H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Zoiesow dat de stream eruit is geplugt bij HHZ live en G4H live?
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
hotymoty wrote:Zoiesow dat de stream eruit is geplugt bij HHZ live en G4H live?
Bij HHZ was t halverwege de set, rest weet ik niet. Wilde HHZ graag zelf, was op de livestream te zien.
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
Nikkel wrote:
hotymoty wrote:Zoiesow dat de stream eruit is geplugt bij HHZ live en G4H live?
Bij HHZ was t halverwege de set, rest weet ik niet. Wilde HHZ graag zelf, was op de livestream te zien.
Ik had helemaal gewacht op gunz for hire. Flikken ze hetzelfde als hhz.

Was best wel naar :P
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Nieuws over de strijd tussen Platinum Agency en Insomniac:

Image

https://www.facebook.com/bassconmassive

Noisecontrollers statement:

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0553908311

Image

https://twitter.com/PasqualeRotella
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
doe is toelichting geven
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
Platinum Agency booked Noisecontrollers for three events in America, on the 15th and 17th February in Canada, and on the 16th in Los Angeles. They were supposed to headline the event in LA, but Insomniac (the local promoter) only listed them in alphabetical order on their event flyer among the other artists. So Platinum Agency cancelled the booking, apparently without the knowledge of Noisecontrollers. Now people got angry at Noisecontrollers and Insomniac is desperately searching for a replacement artist.
Last edited by StephanKetz on 03 Feb 2013 16:08, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
patrickjeb wrote:Sowieso raar dat het Magazine al online staat :lol:
HHz schrijft zijn stukje dan ook gewoon al vantevoren :lol: Net zoals de rest overigens.
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
mrazura wrote:HHz schrijft zijn stukje dan ook gewoon al vantevoren :lol: Net zoals de rest overigens.
Logisch toch? :P
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Headhunterz wrote:Dear everyone,

I put great effort in making new music and I'm totally fine with b2s wanting to broadcast, but sometimes I want to be able to decide myself when my brand new music gets spread and ripped off the internet. Besides that, for remixes it can be even a request from the label that will release it.

Thanks for understanding. If you still feel angry about not having been able to rip my new music of the stream, you can continue down here. Love to you.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Heerlijk al die comments op Facebook daarover. :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
hotymoty wrote:

I put great effort in making new music and I'm totally fine with b2s wanting to broadcast, but sometimes I want to be able to decide myself when my brand new music gets spread and ripped off the internet. Besides that, for remixes it can be even a request from the label that will release it.

Thanks for understanding. If you still feel angry about not having been able to rip my new music of the stream, you can continue down here. Love to you.
Ik geef hem gelijk. Al baal ik wel dat hij niet werd uitgezonden op de livestream was ervoor naar huis gegaan om ze setje te luisteren. Toen heb ik het gelijk afgesloten en gaan slapen, want ja min of meer kwam ik voor die nieuwe remix :P
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
Ik geef hem geen gelijk. Altijd zit ie van: "Ja zoveel mogelijk mijn muziek aan mensen te laten horen is me doel blablabla" En nu kan het opeens niet.

+ het is een remix en die mag die lekker in zn hol stoppen
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
hotymoty wrote:

Je moet jezelf wel heel cool vinden om dat te doen.. :/
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
It's 3:49am here in Italy.
Woke up all of a sudden cuz I dreamt a taxi was waitin for me to bring me to the airport.
Destination: USA.
...Premonitions?
https://www.facebook.com/djtechnoboy

Technoboy at Basscon seems confirmed then.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ik vind het juist goed dat niet alles na 1 keer draaien online staat. Als het nu alweer online staat dat zeurt iedereen weer dat ze die plaat weer beu zijn.
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2023
Image

Image
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Scheelt wel dat de drugshonden weg zijn, dan staat de krant niet meer vol met tig aanhoudingen maar kunnen ze eens iets positiefs schrijven ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja want dat er 100 drugs-gerelateerde aanhoudingen zijn is de schuld van de pers.
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Qre8ive wrote:
TiMOTHYb wrote:Ja want dat er 100 drugs-gerelateerde aanhoudingen zijn is de schuld van de pers.
Dat niet, maar dat de hardere muziekscene regelmatig in een slecht daglicht staat doordat een aantal mensen aangehouden worden met drugs wel, terwijl die groep vaak maar 0.5 to 1 % van het geheel is. Gelukkig kan er zo te zien ook nog positief geschreven worden over deze feesten :)
Ja, 0.5 tot 1% die gepakt zijn :lol:. Als ze iedereen eruit zouden gooien die iets op had bleven er maar 10 staan.
J
TechnoboyYNWA wrote:
Qre8ive wrote:
TiMOTHYb wrote:Ja want dat er 100 drugs-gerelateerde aanhoudingen zijn is de schuld van de pers.
Dat niet, maar dat de hardere muziekscene regelmatig in een slecht daglicht staat doordat een aantal mensen aangehouden worden met drugs wel, terwijl die groep vaak maar 0.5 to 1 % van het geheel is. Gelukkig kan er zo te zien ook nog positief geschreven worden over deze feesten :)
Ja, 0.5 tot 1% die gepakt zijn :lol:. Als ze iedereen eruit zouden gooien die iets op had bleven er maar 10 staan.
Dan had ik veel ruimte om te rammen
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Qre8ive wrote: Dat niet, maar dat de hardere muziekscene regelmatig in een slecht daglicht staat doordat een aantal mensen aangehouden worden met drugs wel, terwijl die groep vaak maar 0.5 to 1 % van het geheel is. Gelukkig kan er zo te zien ook nog positief geschreven worden over deze feesten :)
Zo werkt de media toch gewoon, die moeten in feite gewoon verkopen door sensatie of dat nou ten koste gaat van het imago van jouw feestje of niet. Het trieste is dat er jarenlang een (niet-werkend) plan werd gehanteerd door de beleidsbepalers als het ging om feesten in het Gelredome. Lekker intimideren, zoveel mogelijk honden en heb ook hier en daar wat ME-busjes gezien soms. Werkt in mijn ogen alleen maar averechts en wat is nu precies het verschil met de laatste twee feesten? Die 140 mensen die eruit worden gepakt. Die lijken mij ook wel te verwaarlozen..

Daarnaast ook ook gewoon wat er in dat artikel stond.. andere feesten (hollands, zuipen) geven veel meer overlast. Wat is er nou, op het geluid na, aan overlast van een feest als HB?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Chris One
just recieved some great news! it seems that Revelations/Different Kind of Therapy will be released next week! :D
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
patrickjeb wrote:
Chris One
just recieved some great news! it seems that Revelations/Different Kind of Therapy will be released next week! :D
JAAAAAAA :drool:
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Cruelty wrote:
Qre8ive wrote:
Uit welk onderzoek haal jij dat het maar 0.5 tot 1% is?
Als ik de nieuwsberichten zo lees elk jaar worden er van de 30.000 ongeveer 130-150 opgepakt.

150/30000 = 0.005 * 100 = 0.5%
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Muggenzifterij, Cruelty! We kunnen aannemen dat dit is om een idee te geven (toch Qre8ive)?