Hoorde het net ook toen mijn ma het aan het kijken washardstyle4life wrote:Year of Summer in GTST!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Niet echt een wist je dat waar we wat aan hebben..
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Shockerznl
Spend the whole day on a new kick. Want to hear this in a new track?
bron: JimTvReverze TV Live Rechtstreekse uitzending van party 'Reverze' vanuit het Sportpaleis en de Lotto Arena.
ZATERDAG VAN 20.00 TOT 06.00
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Opnemen dus, ben benieuwd.nielstil wrote:bron: JimTvReverze TV Live Rechtstreekse uitzending van party 'Reverze' vanuit het Sportpaleis en de Lotto Arena.
Same. Ik gok dat ze toch 80% van de tijd sportpaleis uitzende en die sets mis ik daar toch sowiesobRt_ wrote:Opnemen dus, ben benieuwd.nielstil wrote:bron: JimTvReverze TV Live Rechtstreekse uitzending van party 'Reverze' vanuit het Sportpaleis en de Lotto Arena.
Als The Machine - Times Like These erin had gezeten had je dat op zeker wel dik gevondenpatrickjeb wrote:Niet echt een wist je dat waar we wat aan hebben..
En btw; Reageren op een 'niet-wist-je-datje' is net zo goed zinloos! (net als deze post)
Ook met een lied wat ik goed vind, zou ik het nog geen wist je dat vinden 
-
HHardtraxxer
- 71 posts member since 2013
- last seen Apr 2013
Ze kunnen moeilijk Pattern 2 eronder gooien in Dansatoria in GTST he
Lezen... Niemand zegt hier dat er een ander lied onder moethardstyle4life wrote:Ze kunnen moeilijk Pattern 2 eronder gooien in Dansatoria in GTST he
-
N
hardstyle4life wrote:Ze kunnen moeilijk Pattern 2 eronder gooien in Dansatoria in GTST he
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Je mag best toegeven dat je een gtst-fanboy bent hoor.Wout1997 wrote:Hoorde het net ook toen mijn ma het aan het kijken washardstyle4life wrote:Year of Summer in GTST!
Gaan we het hier nu zelfs over GTST hebben.
Bedankt voor het vermelden dat YOS in GTST voor kwam man. Erg nuttig!
OT:
Geck-o / Geck-e op Facebook:
Phrantic is on fire... his new tracks are amazing! Remember this track we made together... can't believe it's more than 3 years ago! Time for a new collab, don't you think?
OT:
Geck-o / Geck-e op Facebook:
Phrantic is on fire... his new tracks are amazing! Remember this track we made together... can't believe it's more than 3 years ago! Time for a new collab, don't you think?
-
HHardtraxxer
- 71 posts member since 2013
- last seen Apr 2013
en ter afwisseling The Shade ookNerazzurro93 wrote:hardstyle4life wrote:Ze kunnen moeilijk Pattern 2 eronder gooien in Dansatoria in GTST he, bij de aftiteling.
''volgende keer in goede tijden slechte tijden;''
View on YouTube
ram bam
Jezus die lijken wel bezeten door de duivel... zo kan je, je toch niet vertonen op een feest manhardstyle4life wrote: en ter afwisseling The Shade ook
''volgende keer in goede tijden slechte tijden;''
View on YouTube
ram bam
-
J
Zo eentje zou je toch keihard smacken als iemand zo tegen je aan loopt te beuken op een festival.
Ieder gaat los op een eigen manier maar dit is wel TE
Inderdaad haha! Meteen tegen de vloer werken, wat een kneusjes, vooral die linker zeg, met z'n kutkrullenJEFSKIII wrote:Zo eentje zou je toch keihard smacken als iemand zo tegen je aan loopt te beuken op een festival.
-
J
Echt hé, wie zijn die bezeten duivelskinderen toch
Deze post is ongetwijfeld nutteloos maar toch:JEFSKIII wrote:Echt hé, wie zijn die bezeten duivelskinderen toch
View on YouTube
-
J
I already knew 
-
J
Krullekoppe nie te stoppeMr Lellebel wrote:JEFSKIII wrote:I already knew
Mr Lellebel wrote:Inderdaad haha! Meteen tegen de vloer werken, wat een kneusjes, vooral die linker zeg, met z'n kutkrullenJEFSKIII wrote:Zo eentje zou je toch keihard smacken als iemand zo tegen je aan loopt te beuken op een festival.
Ieder gaat los op een eigen manier maar dit is wel TE![]()