Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:06 

DjThera schreef:
Doelde meer op zang blaat

Zoiets als dit?

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:07 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
Doet ie toch nooit meer. :P

Dat zou ik echt een kwalijke zaak vinden. Eerst beloven dat je hem free zou geven wanneer ie Fanatics 2012 af zou hebben. En nu maar steeds andere tracks blijven maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

Mijn opmerking ging over het Fanatics gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 00:11 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
JVDM schreef:
Dakpan schreef:
Ran-D
Today i'm working on a new track that i'm really syced about! It's a track with a big vocal part. The singing i left to someone else this time :-) And this guy has an amazing voice imo! Can't wait to show this one to you guys.

Hier kijk ik echt naar uit. :worship:

Meen je dat? Trekt me helemaaaal niet.

Net alsof dakpan dat zou menen. >.<

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

Zullen we de boel maar weer eens richting weetjes sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 00:16 

Donateur

Iemand nog die enorme 'ik begrijp die kritiek niet'-post van B-Front gelezen?

Ongeacht het feit of hij nou gelijk heeft of niet (ik weet niet wat ie tegenwoordig elke week draait dus ga daar niet over oordelen) is het best wel jammer dat hij die kritiek niet kan begrijpen. Want die geldt voor zijn collega's net zo erg, of misschien zelfs nog erger. Alle grote DJ's draaien tegenwoordig een promo-set voor hun label aangevuld met eigen platen en 2 verdwaalde nummers die niet direct iets te maken hebben met de artiest zelf en zijn label. En dat is bijna elke week het zelfde.

Erg zonde, vroeger was B-Front juist altijd degene die mij week in week uit wist te verrassen met gevarieerde sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 01:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Iemand nog die enorme 'ik begrijp die kritiek niet'-post van B-Front gelezen?

Ja, zie liveset topic van B-Front @ Headhunterz Ziggodome ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:07 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Erg zonde, vroeger was B-Front juist altijd degene die mij week in week uit wist te verrassen met gevarieerde sets.

Inderdaad. Ik kan zo niet een artiest noemen waarvan ik nog echt verwacht dat ie me gaat verassen met een set. Behalve misschien Adaro o.i.d. Alhoewel die ook redelijk voorspelbaar begint te worden. Ik vind het niet heel erg omdat bijvoorbeeld B-front veel tracks draait die ik live wil horen en ik niet elke week naar een party ga. Headhunterz draait de laatste tijd regelmatig wat oudere nummertjes, dat kan ik enorm waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:07 

Hardtraxx Addict

... dat J3fferd op zijn pantoffels naar Thrillogy gaat als we 100 likes op zijn status halen?

https://www.facebook.com/Sjeff3rd/posts ... 9395759454

HIT THAT LIKE BUTTON :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:09 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:13 

Hardtraxx Elite

Is niet weg hoor. Profiel staat op alleen vrienden. En zoveel ht-ers heb ik niet op fb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:15 

Donateur

Waarom staat dit dan hier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:20 

Hardtraxx Elite

omdat ie hoopte dat ik veel ht-ers op mn fb had, of dat mn fb openbaar was :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:36 

Hardtraxx Addict

Jeff3rd schreef:
omdat ie hoopte dat ik veel ht-ers op mn fb had, of dat mn fb openbaar was :p

Dat tweede ja.
Huilden dit :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe Hard With Style staat omstreeks 3 uur vanmiddag online volgens Headhunterz op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

Even een quote van Headhunterz uit Hard with Style:

Citaat:
I know that I had one of Outlander's tracks on the show before but this really made me go "wow!".
I wanted to e-mail him if he already had signed to a label, but then I saw Dirty Workz was written under his signature. Too bad.

Houdt dit dan in dat hij Outlander wilde vragen voor zijn (eventuele) eigen label?
Met andere woorden, is Headhunterz zijn eigen label begonnen? Want ik dacht juist te horen dat hij nu bij een dance/ House label zat.

En ja, ik weet het, speculaties..... Maar wil wel weten wat jullie hier over weten/ denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:51 

Donateur

Het viel me ook meteen op, en het lijkt me wel ja. Maar goed of dat dan een sublabel van Scantraxx zou worden weet je dan nog niet. Kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat Heady veel vrijheid (en inkomsten) misloopt als hij daar blijft zitten en dus denk ik ook niet dat dat zal gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:24 

Hardtraxxer

Het viel mij ook al op ja. Ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat hij een label op zou zetten als BH records of KIU van Frontliner maar misschien maakt hij er een 'groot' label van. Ik vraag me dan af welke artiesten hij erop wilt, als het artiesten als Outlander zijn wordt het een talentjes label lijkt mij.

Maargoed, dit is écht pure speculatie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

http://events.q-dance.nl/2012-11_24-november_qlimax/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:58 

Hardtraxx Elite

Qlimax line up: A*S*Y*S, Isaac, Wildstylez, Technoboy, Zatox, Psyko Punkz, B-front, Evil Activities & E-life
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:03 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Qlimax line up: A*S*Y*S, Isaac, Wildstylez, Technoboy, Zatox, Psyko Punkz, B-front, Evil Activities & E-life

Dat is de play list.. Dus nog niet officieel! Of zit ik fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

Damn, die achtergrond muziek geeft wel een lekkere sfeer mee. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:08 

Hardtraxx Addict

Wildstylez schreef:
Pick your card… What's your fate or fortune? http://bit.ly/QL12WEBSITE #QL12 pic.twitter.com/ovolTEnz

En

Technoboy schreef:
Pick your card… What's your fate or fortune? http://bit.ly/QL12WEBSITE #QL12 pic.twitter.com/5qzYL6Ov

En

Bob van der Palen schreef:
Pick your card… What's your fate or fortune? http://bit.ly/QL12WEBSITE #QL12" http://instagr.am/p/RQUec9tc8j/

En

DJ Isaac schreef:
Pick your card… What's your fate or fortune? http://bit.ly/QL12WEBSITE #QL12
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:09 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
jRn schreef:

Dat is de play list.. Dus nog niet officieel!

Heb je uberhaupt al op de site gekeken Dennis ;)? Het is inderdaad de line-up, met nog 3 ''Locked'' kaarten op de site, mijn gok: Brennan Heart, Frontliner en Adaro als je kijkt naar de audio fragmenten op de site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:12 

Donateur

ErikZ schreef:
dennis schreef:
jRn schreef:

Dat is de play list.. Dus nog niet officieel!

Heb je uberhaupt al op de site gekeken Dennis ;)? Het is inderdaad de line-up, met nog 3 ''Locked'' kaarten op de site, mijn gok: Brennan Heart, Frontliner en Adaro als je kijkt naar de audio fragmenten op de site.

kan ook nog code black zijn. het is de MF earthquake RAWmix
Vorige  1 ... 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen