Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1676, 1677, 1678, 1679, 1680, 1681, 1682 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 13:06 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds kans dat ADKOT op 1 komt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 14:11 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ookal vind hij het een kut mashup, dan had hij alsnog gezegd dat het "welldone" was. Niets tegen Wildstylez, maar mensen die na een dergelijke tweet weer helemaal overtuigd zijn zijn gewoon naïef. Nagenoeg alle artiesten praten je naar je mond.

Ten eerste, waarom zal hij hem dan met zijn fans? Hij kan de mash up ook gewoon negeren en niet posten. En ten tweede, dat tweede bericht dat hij de mash up leuk vindt is geplaatst vrijwel direct nadat hij de link plaatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 14:28 

Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Wie is hij om te bepalen dat het well done is. Vanuit zijn ivoren toren in Brazilie. Bah.

Waarom zou hij niet mogen zeggen dat hij het goed vindt? Op dit forum geven toch ook mensen hun mening over tracks.

Lyst schreef:
Ookal vind hij het een kut mashup, dan had hij alsnog gezegd dat het "welldone" was. Niets tegen Wildstylez, maar mensen die na een dergelijke tweet weer helemaal overtuigd zijn zijn gewoon naïef. Nagenoeg alle artiesten praten je naar je mond.

Waarom zou het niet oprecht kunnen zijn van wildstylez? Ik snap niet waarom jij altijd uitgaat van het slechtse. Heb jij wildstylez persoonlijk gesproken over de track? Of ken jij hem zo goed persoonlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 15:33 

Aan het typen...

Ik ga helemaal nergens van uit, ik zeg alleen dat mensen wel heel erg snel overtuigd zijn. Een artiest hoeft maar te roepen wat iedereen wil horen en iedereen geloofd het direct. Ik heb dan ook helemaal niets gezegd over Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 15:53 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik ga helemaal nergens van uit, ik zeg alleen dat mensen wel heel erg snel overtuigd zijn. Een artiest hoeft maar te roepen wat iedereen wil horen en iedereen geloofd het direct. Ik heb dan ook helemaal niets gezegd over Wildstylez.

Je gaat er wel vanuit dat vrijwel alle artiesten mensen naar de mond praten. Op welk feit heb je dat dan gebaseerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 16:10 

Hardtraxx Veteran

De vorige pagina kan ook weer leeg geveegd worden door de mods
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 16:15 

Deze ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 16:21 

Hardtraxx Veteran

Als het zo doorgaat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me inderdaad verstandig om ontopic te gaan. Is niet de eerste keer dat dit gezegd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:18 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Lijkt me inderdaad verstandig om ontopic te gaan. Is niet de eerste keer dat dit gezegd is.

Ga dan een keer harder te werk, deel meteen bans uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 17:45 

Hardtraxxer

Danny H schreef:
Khadber schreef:

dan blijft er bijna niemand meer over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:35 

Hardtraxxer

InsaneJunkie schreef:
Danny H schreef:
Khadber schreef:

dan blijft er bijna niemand meer over xd

Misschien tijd voor een 'warn-systeem'? Hadden ze ook op een ander forum en dat bleek redelijk te werken. Warns deel je makkelijker uit dan bans en dan weten de mensen ook meteen dat ze nou echt moeten ophouden voordat er maatregelen genomen worden. Is maar een idee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:39 

Hardtraxx Crew

Stan schreef:
Misschien tijd voor een 'warn-systeem'? Hadden ze ook op een ander forum en dat bleek redelijk te werken. Warns deel je makkelijker uit dan bans en dan weten de mensen ook meteen dat ze nou echt moeten ophouden voordat er maatregelen genomen worden. Is maar een idee...

Volgens mij kunnen er hier ook warns uitgedeeld worden, hoor ik in ieder geval wel eens bij anderen. Ik durf verder ook niet te zeggen hoe streng ze daarmee omgaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:31 

Gewoon keihard aanpakken die lui die het verzieken. Geen warns, typisch die Nederlandse tolerantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:32 

Hardtraxx Veteran

Juist. Maar ik ga nu nog een keer vragen om ontopic te gaan. Het gaat wel de laatste keer worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:50 

Hardtraxx Crew

Geck-o / Geck-e
New track on soundcloud, nothing to dance to this time ;)

Give it a try! What does it do to you? Nothing? Does it make you dream away? Does it irritate you? Does it clear your mind?

https://soundcloud.com/geck-e/geck-e-thoughts-lately
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Geck-o / Geck-e

Give it a try! What does it do to you? Nothing? Does it make you dream away? Does it irritate you? Does it clear your mind?

Ik denk dat mn ouders al helemaal gek zouden worden als ik dit elke dag hard aan het luisteren was. En ik zelf ook gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

Kan daar dus echt niet naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Geck-o / Geck-e

Wow nee. Dit is het niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

Voor mij ook niet, beetje irritant nummer :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:57 

Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
Geck-o / Geck-e

de tering wat een plaat, als je die live erin gooit wordt echt iedereen compleet gek geloof ik >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Geck-o / Geck-e

Herkenbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:04 

Hardtraxx Addict

Jezus, wat een irritant geluid. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:06 

Artiest

BvG50 schreef:
irritant

ik denk dat het dat voor meeste mensen wel is haha
maar ik kan er geen genoeg van krijgen :D

trouwens meer iets voor de "andere muziek" sectie, denkt men niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:15 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance alle Q-Base aftermovies op het youtube kanaal hebben gezet. (Re-Upload ofzo???)
Vorige  1 ... 1676, 1677, 1678, 1679, 1680, 1681, 1682 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen