Heb je het filmpje gekeken?wrote:Ferry Corsten heeft ook een link geplaatst van zijn track, dus hij word niet voor lul gezet toch?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Jaa, maar dat was gewoon een rip right?wrote:Heb je het filmpje gekeken?wrote:Ferry Corsten heeft ook een link geplaatst van zijn track, dus hij word niet voor lul gezet toch?
ben jij nou echt zo dom? /vangaalwrote:Jaa, maar dat was gewoon een rip right?wrote:Heb je het filmpje gekeken?wrote:Ferry Corsten heeft ook een link geplaatst van zijn track, dus hij word niet voor lul gezet toch?
Heel die track wordt de grond in geboord.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
538 twitter
Wat een rammer! Year Of Summer van @wildstyleznl ft @Nielsgeusebroek is de nieuwe #DanceSmash op #538radio!
Wat een rammer! Year Of Summer van @wildstyleznl ft @Nielsgeusebroek is de nieuwe #DanceSmash op #538radio!
wrote:538 twitter
Wildstylez @wildstyleznl
Dus we zijn nu ook de Dance Smash op 538 @NielsgeusebroekVettttttttt!!! Thanks!!!!! @538
Last edited by Wigaard on , edited 1 time in total.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
wrote:538 twitter
Nu alleen wachten op de top 40 notering. Baas. De dag waar ik al jaren op zit te wachten begint eindelijk te komen. Hipster Hardstyle 
21-12-2012 is coming...wrote:Nu alleen wachten op de top 40 notering. Baas. De dag waar ik al jaren op zit te wachten begint eindelijk te komen. Hipster Hardstyle
Ok die was goedwrote:21-12-2012 is coming...wrote:Nu alleen wachten op de top 40 notering. Baas. De dag waar ik al jaren op zit te wachten begint eindelijk te komen. Hipster Hardstyle
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zullen terug ontopic gaan! 
Dit is niet ontopic?wrote:Zullen terug ontopic gaan!
DISCUSSIEREN DOE JE MAAR IN EEN SPECIAAL DAARVOOR AANGEMAAKT TOPIC!!!!!111wrote:Dit is niet ontopic?wrote:Zullen terug ontopic gaan!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik verwacht hier wist je datjes. Niet alleen maar reacties van:wrote:Dit is niet ontopic?wrote:Zullen terug ontopic gaan!
Dat heb ik volgens mij net niet gezegdwrote: DISCUSSIEREN DOE JE MAAR IN EEN SPECIAAL DAARVOOR AANGEMAAKT TOPIC!!!!!111
Ik kan prima leven met het feit dat er in wordt gegaan op sommige berichten, maar die 'maak het of kraak het' reacties domineerde even.
Decibel volgend jaar plaatsvindt op 16, 17 en 18 augustus. 
Je hebt je nieuwe roeping gevonden 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Die irritante troll reacties en aandachttrekkende opmerkingen van jou zijn niet on-topic neewrote:Dit is niet ontopic?wrote:Zullen terug ontopic gaan!
Hartstikke leuk dat het op Slam FM komt, als ze de muziek maar niet naar beneden halen omdat ze nog meer willen scoren.
Verder vind ik dat Zatox niet zo kont moet likken bij die Armin v. Buuren die hem voor lul zet.
Zelfde geval met Headhunterz bij Deadmau5 toen.
Ze zijn allemaal grote artiesten, de een wat meer als de ander, maar I love u etc. op twitter zetten enzo... kom op man hoe oud ben je?
Prachtig! ziet er weer prima uit!
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Link?wrote:Heb je het filmpje gekeken?wrote:Ferry Corsten heeft ook een link geplaatst van zijn track, dus hij word niet voor lul gezet toch?
-
A
Vet hoor, Nando!
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Dacht dat het al bekend was, maar dan bij deze een nieuwe wistjedatwrote:Nu alleen wachten op de top 40 notering. Baas. De dag waar ik al jaren op zit te wachten begint eindelijk te komen. Hipster Hardstyle
Hij staat op 27 in de Slam40 en op 1 in de SlamFM Most Wanted Top 5.
Hij bedoelt natuurlijk de echte, officiele top 40wrote:Dacht dat het al bekend was, maar dan bij deze een nieuwe wistjedatwrote:Nu alleen wachten op de top 40 notering. Baas. De dag waar ik al jaren op zit te wachten begint eindelijk te komen. Hipster Hardstyle
Hij staat op 27 in de Slam40 en op 1 in de SlamFM Most Wanted Top 5.