Ken 'm goed en de vrienden ook, best ingrijpend allemaal.wrote:In 2011 bezoekt Dennis (30) het hardcore festival Decibel. Het is die dag bloedheet, dus hij neemt een duik in het water. Dit verandert zijn leven compleet; hij houdt er een dwarslaesie aan over.
http://www.nederland3.nl/gemist/15629
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
1. Brennan Heart - Never Break Mewrote:Kan iemand mij vertellen welke tracks BH gedraaid heeft?
2. Isaac - DJ, Ease my Mind
3. Adaro & Digital Punk - Everyday
4. Brennan Heart - ID
5. Code Black - Brighter Day
Serieus?wrote:Nee
Code Black zei wel dat hij zich 15 tot 20 keer per week masturbeerde omdat z'n vriendin in Australië zit, maar hoe serieus we dat moeten nemen weet ik niet
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
2 Hardcore stages van de 12...In 2011 bezoekt Dennis (30) het hardcore festival Decibel. Het is die dag bloedheet, dus hij neemt een duik in het water. Dit verandert zijn leven compleet; hij houdt er een dwarslaesie aan over.
wrote:2 Hardcore stages van de 12...In 2011 bezoekt Dennis (30) het hardcore festival Decibel. Het is die dag bloedheet, dus hij neemt een duik in het water. Dit verandert zijn leven compleet; hij houdt er een dwarslaesie aan over.
4..
Back2School (Early)
1992 Is 4 You! (Early rave)
Darkness4Life (IHC e.d.)
Hardcore4Life (Mainstream)
Ik moet volgend jaar toch echt een keer naar Decibelwrote:
Back2School (Early)
1992 Is 4 You! (Early rave)
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
ik vind hem ook om te jankenwrote:View on YouTube
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023
T zou je maar gebeuren. Gigantisch veel pech!wrote:In 2011 bezoekt Dennis (30) het hardcore festival Decibel. Het is die dag bloedheet, dus hij neemt een duik in het water. Dit verandert zijn leven compleet; hij houdt er een dwarslaesie aan over.
http://www.nederland3.nl/gemist/15629
Ik ken dat spandoek bij Heracles natuurlijk wel, maar nooit geweten dat het hier voor was.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Wildstylez 2 keer werd gedraaid gister op 3FM...
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dark Pact
This weekend is all about the upcomming Dark Pact release on the 'other' label... Time to create some raw madness again.
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Make it Bun Dem remix?wrote: Back from Thailand, I feel reborn!
Keep an eye on my Facebook tonight...
Free track coming up! ;-)
Hoop er stiekem wel een beetje opwrote:Make it Bun Dem remix?wrote: Back from Thailand, I feel reborn!
Free track coming up! ;-)
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
View on YouTubewrote:Hoop er stiekem wel een beetje opwrote:Make it Bun Dem remix?wrote: Back from Thailand, I feel reborn!
Free track coming up! ;-), vind hem lekker klinken
-
MHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2011
- last seen Feb 2025
Interview met Headie: http://euphoricmag.com/explore/exclusiv ... adhunterz/
Hij is dus al best lang weg bij scantraxx blijkt wel
Last edited by Mysterion on , edited 1 time in total.
Toch opvallend dat dit eigenlijk geruisloos plaats heeft gevonden.wrote:Interview met Headie: http://euphoricmag.com/explore/exclusiv ... adhunterz/
Al zal Scantraxx er ook niet blij mee zijn dat alle grotee namen weg zijn gegaan...
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Jammer dat er niet over doorgevraagd word, zou toch wel de rede willen weten, plus bij wat voor label hij nu zit of op gaat starten.
Sowieso best vaag dat ze zeggen dat hij de eigenaar van Scantraxx is
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Eigenaar van Reloaded, net zoals DBSTF dat zijn van Evolutions... Hun gaan dus over de demo's die ze krijgen, en ze mogen zelf weten wat ze releasen.wrote:Sowieso best vaag dat ze zeggen dat hij de eigenaar van Scantraxx is
Heb je gelijk in (En weet ik heus welwrote:Eigenaar van Reloaded, net zoals DBSTF dat zijn van Evolutions... Hun gaan dus over de demo's die ze krijgen, en ze mogen zelf weten wat ze releasen.
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Ik vind het sowieso een best slecht interview. 
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dat je bepaalt wat er uit gebracht wordt maakt je nog geen eigenaar.wrote:Eigenaar van Reloaded, net zoals DBSTF dat zijn van Evolutions... Hun gaan dus over de demo's die ze krijgen, en ze mogen zelf weten wat ze releasen.wrote:Sowieso best vaag dat ze zeggen dat hij de eigenaar van Scantraxx is
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2023