Qre8ive schreef:
Dat niet, maar dat de hardere muziekscene regelmatig in een slecht daglicht staat doordat een aantal mensen aangehouden worden met drugs wel, terwijl die groep vaak maar 0.5 to 1 % van het geheel is. Gelukkig kan er zo te zien ook nog positief geschreven worden over deze feesten

Zo werkt de media toch gewoon, die moeten in feite gewoon verkopen door sensatie of dat nou ten koste gaat van het imago van jouw feestje of niet. Het trieste is dat er jarenlang een (niet-werkend) plan werd gehanteerd door de beleidsbepalers als het ging om feesten in het Gelredome. Lekker intimideren, zoveel mogelijk honden en heb ook hier en daar wat ME-busjes gezien soms. Werkt in mijn ogen alleen maar averechts en wat is nu precies het verschil met de laatste twee feesten? Die 140 mensen die eruit worden gepakt. Die lijken mij ook wel te verwaarlozen..
Daarnaast ook ook gewoon wat er in dat artikel stond.. andere feesten (hollands, zuipen) geven veel meer overlast. Wat is er nou, op het geluid na, aan overlast van een feest als HB?