Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Nog steeds kans dat ADKOT op 1 komt xD
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lyst wrote:Ookal vind hij het een kut mashup, dan had hij alsnog gezegd dat het "welldone" was. Niets tegen Wildstylez, maar mensen die na een dergelijke tweet weer helemaal overtuigd zijn zijn gewoon naïef. Nagenoeg alle artiesten praten je naar je mond.
Ten eerste, waarom zal hij hem dan met zijn fans? Hij kan de mash up ook gewoon negeren en niet posten. En ten tweede, dat tweede bericht dat hij de mash up leuk vindt is geplaatst vrijwel direct nadat hij de link plaatste.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Kettingzaag wrote:Wie is hij om te bepalen dat het well done is. Vanuit zijn ivoren toren in Brazilie. Bah.
Waarom zou hij niet mogen zeggen dat hij het goed vindt? Op dit forum geven toch ook mensen hun mening over tracks.
Lyst wrote:Ookal vind hij het een kut mashup, dan had hij alsnog gezegd dat het "welldone" was. Niets tegen Wildstylez, maar mensen die na een dergelijke tweet weer helemaal overtuigd zijn zijn gewoon naïef. Nagenoeg alle artiesten praten je naar je mond.
Waarom zou het niet oprecht kunnen zijn van wildstylez? Ik snap niet waarom jij altijd uitgaat van het slechtse. Heb jij wildstylez persoonlijk gesproken over de track? Of ken jij hem zo goed persoonlijk?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik ga helemaal nergens van uit, ik zeg alleen dat mensen wel heel erg snel overtuigd zijn. Een artiest hoeft maar te roepen wat iedereen wil horen en iedereen geloofd het direct. Ik heb dan ook helemaal niets gezegd over Wildstylez.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Lyst wrote:Ik ga helemaal nergens van uit, ik zeg alleen dat mensen wel heel erg snel overtuigd zijn. Een artiest hoeft maar te roepen wat iedereen wil horen en iedereen geloofd het direct. Ik heb dan ook helemaal niets gezegd over Wildstylez.
Je gaat er wel vanuit dat vrijwel alle artiesten mensen naar de mond praten. Op welk feit heb je dat dan gebaseerd?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
De vorige pagina kan ook weer leeg geveegd worden door de mods
E
Deze ook
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Als het zo doorgaat wel
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Lijkt me inderdaad verstandig om ontopic te gaan. Is niet de eerste keer dat dit gezegd is.
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Khadber wrote:Lijkt me inderdaad verstandig om ontopic te gaan. Is niet de eerste keer dat dit gezegd is.
Ga dan een keer harder te werk, deel meteen bans uit.
Hardtraxxer
479 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Danny H wrote:
Khadber wrote:Lijkt me inderdaad verstandig om ontopic te gaan. Is niet de eerste keer dat dit gezegd is.
dan blijft er bijna niemand meer over xd
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
InsaneJunkie wrote:
Danny H wrote:
dan blijft er bijna niemand meer over xd
Misschien tijd voor een 'warn-systeem'? Hadden ze ook op een ander forum en dat bleek redelijk te werken. Warns deel je makkelijker uit dan bans en dan weten de mensen ook meteen dat ze nou echt moeten ophouden voordat er maatregelen genomen worden. Is maar een idee...
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Stan wrote: Misschien tijd voor een 'warn-systeem'? Hadden ze ook op een ander forum en dat bleek redelijk te werken. Warns deel je makkelijker uit dan bans en dan weten de mensen ook meteen dat ze nou echt moeten ophouden voordat er maatregelen genomen worden. Is maar een idee...
Volgens mij kunnen er hier ook warns uitgedeeld worden, hoor ik in ieder geval wel eens bij anderen. Ik durf verder ook niet te zeggen hoe streng ze daarmee omgaan :)
N
Gewoon keihard aanpakken die lui die het verzieken. Geen warns, typisch die Nederlandse tolerantie.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Juist. Maar ik ga nu nog een keer vragen om ontopic te gaan. Het gaat wel de laatste keer worden.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Geck-o / Geck-e
New track on soundcloud, nothing to dance to this time ;)

Give it a try! What does it do to you? Nothing? Does it make you dream away? Does it irritate you? Does it clear your mind?

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 40 minutes ago
Zenda wrote:Geck-o / Geck-e

Give it a try! What does it do to you? Nothing? Does it make you dream away? Does it irritate you? Does it clear your mind?

View on SoundCloud
Ik denk dat mn ouders al helemaal gek zouden worden als ik dit elke dag hard aan het luisteren was. En ik zelf ook gok ik zo.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Kan daar dus echt niet naar luisteren.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026

View on SoundCloud
Wow nee. Dit is het niet voor mij.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Voor mij ook niet, beetje irritant nummer :$ :$
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017

View on SoundCloud
de tering wat een plaat, als je die live erin gooit wordt echt iedereen compleet gek geloof ik >.<
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026

View on SoundCloud
Herkenbaar :P
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Jezus, wat een irritant geluid. xd
Artiest
1973 posts member since 2009
BvG50 wrote:irritant
ik denk dat het dat voor meeste mensen wel is haha
maar ik kan er geen genoeg van krijgen :D

trouwens meer iets voor de "andere muziek" sectie, denkt men niet? :P
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Q-Dance alle Q-Base aftermovies op het youtube kanaal hebben gezet. (Re-Upload ofzo???)