Ik ben er nooit geweest maar ik lees niet anders dan klachten over de 2de zaal?
wrote:Ik ben er nooit geweest maar ik lees niet anders dan klachten over de toegankelijkheid van de 2de zaal?
wrote:Ik ben er nooit geweest maar ik lees niet anders dan klachten over de toegankelijkheid van de 2de zaal?
Q-Dance en B2S zijn beide huurder van de GelreDome en hebben een gezamenlijk contract. Deze zaak is daarom gezamenlijk aangespannen.wrote:B2S valt toch niet onder Q-dance lijkt me?wrote:Q Dance BV had een kort egding aangespannenZover ik weet vallen b2s en Q-dance beide onder de overkoepelende organisatie ID&Q Holding B.V
ja je moet dr met een lift heen en als het heel druk is laten ze maar een paar man gaan per keer.... heel slecht en vervolgens mogen er pas weer mensen in als er mensen uit zaal 2 komen....wrote:wrote:Ik ben er nooit geweest maar ik lees niet anders dan klachten over de toegankelijkheid van de 2de zaal?
Wat is het belang van Q-dance dan dat Hardbass wel of niet doorgaat dan?wrote:Q-Dance en B2S zijn beide huurder van de GelreDome en hebben een gezamenlijk contract. Deze zaak is daarom gezamenlijk aangespannen.
Als ze zouden concurreren zou het juist in hun belang zijn om er mooi met de handen vanaf te blijven.wrote:Wat is het belang van Q-dance dan dat Hardbass wel of niet doorgaat dan?wrote:Q-Dance en B2S zijn beide huurder van de GelreDome en hebben een gezamenlijk contract. Deze zaak is daarom gezamenlijk aangespannen.
Idd, waarom anders vraagt dan b2s een vergunning aan voor InQontrol?wrote:Je gaat toch niet concurreren binnen 1 bedrijf. B2s, q en id&t is 1 bedrijf.
Still find it hilarious that some noobs on YouTube still like to waste their time commenting on how much they hate a track and that it's not RAW!
Maybe i should go on Britney Spears latest video clip and complain that it doesn't have a hardstyle kick!
If a track isn't to your flavour EG you're a RAW addict then that's cool, just don't listen and stop ruining it for others.
You don't see the melodic lovers of HS trolling on the RAW tracks do you.
Oud nieuwswrote:Code Black:
Still find it hilarious that some noobs on YouTube still like to waste their time commenting on how much they hate a track and that it's not RAW!
Maybe i should go on Britney Spears latest video clip and complain that it doesn't have a hardstyle kick!
If a track isn't to your flavour EG you're a RAW addict then that's cool, just don't listen and stop ruining it for others.
Niet echt nieuws te noemen.wrote:Oud nieuwswrote:Code Black:
wrote:Ook gewoon dezelfde stage gebruikt haha, Chili geeft geen fuck.
Doen ze bij Tomorrowland ook, dus snap het probleem niet zo.wrote:Ook gewoon dezelfde stage gebruikt haha, Chili geeft geen fuck.
Duh, daar kennen ze niks harder dan dit.wrote:Gaat wel goed los daar zo te zien!
Of het zijn niet zulke verwende zeikerds zoals wijwrote:Duh, daar kennen ze niks harder dan dit.wrote:Gaat wel goed los daar zo te zien!
Hardere muziek is harder losgaan, juist ja.wrote:Duh, daar kennen ze niks harder dan dit.wrote:Gaat wel goed los daar zo te zien!