Nieuw Label?
Ik denk het wel, of hij word vader?JEFSKIII wrote:Nieuw Label?
Ik denk het wel, of hij word vader?JEFSKIII wrote:Nieuw Label?
Of hij stopt met promo's aan jou te gevenIlmar wrote:Ik denk het wel, of hij word vader?JEFSKIII wrote:Nieuw Label?
Dat is inderdaad een grote dag in zijn carrièreIlmar wrote:Ik denk het wel, of hij word vader?JEFSKIII wrote:Nieuw Label?
Ik denk het wel.JEFSKIII wrote:Nieuw Label?
Bedoel ermee te zeggen. Dat ze label wss niet die naan gaat krijgen. Als dat nieuws over een label gaat.p-stylez wrote:Je ziet toch dat daar al meerdere releases op zijn geweest? Is een hardtrance label.
Ja want dan denken ze namelijk dat Hardstyle kapot gaat, falers !!!JVDM wrote:Jaa, Contact!
Die reacties onder HHZ's post zijn wel triest trouwens,
allemaal huilers over 'een plek op de mainstream van Tommorowland, homo!'
Moet je voor de gein eens kijken hoeveel labels Fusion Records heten. Zegt helemaal niksLenny wrote:Ik ben effe de Facebook reacties aan het lezen en zie dit.
http://www.discogs.com/label/Hard+With+Style
Er bestaat dus al een label, ''Hard With Style''.
Hoe zal het label gaan heten? Als dat het nieuws is
Ja leuk manLuca77 wrote:Die 2 'branden' hun merk wel erg goed hoor. Ben benieuwd.
Wat een nutteloze reactie.. Dat jij de muziek eentonig vindt doet er toch niks aan af dat ze zichzelf inderdaad goed promoten?Nuracore wrote:Ja leuk manLuca77 wrote:Die 2 'branden' hun merk wel erg goed hoor. Ben benieuwd.elke keer dezelfde kicks, synths en patterns
fantastisch op een album
Bedankt dat je daar 200 jaar na dato nog even mee komt.Nerazzurro93 wrote:... The Beholder dezelfde persoon is als iemand van Neophyte. Ik herkende dat gezicht van die gozer van Neophyte net in een filmpje van The Beholder.
Klopt, Beholder is NeophyteNerazzurro93 wrote:... The Beholder dezelfde persoon is als iemand van Neophyte. Ik herkende dat gezicht van die gozer van Neophyte net in een filmpje van The Beholder.
We zijn niet allemaal foutloos he.Steffnov wrote:Bedankt dat je daar 200 jaar na dato nog even mee komt.Nerazzurro93 wrote:... The Beholder dezelfde persoon is als iemand van Neophyte. Ik herkende dat gezicht van die gozer van Neophyte net in een filmpje van The Beholder.
Je weet ook dat Evil Activities = Max Enforcer?Nerazzurro93 wrote:We zijn niet allemaal foutloos he.Steffnov wrote:Bedankt dat je daar 200 jaar na dato nog even mee komt.Nerazzurro93 wrote:... The Beholder dezelfde persoon is als iemand van Neophyte. Ik herkende dat gezicht van die gozer van Neophyte net in een filmpje van The Beholder.