In-Phase

Komt hij dan eindelijk uit?Are you ready to let Time Stand Still??
Komt hij dan eindelijk uit?Are you ready to let Time Stand Still??
Scantraxx verdiend niet genoegwrote:http://youtu.be/5CbCgTIDRkE
MC Da Syndrome is naast MC ook veel met journalistiek bezig heb ik ooit begrepen, dus dat staat helemaal los van Scantraxxwrote:Scantraxx verdiend niet genoegwrote:View on YouTube?
De onlangs voor journalistiek afgestudeerde MC Da Syndrome
TECHNOBOY @djtechnoboySuae @Suae@Suae listen up, Karaoke, it's time Italy teams Aus! We gonna do a track together in 2013! I hope we can revisit some '80s! Whatcha think??TECHNOBOY @djtechnoboy@djtechnoboy I am down down down!@Suae - we have a deal! Call u tmrrw!!
View on YouTubeRelive your favourite festival with the Defqon.1 Australia official movie.
Haha oftewel, hij gaat Joris' showroom presenteren voor Tv Emmen.wrote:http://youtu.be/5CbCgTIDRkE
Zou die dan toch naar Fusion of zo gaan? Ben benieuwd.wrote:IroniteVoor de geïnteresseerden.I'm searching for someone who can do some artwork for something special that's coming! please PM/mail me ironitedj@gmail.com
Of het over de Eindhoven of Hendrik Ido Ambacht editie gaat staat er niet bij.◢◤ Laatste voorverkoop tickets ◢◤
Zoals eerder aangegeven gaat de voorverkoop snel.
Zelfs zo snel dat we verwachten halverwege deze week door de voorverkooptickets heen te zijn.
Wil je dus verzekerd zijn van een ticket, bestel dan direct via deze link: http://tickets.hardnation.nl/
Lijkt me sterk, die hebben Zoltan Feteke (ofzo) voor hun artwork.wrote:Zou die dan toch naar Fusion of zo gaan? Ben benieuwd.wrote:IroniteVoor de geïnteresseerden.I'm searching for someone who can do some artwork for something special that's coming! please PM/mail me ironitedj@gmail.com
Wat is dit voor Hardcore? Lijkt wel erg veel op D&Bwrote:Super aftermovie, net als vorig jaar
hier 30 minuten promo voor de liefhebbert
Gebeurd toch wel, dat krijg je als je lekker commercieel wilt worden.wrote:Noisecontrollers op twitter:
Can please our dear fellow-producers stop sampling our kicks.....
Wat heeft het commercieel zijn er nu mee te maken haha.wrote:Gebeurd toch wel, dat krijg je als je lekker commercieel wilt worden.wrote:Noisecontrollers op twitter:
Can please our dear fellow-producers stop sampling our kicks.....
Je zegt het wel dat je dat krijgt als je 'lekker commercieel wilt worden' dan ben je het nog nietwrote:Meer mensen gaan je kennen, meer mensen willen worden zoals *naam*, meer mensen gaan hetzelfde doen omdat het bekender wordt, en meer mensen er in aanraking komen = kopieergedrag.
Is er al sinds de oertijd.
Dat. En denk even 2x na voordat je zegt dat ik /alles/ afkraak wat maar iets van commercieel is, want dat is totaal niet zo
Hardkick 10.wrote:2 jaar geleden, toen alles nog niet zo groot was, gebeurde dit eigenlijk nooit. Althans, het werd nooit naar buiten gebracht.
Idd,wrote:2 jaar geleden, toen alles nog niet zo groot was, gebeurde dit eigenlijk nooit. Althans, het werd nooit naar buiten gebracht.
Hardkick 10 is een sample uit een samplepackwrote:Hardkick 10.wrote:2 jaar geleden, toen alles nog niet zo groot was, gebeurde dit eigenlijk nooit. Althans, het werd nooit naar buiten gebracht.