Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1657, 1658, 1659, 1660, 1661, 1662, 1663 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:41 

Aan het typen...

E-rik schreef:
dit had je trouwens ook echt wel kunnen verwachten

Dat is het hele punt, lineups zijn vrijwel altijd voorspelbaar en ontzettend standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:45 

Donateur

Lyst schreef:
E-rik schreef:

Dat is het hele punt, lineups zijn vrijwel altijd voorspelbaar en ontzettend standaard.

Tsja, mensen verwachten voor een feest als dit ook zo'n line-up. Ik tenminste wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:05 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
E-rik schreef:

Ik denk dat je dat niet kan kwijtschelden aan artiesten zoals in dit geval Wildstylez. Hij wil deze namen op zijn X-Qlusive en heeft daar ook gewoon alle recht toe. Bovendien vind ik dit een prima line up voor dit feest, past prima bij Wildstylez. Het feit dat de artiesten in deze line up heel erg vaak in alle andere line up's zijn verwerkt van een feest kan ik je niet ontnemen en is ook gewoon niet te ontkennen. Dit zijn gewoon de grote namen in de scene en het mag inmiddels bij iedereen duidelijk zijn dat iedereen hardstyle groter en groter wil maken. Daar heb je het merendeel van deze namen gewoon bij nodig. Dat staat trouwens los van deze line up. Deze wordt zoals ik al zei gewoon door WS gekozen. Ik wil trouwens nu niet gaan discussiëren over het feit dat iedereen hardstyle groter wil maken. Dat is een heel ander punt. Maar ik begrijp je standpunt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:25 

Artiest

Lyst schreef:
E-rik schreef:

Je moet als grote organisatie wel voldoen aan het plaatje dat mensen hebben van het geheel natuurlijk. Toch, Delete op Euphoria, je kunt mij niet zeggen dat je die aan zag komen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:29 

Aan het typen...

Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:35 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.

Loudness is een raw concept, Euphoria is geen mainstream concept. En zeg nou eens eerlijk, wat zou jij aan deze lineup veranderen? Brennan Heart erbij? :P Verder mist er niemand waar ik 1, 2, 3 op kan komen. Zullen we artiesten neer gaan zetten waarvan Wildstylez nooit wat draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:35 

Dark Pact schreef:
Lyst schreef:
E-rik schreef:

Je moet als grote organisatie wel voldoen aan het plaatje dat mensen hebben van het geheel natuurlijk. Toch, Delete op Euphoria, je kunt mij niet zeggen dat je die aan zag komen haha

En jijzelf op Loudness dan? Wie had dat verwacht? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:51 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Zal Wildstylez deze artiesten niet zelf gekozen hebben? NC en Heady? Dat zijn de grootste vrienden van elaar. Net als Bass Modulators, omdat die bij elkaar bij Scantraxx hq zitten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
En jijzelf op Loudness dan? Wie had dat verwacht? ;)

Het booking agency zal zo zijn verwachtingen hebben gehad of trap ik nu een open deur in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:52 

Artiest

Haha, ik denk dat Delete op Euphoria meer verraste blikken heeft opgeleverd dan ik op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 22:55 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Lyst schreef:

Loudness is een raw concept, Euphoria is geen mainstream concept. En zeg nou eens eerlijk, wat zou jij aan deze lineup veranderen? Brennan Heart erbij? :P Verder mist er niemand waar ik 1, 2, 3 op kan komen. Zullen we artiesten neer gaan zetten waarvan Wildstylez nooit wat draait?

Inderdaad dit is precies een line up die bij wildstylez past. Snap niet dat mensen hier rare op reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 23:32 

Hardtraxx Veteran

Busho
Citaat:
Reverse bass hardstyle fans are going to shit their pants when they hear Busho - Aural Perversion (Toxic Remix)!!!!!!

Just got it and it's HUUUUUUUGE!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Haha, ik denk dat Delete op Euphoria meer verraste blikken heeft opgeleverd dan ik op Loudness.

Jij bent tan2 raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 01:48 

Hardtraxx Veteran

lol bijna alleen maar Scantraxx artiesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 03:42 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Lyst schreef:

Zal Wildstylez deze artiesten niet zelf gekozen hebben? NC en Heady? Dat zijn de grootste vrienden van elaar. Net als Bass Modulators, omdat die bij elkaar bij Scantraxx hq zitten etc.

Heeft Q-Dance gewoon gekozen, die zijn ook niet gek. Natuurlijk heeft Wildstylez wel wat input, maar vergelijk 't maar met vorig jaar. Noisecontrollers konden toch nooit zo'n line-up bij elkaar hebben gezocht? Dat heeft Q-Dance gedaan! Zelfde geld voor Wildstylez, ondanks dat deze lijst prima bij zijn feest pas ;) . Wat mij opvalt is F8trix er tussen, en de Psyko Punkz ontbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:07 

Hardtraxx Veteran

Gunz for hire die eindelijk platen gaan uitbrengen.
https://www.facebook.com/photo.php?pid= ... 7359224840
Bolivia :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:18 

Hardtraxxer

jordifcg schreef:
Gunz for hire die eindelijk platen gaan uitbrengen.
https://www.facebook.com/photo.php?pid= ... 7359224840
Bolivia :bomb:

Ja en welke! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:23 

Hardtraxx Veteran

Vanavond live bij De #Avondploeg op @slamfm: @wildstyleznl & @Nielsgeusebroek! Tune in vanaf 19:00 uur. #slamfm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:54 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
Vanavond live bij De #Avondploeg op @slamfm: @wildstyleznl & @Nielsgeusebroek! Tune in vanaf 19:00 uur. #slamfm :P

luisteren dus! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 16:47 

Hardtraxx Elite

Technoboy
Citaat:
Just finished a remix for Blutonium Boy! It's really geil!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:24 

Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Technoboy
Citaat:
Just finished a remix for Blutonium Boy! It's really geil!!

Hopelijk een remix van Echoes. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Dirty Workz ‏@dirtyworkz
Citaat:
Keep your eyes (and ears) peeled, because later tonight, we've got something new for you!

Waverider ‏@DJWaverider
Citaat:
New track almost finished. The final part starts now: mixing this mtf!

F8trix ‏@F8trix
Citaat:
who can be made happy with an upload of my new track, called: L.O.V.E. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Dirty Workz ‏@dirtyworkz
Citaat:
Keep your eyes (and ears) peeled, because later tonight, we've got something new for you!

Dirty Workz daar heb je het al. Zal wel niks nuttigs zijn. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

en wat nou als ineens delete daar tekent ... die voorbarige conclusies
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Eerder WP, Delete zal dit nooit doen en past daar ook niet. xd
Vorige  1 ... 1657, 1658, 1659, 1660, 1661, 1662, 1663 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen