Dat is het hele punt, lineups zijn vrijwel altijd voorspelbaar en ontzettend standaard.wrote:dit had je trouwens ook echt wel kunnen verwachten
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Tsja, mensen verwachten voor een feest als dit ook zo'n line-up. Ik tenminste wel..wrote:Dat is het hele punt, lineups zijn vrijwel altijd voorspelbaar en ontzettend standaard.wrote:dit had je trouwens ook echt wel kunnen verwachten
Ik denk dat je dat niet kan kwijtschelden aan artiesten zoals in dit geval Wildstylez. Hij wil deze namen op zijn X-Qlusive en heeft daar ook gewoon alle recht toe. Bovendien vind ik dit een prima line up voor dit feest, past prima bij Wildstylez. Het feit dat de artiesten in deze line up heel erg vaak in alle andere line up's zijn verwerkt van een feest kan ik je niet ontnemen en is ook gewoon niet te ontkennen. Dit zijn gewoon de grote namen in de scene en het mag inmiddels bij iedereen duidelijk zijn dat iedereen hardstyle groter en groter wil maken. Daar heb je het merendeel van deze namen gewoon bij nodig. Dat staat trouwens los van deze line up. Deze wordt zoals ik al zei gewoon door WS gekozen. Ik wil trouwens nu niet gaan discussiëren over het feit dat iedereen hardstyle groter wil maken. Dat is een heel ander punt. Maar ik begrijp je standpunt welwrote:Dat is het hele punt, lineups zijn vrijwel altijd voorspelbaar en ontzettend standaard.wrote:dit had je trouwens ook echt wel kunnen verwachten
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Je moet als grote organisatie wel voldoen aan het plaatje dat mensen hebben van het geheel natuurlijk. Toch, Delete op Euphoria, je kunt mij niet zeggen dat je die aan zag komen hahawrote:Dat is het hele punt, lineups zijn vrijwel altijd voorspelbaar en ontzettend standaard.wrote:dit had je trouwens ook echt wel kunnen verwachten
Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.
Loudness is een raw concept, Euphoria is geen mainstream concept. En zeg nou eens eerlijk, wat zou jij aan deze lineup veranderen? Brennan Heart erbij?wrote:Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.
-
A
En jijzelf op Loudness dan? Wie had dat verwacht?wrote:Je moet als grote organisatie wel voldoen aan het plaatje dat mensen hebben van het geheel natuurlijk. Toch, Delete op Euphoria, je kunt mij niet zeggen dat je die aan zag komen hahawrote:Dat is het hele punt, lineups zijn vrijwel altijd voorspelbaar en ontzettend standaard.wrote:dit had je trouwens ook echt wel kunnen verwachten
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Zal Wildstylez deze artiesten niet zelf gekozen hebben? NC en Heady? Dat zijn de grootste vrienden van elaar. Net als Bass Modulators, omdat die bij elkaar bij Scantraxx hq zitten etc.wrote:Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.
Last edited by jambekkie on 28 Nov 2012 20:32, edited 1 time in total.
Het booking agency zal zo zijn verwachtingen hebben gehad of trap ik nu een open deur in?wrote: En jijzelf op Loudness dan? Wie had dat verwacht?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Haha, ik denk dat Delete op Euphoria meer verraste blikken heeft opgeleverd dan ik op Loudness.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Inderdaad dit is precies een line up die bij wildstylez past. Snap niet dat mensen hier rare op reageren.wrote:Loudness is een raw concept, Euphoria is geen mainstream concept. En zeg nou eens eerlijk, wat zou jij aan deze lineup veranderen? Brennan Heart erbij?wrote:Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.Verder mist er niemand waar ik 1, 2, 3 op kan komen. Zullen we artiesten neer gaan zetten waarvan Wildstylez nooit wat draait?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Busho
Reverse bass hardstyle fans are going to shit their pants when they hear Busho - Aural Perversion (Toxic Remix)!!!!!!
Just got it and it's HUUUUUUUGE!!!!
Jij bent tan2 raw.wrote:Haha, ik denk dat Delete op Euphoria meer verraste blikken heeft opgeleverd dan ik op Loudness.
lol bijna alleen maar Scantraxx artiesten 
Heeft Q-Dance gewoon gekozen, die zijn ook niet gek. Natuurlijk heeft Wildstylez wel wat input, maar vergelijk 't maar met vorig jaar. Noisecontrollers konden toch nooit zo'n line-up bij elkaar hebben gezocht? Dat heeft Q-Dance gedaan! Zelfde geld voor Wildstylez, ondanks dat deze lijst prima bij zijn feest paswrote:Zal Wildstylez deze artiesten niet zelf gekozen hebben? NC en Heady? Dat zijn de grootste vrienden van elaar. Net als Bass Modulators, omdat die bij elkaar bij Scantraxx hq zitten etc.wrote:Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.
Gunz for hire die eindelijk platen gaan uitbrengen.
https://www.facebook.com/photo.php?pid= ... 7359224840
Bolivia
Bolivia
Ja en welke!wrote:Gunz for hire die eindelijk platen gaan uitbrengen.
Bolivia
Vanavond live bij De #Avondploeg op @slamfm: @wildstyleznl & @Nielsgeusebroek! Tune in vanaf 19:00 uur. #slamfm 
luisteren dus! :pwrote:Vanavond live bij De #Avondploeg op @slamfm: @wildstyleznl & @Nielsgeusebroek! Tune in vanaf 19:00 uur. #slamfm
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Technoboy
Just finished a remix for Blutonium Boy! It's really geil!!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Hopelijk een remix van Echoes.wrote:TechnoboyJust finished a remix for Blutonium Boy! It's really geil!!
Last edited by BvG50 on 29 Nov 2012 16:26, edited 1 time in total.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dirty Workz @dirtyworkz
Waverider @DJWaveriderKeep your eyes (and ears) peeled, because later tonight, we've got something new for you!
F8trix @F8trixNew track almost finished. The final part starts now: mixing this mtf!
who can be made happy with an upload of my new track, called: L.O.V.E. ?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Dirty Workz daar heb je het al. Zal wel niks nuttigs zijn.wrote:Dirty Workz @dirtyworkzKeep your eyes (and ears) peeled, because later tonight, we've got something new for you!
en wat nou als ineens delete daar tekent ... die voorbarige conclusies
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Eerder WP, Delete zal dit nooit doen en past daar ook niet.