Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1727, 1728, 1729, 1730, 1731, 1732, 1733 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:10 

Hardtraxx Elite

Zoiesow dat de stream eruit is geplugt bij HHZ live en G4H live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:34 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:

Bij HHZ was t halverwege de set, rest weet ik niet. Wilde HHZ graag zelf, was op de livestream te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:11 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
hotymoty schreef:

Bij HHZ was t halverwege de set, rest weet ik niet. Wilde HHZ graag zelf, was op de livestream te zien.

Ik had helemaal gewacht op gunz for hire. Flikken ze hetzelfde als hhz.

Was best wel naar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:45 

Hardtraxxer

Nieuws over de strijd tussen Platinum Agency en Insomniac:

Afbeelding

https://www.facebook.com/bassconmassive

Noisecontrollers statement:

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0553908311

Afbeelding

https://twitter.com/PasqualeRotella
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:41 

Hardtraxx Veteran

doe is toelichting geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:05 

Hardtraxxer

Platinum Agency booked Noisecontrollers for three events in America, on the 15th and 17th February in Canada, and on the 16th in Los Angeles. They were supposed to headline the event in LA, but Insomniac (the local promoter) only listed them in alphabetical order on their event flyer among the other artists. So Platinum Agency cancelled the booking, apparently without the knowledge of Noisecontrollers. Now people got angry at Noisecontrollers and Insomniac is desperately searching for a replacement artist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:06 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Sowieso raar dat het Magazine al online staat :lol:

HHz schrijft zijn stukje dan ook gewoon al vantevoren :lol: Net zoals de rest overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:18 

Hardtraxx Beheerder

mrazura schreef:
HHz schrijft zijn stukje dan ook gewoon al vantevoren :lol: Net zoals de rest overigens.

Logisch toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:02 

Hardtraxx Elite

Headhunterz schreef:
Dear everyone,

I put great effort in making new music and I'm totally fine with b2s wanting to broadcast, but sometimes I want to be able to decide myself when my brand new music gets spread and ripped off the internet. Besides that, for remixes it can be even a request from the label that will release it.

Thanks for understanding. If you still feel angry about not having been able to rip my new music of the stream, you can continue down here. Love to you.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk al die comments op Facebook daarover. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 21:28 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Headhunterz schreef:
Dear everyone,

I put great effort in making new music and I'm totally fine with b2s wanting to broadcast, but sometimes I want to be able to decide myself when my brand new music gets spread and ripped off the internet. Besides that, for remixes it can be even a request from the label that will release it.

Thanks for understanding. If you still feel angry about not having been able to rip my new music of the stream, you can continue down here. Love to you.

Ik geef hem gelijk. Al baal ik wel dat hij niet werd uitgezonden op de livestream was ervoor naar huis gegaan om ze setje te luisteren. Toen heb ik het gelijk afgesloten en gaan slapen, want ja min of meer kwam ik voor die nieuwe remix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:00 

Hardtraxxer

Ik geef hem geen gelijk. Altijd zit ie van: "Ja zoveel mogelijk mijn muziek aan mensen te laten horen is me doel blablabla" En nu kan het opeens niet.

+ het is een remix en die mag die lekker in zn hol stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:15 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Headhunterz schreef:
Dear everyone,

Je moet jezelf wel heel cool vinden om dat te doen.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:52 

Hardtraxxer

Citaat:
It's 3:49am here in Italy.
Woke up all of a sudden cuz I dreamt a taxi was waitin for me to bring me to the airport.
Destination: USA.
...Premonitions?

https://www.facebook.com/djtechnoboy

Technoboy at Basscon seems confirmed then.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 09:46 

Hardtraxx Addict

Ik vind het juist goed dat niet alles na 1 keer draaien online staat. Als het nu alweer online staat dat zeurt iedereen weer dat ze die plaat weer beu zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:19 

Hardtraxxer

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:09 

Hardtraxx Veteran

Scheelt wel dat de drugshonden weg zijn, dan staat de krant niet meer vol met tig aanhoudingen maar kunnen ze eens iets positiefs schrijven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:14 

Donateur

Ja want dat er 100 drugs-gerelateerde aanhoudingen zijn is de schuld van de pers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:55 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja want dat er 100 drugs-gerelateerde aanhoudingen zijn is de schuld van de pers.

Dat niet, maar dat de hardere muziekscene regelmatig in een slecht daglicht staat doordat een aantal mensen aangehouden worden met drugs wel, terwijl die groep vaak maar 0.5 to 1 % van het geheel is. Gelukkig kan er zo te zien ook nog positief geschreven worden over deze feesten :)

Ja, 0.5 tot 1% die gepakt zijn :lol:. Als ze iedereen eruit zouden gooien die iets op had bleven er maar 10 staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:57 

TechnoboyYNWA schreef:
Qre8ive schreef:
TiMOTHYb schreef:

Dat niet, maar dat de hardere muziekscene regelmatig in een slecht daglicht staat doordat een aantal mensen aangehouden worden met drugs wel, terwijl die groep vaak maar 0.5 to 1 % van het geheel is. Gelukkig kan er zo te zien ook nog positief geschreven worden over deze feesten :)

Ja, 0.5 tot 1% die gepakt zijn :lol:. Als ze iedereen eruit zouden gooien die iets op had bleven er maar 10 staan.

Dan had ik veel ruimte om te rammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:16 

Donateur

Qre8ive schreef:

Zo werkt de media toch gewoon, die moeten in feite gewoon verkopen door sensatie of dat nou ten koste gaat van het imago van jouw feestje of niet. Het trieste is dat er jarenlang een (niet-werkend) plan werd gehanteerd door de beleidsbepalers als het ging om feesten in het Gelredome. Lekker intimideren, zoveel mogelijk honden en heb ook hier en daar wat ME-busjes gezien soms. Werkt in mijn ogen alleen maar averechts en wat is nu precies het verschil met de laatste twee feesten? Die 140 mensen die eruit worden gepakt. Die lijken mij ook wel te verwaarlozen..

Daarnaast ook ook gewoon wat er in dat artikel stond.. andere feesten (hollands, zuipen) geven veel meer overlast. Wat is er nou, op het geluid na, aan overlast van een feest als HB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:27 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Chris One
just recieved some great news! it seems that Revelations/Different Kind of Therapy will be released next week! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:34 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Citaat:
Chris One
just recieved some great news! it seems that Revelations/Different Kind of Therapy will be released next week! :D

JAAAAAAA :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:46 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Qre8ive schreef:
TiMOTHYb schreef:

Uit welk onderzoek haal jij dat het maar 0.5 tot 1% is?

Als ik de nieuwsberichten zo lees elk jaar worden er van de 30.000 ongeveer 130-150 opgepakt.

150/30000 = 0.005 * 100 = 0.5%
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:47 

Hardtraxx Addict

Muggenzifterij, Cruelty! We kunnen aannemen dat dit is om een idee te geven (toch Qre8ive)?
Vorige  1 ... 1727, 1728, 1729, 1730, 1731, 1732, 1733 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen