Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:18 

Ben ik al volop mee bezig een paar maanden. Vooral mainstream, maar interesse in terror en industrial zijn er. Gister trouwens early setje geluisterd. Vind het erg fijn dat het zo lekker doorbeukt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:21 

Als je ergens lang genoeg naar luistert word het vanzelf leuk

Je moet alleen even door de zure appel heen bijten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:27 

Hardtraxx Veteran

Je praat over Mainstream Hardstyle.
Nerazzurro93 schreef:
Ik wil sowieso niet bij dat populaire wereldje horen.

D-Nemacyst schreef:
Ga hardcore luisteren, daar hebben we dat probleem ,op een handjevol artiesten na, niet.

Nerazzurro93 schreef:
Ben ik al volop mee bezig een paar maanden. Vooral mainstream, maar interesse in terror en industrial zijn er.

Vreemde wending vindt je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:34 

Donateur

D-Nemacyst schreef:
Ga hardcore luisteren, daar hebben we dat probleem ,op een handjevol artiesten na, niet.

Dat was jouw reden om Hardcore te gaan luisteren? Goed bedacht hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:37 

Citaat:
Vreemde wending vindt je niet?
Ik heb een aantal redenen waarom ik mainstream hardcore wel leuk vind en mainstream hardstyle niet. Ik weet niet of je geïnteresseerd bent in mijn levensverhaal, maar ik wil het er best neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:43 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
waarom ik mainstream hardcore wel leuk vind en mainstream hardstyle niet. Ik weet niet of je geïnteresseerd bent in mijn levensverhaal, maar ik wil het er best neerzetten.

Haha, nee hoor. Vond het gewoon wat vreemd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:57 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Nerazzurro93 schreef:
waarom ik mainstream hardcore wel leuk vind en mainstream hardstyle niet. Ik weet niet of je geïnteresseerd bent in mijn levensverhaal, maar ik wil het er best neerzetten.

Haha, nee hoor. Vond het gewoon wat vreemd :D

Och...de onderstaande 2 tracks zijn ook mainstream, maar zie ik niet snel door een 13-jarige gewaardeerd worden :P

(heel snelle voorbeelden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 02:01 

Ja nou ik wil er nog wel wat over kwijt: het is niet zo dat ik muziek niet luister omdat het commercieel is, maar meer omdat het vaak niet mijn smaak is. Ik ben niet iemand die gauw meedoet met de massa. Uitzonderingen zijn er. Zo vind ik bijvoorbeeld Toneshifterz goed zoals ik al zei en kan ik ook genieten van Angerfist (al kom ik er nu achter dat hun vorige albums veel beter waren).

Daarbij komt dat mainstream hardcore naar mijn mening niet zo commercieel is en mainstream onder keurige burgers zoals hardstyle dat is. Dat wil ook weer niet zeggen dat ik om die reden hardcore luister. Er is zoals hierboven gezegd slechts een handjevol DJ's dat echt nadrukkelijk wil scoren om het zo maar te noemen. Deze producties vind ik lang niet zo storend als de mainstream hardstyle producties, behalve als er zang in voor komt of de kick heel overdreven zacht is. Fan ben ik er dus ook niet zo van kaaskoor. Er zijn heel wat DJ's die pure hardcore maken.

Ik zit zelf nog in een experimentele fase over welke muziek ik nu eigenlijk goed vind. Ik realiseer me dat ik pas een jaar of anderhalf naar de harder styles luister (op een paar hardcore tracks op de basisschool na). Ik ben dus ook maar een dagjesmens.

Ik vind iIaliaanse hardcore nogal goed en als ik dan kijk naar het land waar ik voor de helft vanaf kom, dan betekent hardcore daar iets anders dan hier. Je ziet toch dat het daar leeft onder de wat extreme mensen zeg maar (piercings, tattoeages, rare kapsels (extreem in absoluut niet negatieve zin, ik heb er juist respect voor).

Overigens: naar mijn mening heeft het woord mainstream bij de hardstyle een andere lading dan bij de hardcore. Bij de hardstyle is het een op zichzelf staand genre dat eigenlijk vrij weinig met zijn herkomst te maken heeft. Ook geeft het eigenlijk de populariteit in de muziek in zijn algemeen weer. Bij hardcore wil het naar mijn idee zeggen dat de hardcore zich vertakt heeft in subgenres met de mainstream als hoofdtak, om aan te geven dat de genres hier vanuit zijn gegroeid, om meer diversiteit te krijgen. Iets wat bij hardstyle veel te weinig gebeurt.

Ja nu zal ik erover ophouden, maar ik vind dit soort discussies altijd interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 02:34 

Hardtraxx Veteran

Frontliner
Citaat:
Im SOOO excited about my new project! I can play this over and over! I might even release this one before my other projects! Trackname: Death Of A Demon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 08:42 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Alles wat ik zeg is mijn mening, daar ik me heb geregistreerd op een FORUM.

In essentie zeg ik dit: de kwaliteit van de muziek gaat omlaag om diverse redenen (commercie) en gevolgen daar van zijn dat meer kinderen het luisteren. Dit vind ik geen goede ontwikkeling (de muziek bevalt me niet). Verder wil ik niet eens een discussie aangaan. Ik zeg alleen dat ik me zorgen maak over de echte hardstyle en de toekomst daarvan. Ik lok absoluut geen discussie uit want zo ben ik niet.

Oh ja: met het afnemen van de kwaliteit bedoel ik het steeds simpeler worden van tracks en de productie volgens de welbekende formule: kazige vocalen, overdreven blije sounds (euforisch is wat anders) en eentonigheid; massaproductie van de producer door het aanhouden van dezelfde sounds voor vijf jaar of langer.

Hoezo worden de tracks steeds simpeler? Ik denk juist dat ze complexer in elkaar zitten als eerst. Vergelijk eens een psychedelic met power of music.

Ik denk dat je smaak is veranderd of dat je smaak niet de recente mainsyream hardstyle is, maar de redenen die je aanhaalt gaan naar mijn mening nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:28 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
D-Nemacyst schreef:

Dat was jouw reden om Hardcore te gaan luisteren? Goed bedacht hoor.

Ik luisterde al hardcore voordat ik uberhaupt wist wat hardstyle was :P
2006 luisterde ik hardstyle
1998/99 hardcore.

En mainstream hardcore is een stuk verscheidener dan mainstream hardstyle.
Van Promo naar D-Passion naar Angerfist naar Tha Playah naar Na-Goyah naar Nitrogenetics naar Placid K en ga zo maar door. Allemaal verschillende stijlen van mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:51 

Hardtraxx Veteran

Misschien is het handig om het weer bij weetjes te gaan houden. Er is vast wel een mooi topic wat je kunt maken of vinden om dit door te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:01 

moet dit gewoon weer missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:05 

Hardtraxxer

Line up:

PART I: BLUE
Zany
Code Black (AUS)
Wasted Penguinz (SE)
Noisecontrollers live

PART II: YELLOW
Frontliner
Tatanka (IT)
Bass Modulators
Headhunterz live

PART III: RED
Brennan Heart
Zatox (IT)
Psyko Punkz
Gunz for Hire live

PART IV: GREEN
Crypsis
Thera
Digital Punk
B-Freqz live

HOST
DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:09 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
(

Anthem lijkt me door B-front & Frequencerz, klinkt prima! Line up is ook heel erg sterk, met name de opbouw is goed over nagedacht als ze de parts aanhouden. Dat laatste team gaat raggen worden zeg! Kan er helaas niet bij zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:15 

Hardtraxx Crew

Is dit de werkelijke line-up?? Gefeliciteerd dan Thera!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:19 

Kraak... Piep...

Oeh dit is een sappige line up. Toch maar overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:00 

Artiest

wootum schreef:
Is dit de werkelijke line-up?? Gefeliciteerd dan Thera!

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:10 

Hardtraxx Elite

Wat een Anthem :worship: Line-up is ook erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:33 

Hardtraxx Addict

TBY geeft een edit van het Qlimax anthem weg omdat hij er voor de 14e keer in 10 jaar staat.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat mogelijk is? Of is Qlimax wel eens meerdere keren per jaar geweest?

https://www.facebook.com/djtechnoboy?sk ... 3618746330
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:36 

Kraak... Piep...

Taxi schreef:
TBY geeft een edit van het Qlimax anthem weg omdat hij er voor de 14e keer in 10 jaar staat.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat mogelijk is? Of is Qlimax wel eens meerdere keren per jaar geweest?

Qlimax is idd een meerdere keren in een jaar geweest, de eerste keer was in 2000
http://nl.wikipedia.org/wiki/Qlimax

Komende editie is de 20e editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:39 

Hardtraxx Veteran

En wat dacht je als TNT. Dan staat die er 2x per avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:59 

Hardtraxxer

Taxi schreef:

13 keer als Technoboy
https://partyflock.nl/artist/18/archive.html

1 keer als TNT
https://partyflock.nl/artist/54427/archive.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:02 

Hardtraxxer

B-Freqz heeft een eigen facebook en twitter pagina en het ziet er naar uit dat het geen eenmalig avontuurtje word!

http://www.facebook.com/pages/B-Freqz/109281645900542
https://twitter.com/bfreqz

Wat me ook opvalt aan de beschrijving: Bob van der Palen, Niels Koster, Pepijn Hol & Niels van Venrooy

Mc Nolz dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:55 

opaa schreef:
B-Freqz heeft een eigen facebook en twitter pagina en het ziet er naar uit dat het geen eenmalig avontuurtje word!

http://www.facebook.com/pages/B-Freqz/109281645900542
https://twitter.com/bfreqz

Wat me ook opvalt aan de beschrijving: Bob van der Palen, Niels Koster, Pepijn Hol & Niels van Venrooy

Mc Nolz dus :)

En terecht! Hij is een baas van een MC! :D
Vorige  1 ... 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen