JEFSKIII schreef:
Fusion is steeds verder aan het zakken, zo moeilijk is het niet om te releasen en zo krijg je alleen maar zeurende mensen, en terecht ook.
Te groot label met teveel platen klaarliggen en die klote tering 1-trackers van ze altijd, en dan hebben ze keer een 2/3 tracker is het geijk 2/3 weken niks dus schiet je ook niets mee op en alleen maar omdat ze voor elke plaat eeb artwork willen, alsof we erop zitten te wachten. :')
Je snapt dat een track gemasterd moet worden? Vervolgens moeten ze ook wachten op het artwork, dan kunnen ze een Youtube filmpje maken en dan kan er een datum geprikt worden. En dan zal ik nog zelfs dingen vergeten zijn. Vaak is het ook zo dat ze voorrang moeten verlenen aan anthems en kan komer er weer album samplers tussendoor. Niet zo snel oordelen man. Als het releasen van tracks zo makkelijk zou zijn geweest dan zouden ze het toch wel sneller doen. Nou hebben ze zelf de keuze gemaakt voor die uitgebreide artwork en Youtube filmpjes en ik heb zelf persoonlijk ook liever dat ze dat achterwege laten als dat betekend dat ze sneller kunnen releasen. Maar goed dat is een vorm van promotie waar hun voor kiezen en dat snap ik best. Wat betreft die '1 trackers' ben ik het wel met je eens, dat is echt jammer van Fusion.