Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1686, 1687, 1688, 1689, 1690, 1691, 1692 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:35 

Hardtraxx Elite

:list: ga toch eens bannen mods, ipv telkens maar waarschuwen. Bang of er mensen dan stoppen met dit forum te bekijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:57 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Bang of er mensen dan stoppen met dit forum te bekijken?

Zou wel mooi zijn als bepaalde mensen dit zouden doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:32 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
:list: ga toch eens bannen mods, ipv telkens maar waarschuwen. Bang of er mensen dan stoppen met dit forum te bekijken?

En dit heeft voor toegevoegde waarde...? Als je het niet eens bent met het beleid, moet je gewoon een mod of Jor-D PM'en. Dit hier neerzetten heeft geen enkel nut en hoort hier ook niet te staan. Evenals deze post van mij overigens, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:58 

Hardtraxx Veteran

Leve de kerstgedachte zou ik zeggen. Het continue reageren op elkaar leidt er (bijna) iedere dag weer toe dat een moderator moet vragen om ontopic te gaan. Dus ook de vraag aan jullie: Waarom komt het er iedere keer weer van dat er ongeveer 3 weetjes op een pagina van 25 reacties staan? Ik lees er liever meer op 1 pagina.

We kunnen wel alles en iedereen gaan bannen, maar wat heeft dat voor zin? We willen graag een open en toegankelijke site zijn. Er moet hier en daar ingegrepen worden, maar dat doen we ook niet altijd even graag. Uiteindelijk draait Hardtraxx voor zowel de nieuwe als de regelmatige bezoeker. Laat elkaar dus ook lekker gaan en zijn eigen weg zoeken.

Nogmaals de vraag om het hier bij weetjes te houden. Ook al kan je er helemaal niets mee, laat het gaan. Uiteraard zit er een ondergrens aan, niet iedereen hoeft te weten dat iemand net is opgestaan of wat dan ook. Maar als het nou gewoon een beetje binnen de perken zou blijven, dat zou een hoop gezeik en ellende schelen.

Dus bij deze weer: graag bij weetjes houden aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 23:12 

Hardtraxx Elite

Ik vraag enkel om wat hardere acties, ipv elke het maar betuttelen. Denk dat hierdoor het aantal keren dat er off topic gaat drastisch vermindert zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 23:16 

Hardtraxx Elite

Citaat:
X-Qlusive Wildstylez is sold out.
See you all there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 01:30 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Leve de kerstgedachte zou ik zeggen. Het continue reageren op elkaar leidt er (bijna) iedere dag weer toe dat een moderator moet vragen om ontopic te gaan. Dus ook de vraag aan jullie: Waarom komt het er iedere keer weer van dat er ongeveer 3 weetjes op een pagina van 25 reacties staan? Ik lees er liever meer op 1 pagina.

We kunnen wel alles en iedereen gaan bannen, maar wat heeft dat voor zin? We willen graag een open en toegankelijke site zijn. Er moet hier en daar ingegrepen worden, maar dat doen we ook niet altijd even graag. Uiteindelijk draait Hardtraxx voor zowel de nieuwe als de regelmatige bezoeker. Laat elkaar dus ook lekker gaan en zijn eigen weg zoeken.

Nogmaals de vraag om het hier bij weetjes te houden. Ook al kan je er helemaal niets mee, laat het gaan. Uiteraard zit er een ondergrens aan, niet iedereen hoeft te weten dat iemand net is opgestaan of wat dan ook. Maar als het nou gewoon een beetje binnen de perken zou blijven, dat zou een hoop gezeik en ellende schelen.

Dus bij deze weer: graag bij weetjes houden aub.

De irritaties spelen bij mij persoonlijk al een tijdje dus wat dat betreft is de kerst gedachte heel relatief. Jullie bannnen de mensen die zich niet aan de regels houden niet, dus dat brengt met zich mee dat jullie steeds vaker moeten vragen of wij on topic willen gaan. Dat is dus niet iets wat jullie kunnen verhalen om mensen die wel 'normaal' doen. Raar dus dat jullie iedereen er op aan spreken i.p.v. dan jullie een paar personen die zich wederom na alle waarschuwingen zich niet aan de regels houden eindelijk eens een ban geven. :/

Een tip: 'Geef dan niet een site ban maar een ban met betrekking tot een bepaald topic.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 01:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dan eerder jullie een ban.. Reageer er gewoon niet op als het je niet interesseert.. :/

Bullshit, dan kan ik in het 'kick topic' dus ook feedback vragen over mijn nieuwe screech...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 11:11 

Aan het typen...

Als je op nieuwtjes ingaat is het nog wel steeds ontopic. Ik snap niet waar het opeens vandaan komt dat er alleen nog maar nieuwtjes geplaatst mogen worden. Als je een opsomming van nieuwtjes wil, kun je je net zo goed abonneren op een van de hardstyle nieuws kanalen op twitter of facebook. Een forum is juist een plek waar je gemakkelijk in kunt gaan op dingen. Misschien moeten we maar weer terug naar zoals het was, gewoon een topic voor een nieuwtje en dan de kleine dingen die geen reacties zullen krijgen hier plaatsen. Ik vind dat het veel te oppervlakkig wordt als je het alleen maar éénrichtingsverkeer laat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 11:24 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Als je op nieuwtjes ingaat is het nog wel steeds ontopic. Ik snap niet waar het opeens vandaan komt dat er alleen nog maar nieuwtjes geplaatst mogen worden. Als je een opsomming van nieuwtjes wil, kun je je net zo goed abonneren op een van de hardstyle nieuws kanalen op twitter of facebook. Een forum is juist een plek waar je gemakkelijk in kunt gaan op dingen. Misschien moeten we maar weer terug naar zoals het was, gewoon een topic voor een nieuwtje en dan de kleine dingen die geen reacties zullen krijgen hier plaatsen. Ik vind dat het veel te oppervlakkig wordt als je het alleen maar éénrichtingsverkeer laat zijn.

Ze hebben hier toch al vaak genoeg aangegeven dat er best wat gereageerd mag worden op een weetje. Volgens mij willen ze alleen die eindeloze discussies over dat het wel of niet hoort hier niet meer hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:36 

Hardtraxxer

Fusion
Tonight at FEAR.FM 21:00 (9PM GMT+1) Jack of Sound presents Fusion Yearmix 2012. Don't forget to tune in!
http://www.fear.fm/radio/program/fusion ... x-2012/424
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

Het gaat mij er om dat mensen dingen posten die niet relevant zijn voor dit topic, zoals een foto van 3FM dat YoS gedraaid word. En gelijk daarna onder de 'gevaarlijke rode streep', weer een nutteloze post over dat Adrenalize een handgebaar heeft i.p.v. Yolo. Er zijn regels met daarbij een negatieve sanctie voor degene die de regels overtreden. Toch heeft iemand als StephanKetz na al die waarschuwingen die hij ook nog eens op dezelfde pagina weer overtreed nog steeds geen ban gehad. En dan vinden de mods het gek dat het blijft gebeuren, terwijl ze er zelf niks aan doen. Ik ben het met hun eens dat een ban wel erg extreem is, maar verzin dan iets anders. Dat zielige rode lijntje heeft namelijk ook 0,0 effect. Ban mensen van een bepaald topic waarin ze zich niet aan de regels houden, of geef mensen een site ban voor een dag of week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

Timetable staat online voor de Out With A Bang show: radio-radio-shows/bml-events-pres-out-with-a-bang-28-december-2012-t31557.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 18:19 

Hardtraxx Crew

Alpha Twins
Citaat:
Tonight at 8 PM (GMT +1) b2s will broadcast our liveset of Loudness (08/12/12) So stay tuned!

We will give you the direct link later :)

Ik gok dat er nog wel 2 andere uitgezonden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 18:42 

Hardtraxx Crew

Citaat:
SCANTRAXX YEARMIX 2012

2012, what an extraordinary year... is it really almost over? When we think about what has happened in the past 12 months, it’s hard not to feel like celebrating. Within such a short space of time, we’ve signed talented new artists, hosted 8 parties and even launched an iPhone app. Let’s not forget the most important part, we’ve worked hard to reach a total of 70 releases since the beginning of 2012, which includes 5 albums. The main Scantraxx label has also passed a fantastic milestone of 100 releases since 2002! All of this was done while celebrating our 10th year in hard dance music.

To look back on an unforgettable year, we’ve called upon our most recently signed artist (Waverider) to give us a special yearmix for the last Scantraxx Radioshow of 2012, and it will be hosted by MC Da Syndrome!

Check out the broadcast schedule:
NER.radio: December 27th 18:30/20:00 GMT+1
DI.FM: December 28th 18:00/19:30 GMT+1
Q-dance radio: December 28th 21:00/22:30 GMT+1
Hardstation.FM: December 30th 20:00/21:30 GMT+1
RauteMusik.FM: December 30th 21:00/22:30 GMT+1
Fear.FM: December 31th 18:30/20:00 GMT+1
Musicbase.FM: December 31th 20:30/22:00 GMT+1

We’d like to thank you, our devoted fans, for a year that will go down in the history books as one of the best since Scantraxx formed a decade ago. We’d also like to give a shout out to our talented artists and other colleagues, who have worked alongside us to take hard dance music to the next level, a level that we couldn’t even imagine at the beginning of the millennium.

Download link: http://bit.ly/ScanYearmix

Here’s to the future! We are so excited about 2013 and have a lot of cool stuff coming up. You’re going to love it! Don’t miss out and follow us on your favorite social network(s):

http://scantraxx.com
http://facebook.com/scantraxxrecordz
http://twitter.com/scantraxx
http://www.youtube.com/scantraxxrecordz
http://www.hardstyle.com/scantraxx-recordz
http://soundcloud.com/scantraxxrecordz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 19:58 

Aan het typen...

Extraordinary year? Eerder een zinkende mammoettanker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad :lol: ze zitten iig niet bij de pakken neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:09 

Donateur

Wat een hoop teringzooi is er op dat (main) label uitgekomen zeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:16 

Hardtraxx Veteran

Haha, en gewoon vrolijk neerzetten dat het 1 van de beste jaren in de geschiedenis van Scantraxx was.
Even samengevat,
Frontliner album, wat 13/12 tracks van adrenalize/arkaine/atmozfears en What Its Like als uitschieter zijn gereleased.
Headhunterz, Brennan Heart, Frontliner en Wasted Penguinz zijn vertrokken.
Nee, echt een geweldig jaar hoor Scantraxx! Ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:18 

Hardtraxx Crew

Scantraxx is echt diep gezonken idd, wat een kutlabel is dat voortaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:34 

Hardtraxx Veteran

yess! je kan 'm gewoon 7 keer luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:36 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Alpha Twins
Citaat:
Tonight at 8 PM (GMT +1) b2s will broadcast our liveset of Loudness (08/12/12) So stay tuned!

We will give you the direct link later :)

Ik gok dat er nog wel 2 andere uitgezonden worden.

Jep ;)

Tonight on b2s radio: by very popular demand we will broadcast a selection of the Loudness livesets! Alpha2, B-Front vs. High Voltage and Degos & Re-Done.

So tune at 20:00 through: b2s.nl/radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:40 

Hardtraxx Veteran

Jeej, eindelijk preview van nieuwe B-Front & High Voltage track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:44 

Hardtraxx Crew

iMark schreef:
Jeej, eindelijk preview van nieuwe B-Front & High Voltage track?

B2S is altijd goed in het knippen van sets, zal vandaag denk ik niet anders zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 00:45 

Hardtraxx Veteran

Die van D&R en BF vs HV wil ik wel eens horen :worship:
Zullen vast nog wel op de Soundcloud komen (Hopelijk iig :P)
Vorige  1 ... 1686, 1687, 1688, 1689, 1690, 1691, 1692 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen