum (Spoontech).

Tja daar staat het maar betrouwbaar lui is het niet....
Maar kans zit er wel in.
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
Hardstylerzzzz wrote:Image
Wat was er zo speciaal aan dan dat zn gezicht bekend werd?
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
dat het fenix is
F
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Dragenser wrote:Op zaterdag 27 april vindt de eerste editie plaats van Hardstyle Identity Extreme Loudnezz met onder andere Sasha F (T!llt), Zirkum (Spoontech).

Tja daar staat het maar betrouwbaar lui is het niet....
Maar kans zit er wel in.
Dat is puur vanuit commercieel aspect zo gedaan, Len heeft geen vast label.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
teupie wrote:dat het fenix is
En dat die tegenwoordig kaal is.. was een verassing.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Niet echt met hardstyle te maken maar Da boy Tommy is overleden.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
:(
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Wesz91 wrote:
zou wel makkelijker zijn met die zweet helm op, heeft het nog lang volgehouden trouwens!

de tering dat lijkt me echt verschrikkelijk met zo'n helm op, en of het nou zo "cool" leek weet ik ook niet?
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Image
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
:lol:
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Genietmomentjes

Het plaatje hierboven was er een. :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Ik mag die dj Dutch Master niet. Beetje teren op het succes van iemand anders die onder die naam gewerkt heeft.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Wildstylerz wrote:Image
De naam verandert ook niet, hij start zijn eigen recordlabel ..
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Rickzel wrote:
Wesz91 wrote:
zou wel makkelijker zijn met die zweet helm op, heeft het nog lang volgehouden trouwens!

de tering dat lijkt me echt verschrikkelijk met zo'n helm op, en of het nou zo "cool" leek weet ik ook niet?

Ik vond het iig facking gruwelijk! :yay:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Wildstylerz wrote:plaatje
Wat een stoeptegel is die Dutch Master toch ook zeg.. :') Zou hij een tijd geleden niet gaan stoppen?
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Tja de houding van Dutch Master staat mij ook niet echt aan idd.. Tijd terug ook, liep hij soort van te bitchen dat zn nieuwe track niet in de HWS episode kwam te staan. Maargoed, als je kijkt naar wat er de laatste tijd uit is komen rollen vind ik het ook niet gek, zn laatste tracks zijn nou niet bepaald geweldig te noemen. In de periode van Recalled To Life waren de tracks nog vet, maarja toen zat vooral Slim Shore achter die tracks...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
TakkU wrote:Tijd terug ook, liep hij soort van te bitchen dat zn nieuwe track niet in de HWS episode kwam te staan.
Haha, serieus? Wat is er toen precies gebeurd?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
TakkU wrote:Tja de houding van Dutch Master staat mij ook niet echt aan idd.. Tijd terug ook, liep hij soort van te bitchen dat zn nieuwe track niet in de HWS episode kwam te staan. Maargoed, als je kijkt naar wat er de laatste tijd uit is komen rollen vind ik het ook niet gek, zn laatste tracks zijn nou niet bepaald geweldig te noemen. In de periode van Recalled To Life waren de tracks nog vet, maarja toen zat vooral Slim Shore achter die tracks...
Volgens mij zat Slim Shore niet achter Recalled To Life - geloof dat dat gewoon een Showtek track is. Op de plaat staat iig Dutch Masters & O. Veldkamp. Dutch Masters = Showtek
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Daveytl wrote:Haha, serieus? Wat is er toen precies gebeurd?
Is al een paar maanden geleden hoor, voordat hij zijn 'stop' aankondigde. Headhunterz vroeg toen op Twitter of er nog producers waren die nieuwe tracks hadden voor HWS, hij reageerde hierop met een van zn nieuwe platen.. Toen die HWS episode uitkwam zat hij op twitter te bitchen dat zn track er niet in zat, dat er de voorkeur aan anderen wordt gegeven enz.. Niet lang daarna kwam ook het nieuws naar buiten dat hij ermee stopte...
PNXRMX wrote:Volgens mij zat Slim Shore niet achter Recalled To Life - geloof dat dat gewoon een Showtek track is. Op de plaat staat iig Dutch Masters & O. Veldkamp. Dutch Masters = Showtek
Kan ook! Dat waren in ieder geval nog dikke platen.. Vanaf de tijd dat Slim Shore en Showtek stopte met het produceren van de Dutch Master platen is het HARD achteruit gegaan.. Ik denk zelf dat hij beter onder een andere naam verder had kunnen gaan, nu wordt hij simpelweg niet meer serieus genomen (niet geheel onterecht ook overigens)