Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1672, 1673, 1674, 1675, 1676, 1677, 1678 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Twitter Technoboy:

Citaat:
TECHNOBOY ‏@djtechnoboy
Feel like playin a little with u tonite.. Oh and btw: good morning Aussie fans!! pic.twitter.com/B4l23BxX
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:58 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
jambekkie schreef:
Almighty schreef:
Best wel kinderachtig, je kan er geen touw aan vast knopen

Het is ook een gesprek tussen 2 vrienden hea :)

Op twitter

Dus? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:32 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Johan Uplifting Trance Börjesson
Do you ever miss hardcore, Crucifier?

Citaat:
Crypsis
Johan Uplifting Trance Börjesson: sometimes In 2013 will be 1 time returning on a stage of Crucifier. More info soon
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:44 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat het citaat in je onderschrift ook een WJD was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:59 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 01:18 

Hardtraxx Veteran

Misschien Crucifier versus Radical als hardcore act?
Misschien ook wel een stomme speculatie :P

En heerlijk dat Geck-O een tracks met HHZ gaat maken.
Gun ik hem wel, nu maar hopen dat er wat moois uit komt.

Shilo vs. Geck-E zou ook wel heerlijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 02:01 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Dus? xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 04:11 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Pieter Heijnen ‏@Theracords
Citaat:
@djheadhunterz mag ik @geckoNL van je lenen? Ik wil een plaat met m maken!! // Dat moet je sowieso gewoon doen!!! Lijkt me geweldig!

Eindelijk! :thumbsup:

Zal wel komen omdat ik geen twitter gebruik, maar wat staat hier nou eigenlijk?

Headhunterz wil Geck-O lenen van Theracords en Pieter (Thera) zegt dat het geweldig is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:32 

Kraak... Piep...

Klopt

JEFSKIII schreef:
Headhunterz een nieuwe remix af heeft, benieuwd van wie 't nu is.

Ik kan me herinneren dat Headhunterz ooit een keer Back 2 Basics van Wildstylez zou remixen
Volgensmij bij de live cam sessie in hun studio.

Citaat:
Crypsis
Johan Uplifting Trance Börjesson: sometimes In 2013 will be 1 time returning on a stage of Crucifier. More info soon

Dat zou wel vet zijn, hopelijk met een nette track. Crucifier was een topper bij MOH. Altijd als Crucifier een track met Angerfist maakte was hij goed. (Broken Chain, Tonight, Naked Bodies, Sensational Gargle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:50 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Klopt

JEFSKIII schreef:
Headhunterz een nieuwe remix af heeft, benieuwd van wie 't nu is.

Ik kan me herinneren dat Headhunterz ooit een keer Back 2 Basics van Wildstylez zou remixen
Volgensmij bij de live cam sessie in hun studio.

Gisteren zei Headhunterz tegen Wildstylez dat die remix bijna af was, maar toen ging zijn harddisk kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:52 

Aan het typen...

Daveytl schreef:
Misschien Crucifier versus Radical als hardcore act?
Misschien ook wel een stomme speculatie :P

En heerlijk dat Geck-O een tracks met HHZ gaat maken.
Gun ik hem wel, nu maar hopen dat er wat moois uit komt.

Shilo vs. Geck-E zou ook wel heerlijk zijn.

Wat is de gunfactor? Headhunterz is gewoon een dj/producer net als alle andere. Gun je mensen ook om met David Guetta of Scooter samen te werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:59 

Kraak... Piep...

Ik denkt dat niemand met scooter wil samenwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:00 

David Guetta kan wel leuk zijn, maar Scooter? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wat is de gunfactor? Headhunterz is gewoon een dj/producer net als alle andere. Gun je mensen ook om met David Guetta of Scooter samen te werken?

De gunfactor is dat Rik samen wíl werken met headhunterz (om veel verschillende redenen), maar dat die kans er normaal gesproken niet is. Nu kan dat wel en velen zullen het hem gunnen omdat hij een kans krijgt om iets te doen wat hij wil.

Jij wil graag naar een feest gaan, laten we zeggen GZ, maar dat is normaal 's nachts. Dan komt er opeens een overdag editie aan. Ik gun het jou om naar dat feest te kunnen, omdat je normaal niet kan. Maar dat feest is toch een feest net als alle andere? En toch gun ik het jou wel om naar GZ te gaan en hou ik me niet bezig met jou de kans te gunnen om ooit naar Sensation of Qlimax te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:46 

Aan het typen...

Het kwam er meer uit als ik gun Geck-o wel om met de grote naam Headhunterz te werken. Ik vind dat denigrerend naar Geck-o toe. Er worden ik weet niet hoeveel collabs gedaan, nooit hoor ik iemand over "gunnen". Gunnen we Headhunterz ook een collab met Geck-o dan, want dat wil hij blijkbaar ook graag. Of is het vanzelfsprekend dat Headhunterz met Geck-o mag samenwerken, omdat hij veel meer likes heeft op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:54 

Kraak... Piep...

Gaat weer nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:59 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het kwam er meer uit als ik gun Geck-o wel om met de grote naam Headhunterz te werken. Ik vind dat denigrerend naar Geck-o toe. Er worden ik weet niet hoeveel collabs gedaan, nooit hoor ik iemand over "gunnen". Gunnen we Headhunterz ook een collab met Geck-o dan, want dat wil hij blijkbaar ook graag. Of is het vanzelfsprekend dat Headhunterz met Geck-o mag samenwerken, omdat hij veel meer likes heeft op facebook.

Daar heb je wel een punt, maar toch blijft die imbalans in gunfactor voor mij bestaan. Het is voor zover ik weet zo dat het moeilijker is om een collab met Headhunterz te krijgen dan met Geck-o. Niet dat hij zomaar met iedereen een collab aan zou gaan, maar gegeven zijn positie in de scene en denk ik ook zijn beschikbare tijd voor collabs, lijkt het me makkelijker om met Geck-o een collab te regelen dan met Headhunterz. Ik denk dat er wel een stuk of 50 producers 'in de rij staan' om met Heady samen te werken. Nu wordt Rik daar uitgepikt om een track te gaan maken. Er is nou eenmaal iets van een hiërarchie, en hoe eerlijk of oneerlijk dat ook is (daar ga ik nu niks over zeggen), het bestaat wel. En daardoor ontstaan zulke situaties waardoor een dj/producer niet 'zomaar' een dj/producer is. Er is eenmaal sprake van bepaalde exclusiviteit en zeldzaamheid als het aankomt op studiotijd met Headhunterz. Hij staat aan de top van de scene en daar is naar mijn mening een goede reden voor. En net als dat het voor mij een eer is geweest en zal zijn om met Rik in de studio te zitten, zal het voor Rik vast ook een eer zijn om bij Heady aan te schuiven.

Ik spreek nu een beetje voor Rik hier, maar ik weet dat hij niet zo'n verhaal uit gaat typen.

Ik denk trouwens ook dat die gunfactor eenzijdiger wordt uitgebeeld omdat wij dingen eerder vanuit zijn perspectief zien omdat wij hem beter kennen dan Heady en wellicht beter met hem kunnen identificeren. Misschien is dat wel de hoofdreden. Zie het als een maatje dat een date regelt met het meisje dat hij heel leuk vindt. Hem gun je dat ook terwijl je dan niet aan dat meisje denkt wie je ook best je maat zou gunnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:03 

Wat een leedvermaak hier afentoe met die dicussies zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:05 

Hardtraxxer

die lyst zorgt echt altijd voor een lachfactor met zijn berichten haha.
vind het gewoon grappig om zijn nutteloze gezeur te lezen.
met zijn glaasje bier half leeg ^^

dus gewoon jezelf blijven kerel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:10 

Aan het typen...

Ik heb eerlijk gezegd ook niets te doen, moet wachten op mijn ziekenhuisafspraak :P En zo nutteloos is het nu ook weer niet. Het zet mensen aan tot denken waarom ze dergelijke dingen eigenlijk roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik heb eerlijk gezegd ook niets te doen, moet wachten op mijn ziekenhuisafspraak :P En zo nutteloos is het nu ook weer niet. Het zet mensen aan tot denken waarom ze dergelijke dingen eigenlijk roepen.

Zei toch dat slapen in de Wesselerbronx slecht voor je was :whistle: direct een WJD voor de mensen hier, al kunnen we maar beter weer on topic gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:50 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Snap niet waarom je het gelijk in het negatieve trekt. Ook als je iemand iets gunt betekend dat niet automatisch dat je vindt dat de andere niet goed/minder is. Headhunterz is nu eenmaal de nummer 1 hard dance artiest (of jij het daar nu mee eens bent of niet). Voor Geck-o kan een collab met headhunterz een enorme carrière boost hebben. Het gunnen kan mogelijk ook daarmee te maken hebben. Je vindt een artiest goed en je gunt hem die carrière boost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:54 

Wacht nou maar gewoon af, Lyst. Wie weet vind jij het ook vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:56 

Hardtraxxer

Radical Redemption
Citaat:
On my way to @HighVoltageSysX! Time to create some dark en devastating beats! #TSoS
Vorige  1 ... 1672, 1673, 1674, 1675, 1676, 1677, 1678 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen