Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
E-rik wrote:dit had je trouwens ook echt wel kunnen verwachten
Dat is het hele punt, lineups zijn vrijwel altijd voorspelbaar en ontzettend standaard.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Lyst wrote:
Dat is het hele punt, lineups zijn vrijwel altijd voorspelbaar en ontzettend standaard.
Tsja, mensen verwachten voor een feest als dit ook zo'n line-up. Ik tenminste wel..
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Lyst wrote:
Ik denk dat je dat niet kan kwijtschelden aan artiesten zoals in dit geval Wildstylez. Hij wil deze namen op zijn X-Qlusive en heeft daar ook gewoon alle recht toe. Bovendien vind ik dit een prima line up voor dit feest, past prima bij Wildstylez. Het feit dat de artiesten in deze line up heel erg vaak in alle andere line up's zijn verwerkt van een feest kan ik je niet ontnemen en is ook gewoon niet te ontkennen. Dit zijn gewoon de grote namen in de scene en het mag inmiddels bij iedereen duidelijk zijn dat iedereen hardstyle groter en groter wil maken. Daar heb je het merendeel van deze namen gewoon bij nodig. Dat staat trouwens los van deze line up. Deze wordt zoals ik al zei gewoon door WS gekozen. Ik wil trouwens nu niet gaan discussiëren over het feit dat iedereen hardstyle groter wil maken. Dat is een heel ander punt. Maar ik begrijp je standpunt wel
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Lyst wrote:
Je moet als grote organisatie wel voldoen aan het plaatje dat mensen hebben van het geheel natuurlijk. Toch, Delete op Euphoria, je kunt mij niet zeggen dat je die aan zag komen haha
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Lyst wrote:Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.
Loudness is een raw concept, Euphoria is geen mainstream concept. En zeg nou eens eerlijk, wat zou jij aan deze lineup veranderen? Brennan Heart erbij? :P Verder mist er niemand waar ik 1, 2, 3 op kan komen. Zullen we artiesten neer gaan zetten waarvan Wildstylez nooit wat draait?
A
Dark Pact wrote:
Lyst wrote:
Je moet als grote organisatie wel voldoen aan het plaatje dat mensen hebben van het geheel natuurlijk. Toch, Delete op Euphoria, je kunt mij niet zeggen dat je die aan zag komen haha
En jijzelf op Loudness dan? Wie had dat verwacht? ;)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Lyst wrote:Je moet als grote organisatie mensen blijven prikkelen zodat je ook niet de hele tijd op zoek hoeft naar nieuwe generaties. En Delete op Euphoria is als Coone op Loudness, wrong man wrong place.
Zal Wildstylez deze artiesten niet zelf gekozen hebben? NC en Heady? Dat zijn de grootste vrienden van elaar. Net als Bass Modulators, omdat die bij elkaar bij Scantraxx hq zitten etc.
Last edited by jambekkie on 28 Nov 2012 20:32, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Almighty wrote: En jijzelf op Loudness dan? Wie had dat verwacht? ;)
Het booking agency zal zo zijn verwachtingen hebben gehad of trap ik nu een open deur in?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Haha, ik denk dat Delete op Euphoria meer verraste blikken heeft opgeleverd dan ik op Loudness.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
PNXRMX wrote:
Loudness is een raw concept, Euphoria is geen mainstream concept. En zeg nou eens eerlijk, wat zou jij aan deze lineup veranderen? Brennan Heart erbij? :P Verder mist er niemand waar ik 1, 2, 3 op kan komen. Zullen we artiesten neer gaan zetten waarvan Wildstylez nooit wat draait?
Inderdaad dit is precies een line up die bij wildstylez past. Snap niet dat mensen hier rare op reageren.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Busho
Reverse bass hardstyle fans are going to shit their pants when they hear Busho - Aural Perversion (Toxic Remix)!!!!!!

Just got it and it's HUUUUUUUGE!!!!
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Dark Pact wrote:Haha, ik denk dat Delete op Euphoria meer verraste blikken heeft opgeleverd dan ik op Loudness.
Jij bent tan2 raw.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
lol bijna alleen maar Scantraxx artiesten xd
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
jambekkie wrote:
Zal Wildstylez deze artiesten niet zelf gekozen hebben? NC en Heady? Dat zijn de grootste vrienden van elaar. Net als Bass Modulators, omdat die bij elkaar bij Scantraxx hq zitten etc.
Heeft Q-Dance gewoon gekozen, die zijn ook niet gek. Natuurlijk heeft Wildstylez wel wat input, maar vergelijk 't maar met vorig jaar. Noisecontrollers konden toch nooit zo'n line-up bij elkaar hebben gezocht? Dat heeft Q-Dance gedaan! Zelfde geld voor Wildstylez, ondanks dat deze lijst prima bij zijn feest pas ;) . Wat mij opvalt is F8trix er tussen, en de Psyko Punkz ontbreken.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Gunz for hire die eindelijk platen gaan uitbrengen.
https://www.facebook.com/photo.php?pid= ... 7359224840
Bolivia :bomb:
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
jordifcg wrote:Gunz for hire die eindelijk platen gaan uitbrengen.
https://www.facebook.com/photo.php?pid= ... 7359224840
Bolivia :bomb:
Ja en welke! :/
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Vanavond live bij De #Avondploeg op @slamfm: @wildstyleznl & @Nielsgeusebroek! Tune in vanaf 19:00 uur. #slamfm :P
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Fusionmania wrote:Vanavond live bij De #Avondploeg op @slamfm: @wildstyleznl & @Nielsgeusebroek! Tune in vanaf 19:00 uur. #slamfm :P
luisteren dus! :p
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Technoboy
Just finished a remix for Blutonium Boy! It's really geil!!
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
jambekkie wrote:Technoboy
Just finished a remix for Blutonium Boy! It's really geil!!
Hopelijk een remix van Echoes. :drool:
Last edited by BvG50 on 29 Nov 2012 16:26, edited 1 time in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Dirty Workz ‏@dirtyworkz
Keep your eyes (and ears) peeled, because later tonight, we've got something new for you!
Waverider ‏@DJWaverider
New track almost finished. The final part starts now: mixing this mtf!
F8trix ‏@F8trix
who can be made happy with an upload of my new track, called: L.O.V.E. ?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Qlown wrote:Dirty Workz ‏@dirtyworkz
Keep your eyes (and ears) peeled, because later tonight, we've got something new for you!
Dirty Workz daar heb je het al. Zal wel niks nuttigs zijn. :/
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
en wat nou als ineens delete daar tekent ... die voorbarige conclusies
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Eerder WP, Delete zal dit nooit doen en past daar ook niet. xd