Het Year Of Summer Topicwrote:Maak aub een Wildstylez topic aan ofzo
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
omdat er hier bijna niks over year of summer staat... hier het filmpje dat ze bij giel waren http://giel.vara.nl/media/198340
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
wrote:omdat er hier bijna niks over year of summer staat... hier het filmpje dat ze bij giel waren http://giel.vara.nl/media/198340

Hij zingt het fout!wrote:omdat er hier bijna niks over year of summer staat... hier het filmpje dat ze bij giel waren http://giel.vara.nl/media/198340
Radical Redemption komt opnieuw met een album.
View on YouTubeRadical Redemption
Here it is!! "Radical Redemption - The Spell of Sin (2013)" OFFICIAL ALBUM PREVIEW/TRAILER.
Last edited by Inner Creativity on 05 Dec 2012 21:03, edited 1 time in total.
Here it is!! "Radical Redemption - The Spell of Sin (2013)" OFFICIAL ALBUM PREVIEW/TRAILER.
Wel aparte zaak.. 2 albums op zo'n korte tijd, volgens mij is zoiets nog nooit eerder gebeurd.
Maar hij kiest misschien wel gewoon eieren voor z'n geld omdat anders z'n tracks in een tijdsduur van 10 jaar los gereleased worden op MiM.
Maar hij kiest misschien wel gewoon eieren voor z'n geld omdat anders z'n tracks in een tijdsduur van 10 jaar los gereleased worden op MiM.
Had dit al verwacht, en inderdaad denk ik dat die eieren voor z'n geld kiest. Want zo'n album moet gewoon gereleased worden. Losse tracks bij MiM schiet gewoon niet op....
Wil trouwens niks zeggen dat het in '2013' komt. MiM kennende pas in November 2013 ofzo
Ben in ieder geval benieuwd! Kan weinig opmaken uit de trailer. Maar wat ik hoor klinkt goed! Benieuwd naar meer!
Ben in ieder geval benieuwd! Kan weinig opmaken uit de trailer. Maar wat ik hoor klinkt goed! Benieuwd naar meer!
Last edited by Diageo on 05 Dec 2012 21:14, edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Revolutionary new live-act
Hij gaat toch niet een soort gunz for hire proberen te doen?
Waarschijnlijk gaat hij in dat gevaarte wat hij aan heeft in de video lopen...wrote:Revolutionary new live-act
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Ja dacht ik ook al aan, mag hopen van nietwrote:Waarschijnlijk gaat hij in dat gevaarte wat hij aan heeft in de video lopen...wrote:Revolutionary new live-act
Denk het ook wel jawrote:Waarschijnlijk gaat hij in dat gevaarte wat hij aan heeft in de video lopen...wrote:Revolutionary new live-act
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
Focking gruwelijk! Dat bedoelde die dus dat zijn Live-act anders is als anderen enz!wrote:Waarschijnlijk gaat hij in dat gevaarte wat hij aan heeft in de video lopen...wrote:Revolutionary new live-act
Ik zou het wel vet vinden!
Wist je dat Recess.nl gestopt is?
30th of november 2012
Dear visitor,
After almost 12 years of online business the management of Recess decided to close the online shop. We would like to thank all our customers who bought vinyl, dj gear, cd's or merchandise in our store during all these years.
All open orders will be still processed, but it's not possible anymore to place any new orders.
Best regards,
Management
Recess.nl
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ja er is geen toekomst meer voor zulke winkels. In de vinyltijd liep recess als een trein.
Weer een Radical Redemption album!
Je houdt er van of je vindt het niets. Ik hou er van!
Mag je het ook redelijk goed vinden?wrote:Weer een Radical Redemption album!![]()
Oke mag ook! Maar je hoort vaak dat mensen het geweldig vinden of echt helemaal niets. Vandaar.
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
wrote:Revolutionary new live-act
https://www.facebook.com/thawatcherI already showed you a picture for the video with Radical Redemption...now the trailer (including my new collaboration with him) has been released! Check out some very SICK sins
Het is dus een live-act met Mc Tha Watcher volgens mij.
wel let-me-see-you-do-it. from the fronttothebackfromthebacktothefront
Irritant als fuck
Irritant als fuck
oké year of summer is nu wel een grens gepasseerd hoor, vanavond op m'n werk op Q-Music gehoord. van 3fm of slamfm had ik het nog enigszins verwacht, maar q-music... toch wel vet om te horen dan 
-
A
Radical Redemption op de radio